129 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

antidepresíva na celý život

10. Září 2018 - 0:11

Komentáře

Stránky

Obrázek uživatele Návštěvník
Luciano (anonym)
Antidepresíva sú jedným z najväčších úspechov súčasnej medicíny. Po roku sa nám s doktorkou podarilo vyladiť optimálne dávky liekov a môžem povedať, že sa cítim vynikajúco. Po depresií ani stopy, žiadne ved?ajšie účinky, dokážem sa tešiť zo života, mám elán a chuť na všetky radosti, čo prináša život. Dokonca sa cítim lepšie, ako pred prepuknutím choroby. Psychiatria tvrdí, že ak antidepresíva užíva zdravý človek, jeho nálada sa nijako nezmení, nie je o nič šťastnejší, preto ani AD sa nedajú zneužívať ako drogy. Zdá sa, že aj v období, keď som si myslel, že som zdravý, som mal depresie. Rôzne problémy, ktoré mi prinášal život v sociálnom styku som považoval len za špecifické črty mojej osobnosti. Dnes viem, že to boli príznaky latentnej depresie. Viem, že AD budem musieť užívať celý život, ale nevidím v tom problém. Moderné AD nemajú takmer žiadne negatívne účinky na organizmus. V podstate vzduch, ktorý dýchame je škodlivejší. Som presvedčený, že násilné vysadzovanie AD len preto, aby som bol
24. Únor 2008 - 17:23
Obrázek uživatele Návštěvník
Pája (anonym)
Luciano, blahopřeju ti, že se cítíš tak dobře. Já beru AD asi 3 měsíce, je to lepší, ale ještě to není 100%... Taky zastávám názor, že radši budu brát AD nevím jak dlouho a budu se cítit v pohodě, budu se radovat a těšit z nejrůznějších věcí, než abych byla "čistá" ale obklíčená úzkostí, strachem a depresemi! Hodně štěstí.
24. Únor 2008 - 20:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Luciano (anonym)
Ďakujem Pája, ve?a šťastia aj Tebe, moja skúsenosť je taká, že po 3 mesiacoch som ešte zďaleka nepociťoval tie účinky, ktoré pociťujem dnes, napriek tomu, že som užíval takmer rovnaké lieky. Vyzerá to tak, že AD sú behom na ve?mi dlhé trate, ich účinky sa skutočne môžu kryštalizovať aj viac ako pol roka, presne tak, ako to hovoria doktori.
25. Únor 2008 - 8:02
Obrázek uživatele Návštěvník
jan (anonym)
Ad beriem uz 20 rokov niektore s vacsim a niektore s mansim uspechom.Uz som bral celu paletu ad.
25. Únor 2008 - 9:39
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Jane, píšeš, že bereš AD už 20 let. Mám na tebe dotaz : šla ti po nich váha hodně nahoru ? mně 45 kilo, beru je 16 let a doktor tvrdí, že to po AD není. Děkuji za odpověď.
25. Únor 2008 - 9:53
Obrázek uživatele Návštěvník
jan (anonym)
Po ad za tie roky som pribral vyse 20 kilov.Teraz sa snazim niake tie kila schudnut.Velmi mi pomaha zeleny caj zmiesany s ciernym Hannasaki. Uz som schudol 5 kilov.
25. Únor 2008 - 10:09
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Díky. čaj Hanasaki mám také doma, ale nic to se mnou nedělalo. Vyzkoušela jsem už všechno. Asi ta doktorka měla pravdu, protože ani po dočasném vysazení AD jsem nezhubla deko. Ale jsem si jistá, že těch 45 kg mi udělal Noveril a Lexaurin. Teď beru Sertralin a Lexaurin.
25. Únor 2008 - 10:18
Obrázek uživatele Návštěvník
Pája (anonym)
Jane nebo Jani, můžu se vás zeptat, stalo se vám někdy, že jste brali AD, které vám zabírali, pak jste je vysadili a po nějakém čase je opět začali brát, ale už vám nezabírali tak, jako poprvé. Děkuju a pěkný den.
25. Únor 2008 - 10:47
Obrázek uživatele Návštěvník
Renata (anonym)
Asi mám štěstí, ale beru už několikátá antidepresiva a po všech spíše hubnu, protože mám menší chuť k jídlu. Nevím ale, jestli to není způsobenou vlastní depresí?
25. Únor 2008 - 11:41
Obrázek uživatele Návštěvník
jan (anonym)
bral som ad so skupiny SSRI Zoloft a Fevarin tieto mi vobec nepomahali ba este sa mi depresie zhorsili.Potom som bral Efectin ten mi pomahal,ale po dvoch uz taky ucinok nemal ako zo zaciatku a ked som ho prestal brat mal som abstinencne priznaky.Teraz beriem Mirzaten/mirtazapin/a ixel/milnacipran/moc dobre sa necitim.
25. Únor 2008 - 12:33
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Pájo, brala jsem jeden čas Zyloram. Pak jsem ho měla vysadit a po 3 měsících opět návrat deprese. Je faktem, že mi podruhé moc nezabíral, tak mi to doktor změnil na Sertralin. Renato, já když byla v nejtěžší depresi, zhubla jsem za 1,5 mesíce 28 kilo. Byla jsem jen rozklepaná a zralá na sebevraždu.
25. Únor 2008 - 13:58
Obrázek uživatele Návštěvník
Pája (anonym)
Honzo a Jani, děkuju vám za odpověď. Já jsem poprvé brala Velaxin, zabral mi a cítila jsem se dobře. Na radu paní doktorky jsem ho vysadila, ale po půl roce se mi potíže vrátily, tak jsem ho musela začít brát znovu. Mám ale pocit, že mi teď už tak nezabírá... Nevěděla jsem, jestli je to možné... Příští týden jdu k dr., tak se s ní poradím. Ještě jednou děkuju a mějte se hezky.
25. Únor 2008 - 14:19
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
kombinacia mirzaten a ixel bola strasna, tiez som predtym brala efectin, ale ixel mi nezabral ani minimalne. jano, vrat sa k efectinu, mne po pauze s ixelom zacal opat zaberat!
25. Únor 2008 - 18:16
Obrázek uživatele Návštěvník
prozac (anonym)
Zdravím Vás beru Antid..PROZAC již 12 let...
26. Únor 2008 - 17:07
Obrázek uživatele Návštěvník
jan (anonym)
Zo zaciatku ako som zacal brat ixel som citil uzkost ale teraz sa to uz zlepsilo.Beriem k tomu este aj ten Mirzaten a zda sa mi ze sa citim lepsie.Ked som bral Efectin mal som neprijemne neziaduce ucinky.
27. Únor 2008 - 9:34
Obrázek uživatele Návštěvník
Luciano (anonym)
Beriem venlafaxin, ale až po pol roku sa prejavil jeho plný účinok. Kombinujem ho s rispenom, ktorý jeho účinky pomerne príjemne umocňuje.
27. Únor 2008 - 9:56
Obrázek uživatele Návštěvník
Eva (anonym)
Poradíme Vám jak zdravě, bezpečně a dlouhodobě zhubnout. Přizpůsobíme se Vašim potřebám i životnímu stylu. Garantujeme Vám dosažení cíle, veškeré informace zde: www.snama.cz/dieta
27. Únor 2008 - 17:50
Obrázek uživatele Návštěvník
kamila (anonym)
beru AD už půl roku a furt bychbrečela a nejradši bych to všechno skončila. chjo
27. Únor 2008 - 18:12
Obrázek uživatele Návštěvník
Marta (anonym)
Beriem AD už takmer rok,Ixel,Spitomin.Mirzaten,vďaka týmto liekom som zase schopná normálne fungovať a tešiť sa zo života.
27. Únor 2008 - 18:43
Obrázek uživatele Návštěvník
jan (anonym)
Ahoj Marta ja by som sa ta chcel spytat za aky cas ti zacal zaberat IXEL.
27. Únor 2008 - 20:13
Obrázek uživatele Návštěvník
Marta (anonym)
IXEL mi začal zaberať tak za 3 týždne,začiatky boli kruté,teraz v pohode...Janko drž sa!
2. Březen 2008 - 16:48
Obrázek uživatele Návštěvník
Marta (anonym)
IXEL mi začal zaberať tak za 3 týždne,začiatky boli kruté,teraz v pohode...Janko drž sa!
2. Březen 2008 - 16:51
Obrázek uživatele Návštěvník
OLI (anonym)
VRATILA SOM SA PO 6 TYZDNOCH Z PSYCHIATRICKEJ LIECBY V PEZINKU .JE TAM PSYCHOSOMATICKE ODDELENIE ,KDE NIE SI V PYZAME .KTO MA PROBLEMY SO SPANIM ,ODPORUCAM.
15. Březen 2008 - 13:30
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
OLI a ako ti pomohli? ja mam s psychiatrickymi oddeleniami zlu skusenost, je to deprimujuce prostredie..
15. Březen 2008 - 17:33
Obrázek uživatele Návštěvník
Mária (anonym)
Mám tiež osobnú skúsenosť s psychiatrickou nemocnicou v Pezinku,liečila som sa na psychosomatickom oddelení 7 týždňov,ve?mi mi pomohli,som takmer zdravá...
16. Březen 2008 - 14:33
Obrázek uživatele Návštěvník
OLI (anonym)
PRIJEMNYM PROSTREDIM , INDIVIDUALNYMI POHOVORMI, SKUPINOVYMI TERAPIAMI ,SAMORIADIACIMI SKUPINAMI ,AUTOGENNYM TRENiNGOM , NASTAVENIM NA MONOLIECBU LIEKOM ,ODSTRANENIM STYLNOXU -hypnotikum . NA TOM ODDELENI JE VYMAKANY REžIM .....
17. Březen 2008 - 15:53
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
problem je v tom, ze ja neznasam skupiny, cudzich ludi a rezim ako v pionierskom tabore, takze radsej budem pekne doma.
17. Březen 2008 - 17:44
Obrázek uživatele Návštěvník
OLI (anonym)
AJ TO MA TAM NAUCILI , ZE KED MAM S NIEKYM PROBLEM ,TAK JE TO LEN A LEN MOJ PROBLEM .
17. Březen 2008 - 20:02
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)
Ja netvrdim, ze to je problem tych ludi, ale jednoducho som vzdy bola samotarka a osobny kontakt mi vadi. Internet je moznost, ako nezit v uplnej izolacii. Ja nemam neuroticku alebo psychosomaticku poruchu, ale psychozu. Potrebujem okolo seba ovela vacsi priestor ako zdravi ludia a strata sukromia mi stav mimoriadne zhorsuje.
18. Březen 2008 - 19:05
Obrázek uživatele Návštěvník
Ondra (anonym)
Já to beru 6let a pomaličku tloustnu....až jsem se naštval na sebe a začal jsem jist 5X denně a polovični dávky...a vysledek je vidět....neni to ADečkama..je to tim že jsem žral 400g hranolek až v 18 hod. večer....jinak AD asi nemá smysl vysazovat..
18. Březen 2008 - 20:52

Stránky

Přidat komentář

Reklama

Reklama