828 komentářů / 0 nových
Poslední

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Jindra (anonym)
Ad se berou na depresi a je na ně návykovost: BACHA NA NEUROLY!!! Nejlíp nebrat vůbec!
3. Květen 2021 - 15:57
Obrázek uživatele Návštěvník
Marie (anonym)
Já se po několika letech AD zbavila. Není pravdou, že jsou návyková!
3. Květen 2021 - 16:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Záleží na množství a s pomocí lékaře jde léčba AD ukončit. A přejít třeba k psychologovi, ale u mě to nebylo zapotřebí.
3. Květen 2021 - 16:47
Obrázek uživatele Návštěvník
Marie (anonym)
Může se někdo další rozepsat o vysazování AD? Možná je to podle léků i dg.
3. Květen 2021 - 16:52
Obrázek uživatele Návštěvník
Marie (anonym)
Paní píše, že je užívá léta a je na minimu, v dnešní době je zajisté již bez léků.
3. Květen 2021 - 16:54
Obrázek uživatele Návštěvník
Jamila (anonym)
Já bych přidala svoji zkušenost s AD. 9 let jsem užívala Cipralex, poté 3/4 roku Trittico. Ze dne na den bylo vyměněno. Trittico jsem pak vysazovala asi 2 měsíce po třetinkách a šestinkách, po 14 dnech od úplného vysazení jsem myslela, že zešílím, měla jsem vysoký tlak, tep 150/min, třes, nevolnost a hlavně akatizii- nevydržela jsem v klidu. Tak jsem vydržela 7 týdnů, kdy jsem si musela vzít mirtazapin, nejprve 15mg, pak 30mg. Po zklidnění situace jsem ho začla po 2 měsících vysazovat a při 15 mg začly příšerné abstinenční příznaky. Začala jsem tabletku v prázdné stříkačce máčet ve vodě a vždy jsem vypustila 2ml..a tak potupně snižovala na 13, 11,9, 7,5mg, 6,5,3,2,1. Před 6 dny jsem vysadila. Z 1 mg!! Za 3 dny jsem začala vidět dvojitě, slabost končetin a hlavně včera začala příšerná nevolnost, 2x jsem zvracela, dneska celý den z bolesti žaludku ležím v posteli...Jsem odhodlaná si nic dále nevzít, ale ty báchorky o tom, že AD jsou nenávyková, už nikdy nechci slyšet. Ostatní vysazují mirtazapin při 15mg nebo max. 7,5mg.... já po 1mg a taková hrůza....
28. Květen 2021 - 16:53
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Odpověď na Antidepresiva jsem brala cca
Dobrý den, jakým způsobem jste vysazovala antidepresiva? Já se pokouším po 15 letech braní AD také snižovat, ale bohužel mi to nejde. Doktoři chtějí jen léky předepisovat, ale nikdo Vám už nechce pomáhat s vysazováním. AD paroxetin jsem dostala na úzkost a brala jsem je tak dlouho, protože mi bylo vysvětleno, že na AD nevzniká závislost. Děkuji za rady a přeji hodně zdravíčka.
4. Červen 2021 - 14:12
Obrázek uživatele Návštěvník
Milada (anonym)
Odpověď na Jednou jsem ho vysazovala, po
A jak dlouho si ho brala? A nevratilo se ti časem zas nespavost?Já po něm stejně moc dobře nespim a často mne byvá špatně
4. Srpen 2021 - 19:16
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Odpověď na A jak dlouho si ho brala? A
Vysazování určitě není namístě. Zajisté jen s radou lékaře. Berete toho dost, snad budete moci časem snižovat. Držím vám pěsti.
4. Srpen 2021 - 19:23
Obrázek uživatele Návštěvník
Věra (anonym)
Nebojte se vysazování AD....Mé zkušenosti jsou,že mi bylo dobře asi 3měsíce a pak se to vrátilo v tak silné intezitě,že jsem musela zůstat v nemocnici na pozorování.Takže,raději budu brát do smrti,než riskovat nové ataky.
4. Srpen 2021 - 19:25
Obrázek uživatele Návštěvník
Jarmila (anonym)
Když je člověk mladý a AD bere pár měsíců nebo něco přes rok a pak postupně vysadí, nestane se třeba nic. Nicméně čím déle je člověk užívá, tím horší je se jich zbavit. Vysazování musí být velmi, velmi pozvolné, člověka chytnou už i při jen mírném snížení dávky Ad nepříjemné abst. příznaky, ve smyslu nervoziy, třesu a agresivity. To ostatní se většinou dostaví až při dalším snížení dávky (nevolnost, zvracení, závratě, dvojité vidění, slabost, nechuť do čehokoliv, depresivní myšlenky). Kdo je motivovaný a chce s tím skončit, tak musí vysazovat po pididávkách a vždy počkat např. 10-14 dnů, až se situace ustálí a znovu snížit. Roztáhnout toto vysazování do mnoha týdnů. Motivace snížit nebo vysadit musí být prioritou. Pokud se vysazují krom AD i benzodiazepiny (Lex., Neurol, Rivotril), měly by se vysadit jako první a po stabilizaci stavu až poté najet na vysazení AD, nikdy ne naopak. Já vysazovala ze začátku půlítkem, užívala jsem zpočátku ne polovinu, ale 3/4 tbl., když jsem došla na hladinu, kde to už nešlo dále (velmi nízká dávka, zvyšující se intenzita abs. příznaků), dala jsem tabletku do vody a v urč množství vody ji rozpustila, stříkačkou odebrala pidi dávku na snížení (napři. 1mg mirtazapinu) a ostatní užila. Tuto stejnou dávku jsem užívala asi 10--14 dnů, kdy už pominuly abs. příznaky. Pak jsem zase srazila o 1 mg.... Chce to čas, ale jde to. Po vysazení přišlo za 5 dnů zvracení, třes, nevolnost, průjem, dvojité vidění, slabost, nespavost a neklid. Překonala jsem to, trvalo to 2 týdny a na spaní si dala CBN+CBD. Bude to trvat určitě douho, než se spánek obnoví, třeba rok... ale dám tomu čas. CBN je drahé, ale je tu ta možnost. Lidé se vracejí k BZD, mirtazapinu, quetiapinu a Hypnogenu jen proto, že jsou schopni třeba týden po vysazení absolutně nespat. Aby se nezhroutili, vezmou si to zpět. CBN je vhodná alternativa, ikdž neusnete za 10 min, jako u Hypnogenu. Ale pomaličku to půjde. Kdo je odhodlán, vydržte. Určitě to za to stojí.
7. Srpen 2021 - 9:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Odpověď na Jednou jsem ho vysazovala, po
Vysazování určitě není namístě. Zajisté jen s radou lékaře. Berete toho dost, snad budete moci časem snižovat. Držím vám pěsti.
7. Září 2021 - 15:37
Obrázek uživatele Návštěvník
Milada. (anonym)
Je tady někdo kdo vysazoval Trittico? Beru 150 mg rok a již bych chtěla vysazovat, nebot se nějak necitim po něm dobře,tak rada bych to zkusila bez prášku,má doktorka o tom nechce slyšet, pry at to užívam dlouhodobě.
7. Říjen 2021 - 10:45
Obrázek uživatele Návštěvník
Milada (anonym)
Odpověď na Jednou jsem ho vysazovala, po
A jak dlouho si ho brala? A nevratilo se ti časem zas nespavost?Já po něm stejně moc dobře nespim a často mne byvá špatně
7. Říjen 2021 - 10:46
Obrázek uživatele Návštěvník
Nevysazovat. (anonym)
Úpravu a případnou změnu musí ovšem provést psychiatr.
7. Říjen 2021 - 10:53
Obrázek uživatele Návštěvník
tak (anonym)
AD se mají brát na deprese a ne na uklidnění.
14. Říjen 2021 - 10:41
Obrázek uživatele Návštěvník
Milado,užívat dál (anonym)
Prosím,poraďte postup jak...Koukám,že to máte stejný..Beru AD už 20 let-sem tam se změnily..jinak pořád.Před měsícem jsem zkusila snížit ITAKEM na půlku,kvůli sexu,který nejde...Skončila jsem na pohotovosti-šílený bušení srdce a aritmie.. Pak jsem to hned vrátila..Na konec doktor vyměnil za Triticco,ale hnus taky..jak jsem na něj najela,horečka 2 dny,aritmie,průjem...po 14 dnech-řekl,že mám vydržet-pořád hnus-změny nálad,únava,hubnutí,aritmie..Nevim co dál,jestli pokračovat a čekat až se to upraví nebo vrátit zpět.. Jsem z toho nanic..nikam nemůžu jít ,jsem pořád vyřízená.. M
14. Říjen 2021 - 18:25

Stránky

Přidat komentář