123 komentáře / 0 nových
Poslední

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
petra (anonym)
Pred mesice jsem Gravistat po deviti letech vysadila, mela jsem s nim ty nejlepsi zkusenosti.Nemate nekdo zkusenost s tim,kdy priblizne dostanu mestruaci?
13. Červen 2007 - 22:28
Obrázek uživatele Návštěvník
Lucka (anonym)
mám menší problém doktor mi řekl že když ho začnu brát tak bych neměla kouřit že to zpusobuje trombozů...Řek to taky některé z vás a přestaly ste?
12. Červenec 2007 - 11:10
Obrázek uživatele Návštěvník
julča (anonym)
Gravistat je moje několikátá antikoncepce a je vážně nejlepší, žádný problém s váhou, žádné špinění - což u jiné antikoncepce mnohdy ano, a taky příznivá cena. je fakt, že se těžko shání, musím vždy oběhnout všechny lékárny ve městě. trochu se obávám toho, že má hodně estrogenu, doufám, že to nebude mít nějaký zásadní vliv v budoucnu??
18. Září 2007 - 17:20
Obrázek uživatele Návštěvník
Rendula (anonym)
Ahoj Lucko,mě řekl doktor to samé.Beru gravistat 6.let a v březnu mi ho vymění za jiný.Říkal,že když kouřim a beru gravistat,tak to spěje k ucpávání cév.To ho radši vyměnim.Jinak jsem s ním byla spokojena.Ahojky Renata.
9. Říjen 2007 - 19:40
Obrázek uživatele Návštěvník
Mili (anonym)
ahoj holky zacala jsem brat grvistat,chtela jsem se zeptat jake mate zkusenosti...jsou dobry???doktor mi rekl ze se po nich pribira,je to pravda???dyztak mi nejako poradte...dekuji
9. Listopad 2007 - 20:33
Obrázek uživatele Návštěvník
daniela (anonym)
ahoj holky, chtěla jsem se zeptat.Před dvěma měsíci jsem začala brát gravistat, všechno bylo v pořádku, menstruace je o hodně silnější a delší než předtím. Ale teďka poslední dny mě strašně bolí prsa, pálí mě a nemůžu si na ně šáhnout. Menstruaci mám dostat asi za 9 dní až, nevím čím to je, když to začalo až třetí měsíc, mám strach jestli nejsem těhotná.na test je brzo si ho dělat.
1. Leden 2008 - 10:52
Obrázek uživatele Návštěvník
anča (anonym)
ahojky, brala jsem několik antikoncepcí, jenže žádná mi nevyhovovala, protože jsem každý skoro celý měsíc špinila. slyšela jsem, že gravistat má dost hormonů na to, aby ke špinění nedocházelo, měli jste někdo stejný problém a touto HA ho vyřešili? prosím napište...
7. Leden 2008 - 17:40
Obrázek uživatele Návštěvník
7.ledna08 (anonym)
Mirelle antikoncepci už nevěřím,brala jsem ji na radu doktorky Ivany Temhlové,protože jsem chtěla přibrat,to se stalo,ale navíc jsem přišla do jiného stavu,prášky jíst umím,užívala jsem dřív Minervu,ale paní Temhlová řekla,že je pro mě jistě Mirelle lepší,dřív jsem nevěděla,že lze otěhotnět i když jíte prášky,a víte o sobě,že správně...Malé Anežce je půl roku a má se skvěle =)) Ženské,někdy je lepší neposlouchat lékařky,nebo je vyměnit...
7. Leden 2008 - 18:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Judita (anonym)
Ahoj Ančo, mám stejnou zkušenost jako ty. Před Gravistatem jsem vyzkoušela hodně jiných anti, ale žádná mi nesedla, věčně jsem špinila, až mě to psychicky deptalo...Už mám asi tři roky Gravistat a nemůžu si ho vynachválit, žádný problémy, ani přibírání a hlavně žádný špinění!! Akorát už se hodně těžko shání, prý už se přestává dovážet, tak jsem zvědavá, co pak?? :)
13. Leden 2008 - 14:19
Obrázek uživatele Návštěvník
Kacoraa (anonym)
Zdravím všechny, já jsem přešla asi po 5-ti letech nechtěně z Anteovinu na Gravistat 125, a to jenom z toho důvodu, že se k nám Anteovin přestal dovážet. Tak jsem zvědavá co semnou tyto pilulky provedou, doufám, že nebudou mít žádné nežádoucí účinky. S Anteovinem jsem byla spokojená...
16. Leden 2008 - 10:44
Obrázek uživatele Návštěvník
12.3.2008 Jana (anonym)
Ahojky holky. Brala jsem asi 4 roky Anteovin, který byl báječný po všech stránkách, které má antikoncepce splňovat.Asi před rokem jsem přešla na Gravistat 125, protože Anteovin nebyl již k sehnání na trhu. A však mohu podotknout, že ho snáším, tak dobře jako Anteovin. Má stejné hormonální složení a tudíž by neměl dělat problémy. Žádné nežádoucí učinky se zatím neobjevily. A navíc je tato antikoncepce vhodná pro dívky, které začínají se sexem, je výborně snášen díky nízké dávce hormonů.
12. Březen 2008 - 14:40
Obrázek uživatele Návštěvník
Omg (anonym)
Gravistat je antikoncepce jo? :oD Na netu se píše, že je to inteligenční droga :oD... mno banán... asi přejdu na Speed8 nebo Ritalin - že mi antikoncepce posílí paměť?! Tomu fakt nevěřím :o(
26. Březen 2008 - 20:02
Obrázek uživatele Návštěvník
Hanka (22) (anonym)
Ahoj, ja beru Gravistat asi sest let a jsem spokojena. Sice jsem na zacatku pribrala (ale nejsem si jista, jestli je to antikoncepci). Ted jsem se zacla lecit s vysokym tlakem, atk nevim, jestli mi gravistat neseberou. Kazdopadne zmenil barvu z modre na zlutou - doufam, ze je jinak porad stejne dobry...
30. Duben 2008 - 13:52
Obrázek uživatele Návštěvník
Lucka (anonym)
Ahoj, jen chci uvést na pravou míru jak je to s antikoncepcí Gravistat a Anteovin.. Sice paní Jana (12.3.) má pravdu, že obě antikoncepce mají stejné složení, bohužel ale nemají nízkou dávku hormonů. Dokonce patří mezi nejsilnější antikoncepci povolenou v ČR (50
9. Květen 2008 - 22:30
Obrázek uživatele Návštěvník
Midoriko"seznam (anonym)
Ahoj kde mam sehnat antikoncepci GRAVISTAT 125???Můžu si jí jentak koupit v lékárně??
14. Květen 2008 - 22:03
Obrázek uživatele Návštěvník
Paja (anonym)
Jeslti má někdo zájem, můžu prodat 4 balení Gravistatu, přešla jsem na jinou hak.
29. Květen 2008 - 10:53
Obrázek uživatele Návštěvník
EVA (anonym)
ahoj,GRAVISTAT 125,beru4roky,jsem sním spokojená,vyžší hladina hormonu se nijak negativně neprojevuje,jen mne tet´překvapilo,že změnil barvu.
31. Květen 2008 - 7:11
Obrázek uživatele Návštěvník
EVA (anonym)
ahoj,zatím je na předpis,ale zaslechla jsem,že brzo bude antikoncepce volně prodejná,ale nevím jestli je to dobré řešení......
31. Květen 2008 - 7:13
Obrázek uživatele Návštěvník
Paja (anonym)
Jo změnily barvu.jsou ted hnědy, ale modrý byly pěknější:-)
31. Květen 2008 - 11:44
Obrázek uživatele Návštěvník
Nikola (anonym)
Užívala sem antikoncepci Lunafem, byla sem s ní spokojená přesto mi doktorka předepsala Gravistat 125, ani mi neřekla pořádně proč! Prosím, nemám s ní žádné zkušenosti co od ní můžu čekat, je lepší než Lunafem?
27. Červen 2008 - 11:14
Obrázek uživatele Návštěvník
Denisa (anonym)
chtěla bych se zeptat, zapoměla jsem si vzít prášek před spaním, a ráno jsem měla pohlavní styk, pak jsem si teprve vzala prašek, nebude to vadit?
29. Červen 2008 - 9:21
Obrázek uživatele Návštěvník
Danča (anonym)
Brala jsem asi rok a půl cilest a vůbec mi nevyhovival.Hrozně jsem po něm přibrala,ztratila jsem skoro uplně chuť na sex.Bolela mě stále hrozně hlava.Doktor mi ji nechtěl vyměnit,ale konečně pochopil,že ji musím vysadit.Teď budu zkoušet nějakou novou která mi bude vyhovovat.
11. Červenec 2008 - 13:54
Obrázek uživatele Návštěvník
Dan (anonym)
četla jsem v přibalovém letáku že prý se mají vzít dvě najednou.Ale nejsem si tím jistá,ale myslím že jste udělala správně.
11. Červenec 2008 - 13:57
Obrázek uživatele Návštěvník
Danča (anonym)
Ale potřebovala bych poradit která antikoncepce je lepší.Jestli mám vůbec nějakou brát,nerada bych přibrala ještě víc.Je mi 23,mám rok a půl po porodu.Poraďte prosím.Dík
11. Červenec 2008 - 13:59
Obrázek uživatele Návštěvník
anonym (anonym)
Ahoj, chtěla bych se zeptat někoho, kdo tomu alespoň trochu rozumí. Měla jsem s přítelem pohlavní styk a praskl kondom. Tak jsem šla ke gynekologovi, aby mi dal nějaké tabletky, proti početí, protože ještě antikoncepci neužívám. Tak mi dal tabletky za 200,- a řekl mi, že nejprve 4 tabletky naráz mám užít v 10hodin a další 4 tabletky naráz mám užít v 16hodin. No a teď jsem zjistila, že mi dal Gravistat 125 .. myslíte, že to funguje jako Postinor?? Děkuju za odpověď.
14. Červenec 2008 - 16:41
Obrázek uživatele Návštěvník
já (anonym)
Ahoj holky, jste určitě zkušenější v antikoncepci než já a tak jsem se chtěla zeptat, když začnu brát antikoncepci, kdy je sex bezpečný - nemohu otěhotnět. Po jaké době. Snad rozumíte. Díky za odpověď a hezký den..
22. Červenec 2008 - 16:49
Obrázek uživatele Návštěvník
Klárka (anonym)
Ahojik...Moc toho o Gravistatu nevím...jen to, že je vysoce hormonální...narostly i prsa..o dvě čísla...rostly jen tři měsíce....jinak žadny jine "nepříznivé" účinky nemá... jen se mi začaly tvořit bílé pigmentové skvrny..nevím jestli je to antinou nebo prostě od přírody...pls poraďte
2. Srpen 2008 - 18:48
Obrázek uživatele Návštěvník
bb (anonym)
tak ted nevím jestli vyměnit prášky nebo doktorku. Každý má právo vědět zda se po prášcích které dosud neznáte a které vám předepsala tloustne a podobně... tvrdila mi že po žádné antikoncepci se netloustne, že at je cena jaká je, v dnešní době si nedovolí dávat tabletky aj z menší učinností. Tak co? Je to kráva?
12. Srpen 2008 - 16:57
Obrázek uživatele Návštěvník
linda (anonym)
Já ho taky používám,chtěla jsem příbrat,tak mi můj gynekolog doporučil Gravistat.Tak nevím.Asi je to kráva:( Ale na druhou stranu jsem nepřibrala, mylslím že závísí na člověku jaké má předoklady.Jinak říkal ,že ho můžu brát v kuse, když se mi nehodí měsíčky prý je jednosložkový.Brala jsem ho tři měsíce v kuse a žádny problém, ale raději jsem ho už vysadila.Očista je očista.:)Zdravim
18. Srpen 2008 - 21:12
Obrázek uživatele Návštěvník
Klárka (anonym)
Po gravistatu se většinou netloustne, ale zas to závisí na těle dívky a její hormonální stavu. Jakmile se začne po antikoncepci troustnout není vhodná. Též by se v době užívání tablečtek neměly vyskytovat potíže (bolest hlavy, únava, nevolnosti, zvracení, težkost nohou, bolest kloubů. apodobně) V těchto přípedech neprodleně kontaktujte svéh doktora, zda-li je vše v pořádku. Případně si nechte změnit antikoncepci.
24. Srpen 2008 - 12:43

Stránky

Přidat komentář