9 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

antidepresiva a anestezie

10. Září 2018 - 0:08

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
ostruzina (anonym)
Dobrý den paní doktorko, zítra jdu na gynekologický výkon -(naštěstí malý),nicméně bude narkóza- jenže dnes mi došlo, že beru antidepresiva-co s tím? Jak známo, antidepresiva se nesmí vysazovat ze dne na den, sama s tím má špatné zkušenosti...
24. Leden 2007 - 8:07
Obrázek uživatele Návštěvník
aka (anonym)
tak to okamžitě nahlaš anesteziologovi !!!
26. Březen 2008 - 14:00
Obrázek uživatele Návštěvník
Lenča (anonym)
Má s tím někdo zkušenosti,jak se snáší narkoza a antidepresiva?Za měsíc jdu na artroskoii kolene a beru Zoloft.
12. Květen 2008 - 10:21
Obrázek uživatele Návštěvník
Karel (anonym)
Lékař se vás bude ptát na léky, které berate, tak to tam nahlaste. Vždyť to snad u lékařů nemusíte tajit, není to trestný čin. Spousty lidí berou celoživotně třeba warfarin,a pod.
27. Květen 2008 - 13:54
Obrázek uživatele Návštěvník
dušan (anonym)
Aj pri elektrošokoch je pacient v narkóze a pritom užíva kopu liekov.
18. Červen 2008 - 23:03
Obrázek uživatele Návštěvník
andy (anonym)
dobrý den,můj otec má problémy s pitím a podstoupil operaci kloubu,po probuzení z narkózy byl agresivní, špatně mluví,má popletené věci..povídá o tom co se stalo a jak to musí řešit,má vidiny.momentálně je hospitalizován,ale nevíme kdy tento stav odezní .po operaci je 4 den.lékaři mu dávají uklidňující léky,myslíte že tento stav je toho příčina??Děkuji
29. Srpen 2009 - 19:05
Obrázek uživatele Návštěvník
Doporučuji knih (anonym)
Přiznání bývalého ředitele velké farmaceutické společnosti John Virapen - Nežádoucí účinek: SMRT "Podplatil jsem jednoho švédského profesora, abych urychlil registraci léku Prozac ve Švédsku," říká John Virapen. Tato kniha vypráví pravdivý příběh o korupci, podplácení a podvodech. Napsal ji bývalý ředitel farmaceutického koncernu Eli Lilly & Company Dr. John Virapen, který zná interní praktiky a postupy používané ve farmaceutických gigantech. Za 35 let svého mezinárodního působení odpovídal za marketing několika léčiv. Všechna měla nežádoucí účinky. John Virapen šel s pravdou ven a předkládá vám knihu plnou malých tajemství, o kterých jste se vlastně nikdy neměli dozvědět. http://gnosis9.net/obchod/?john-virapen,257
28. Prosinec 2014 - 19:46
Obrázek uživatele Návštěvník
Petr (anonym)
dobrý den,můj otec má...Léky na uklidnění toxickou psichózu nezřídka způsbují. Já sám jsem docela hnusnou psichózu něco jako paranoidní schizofrenii zažil i po blbim dithiadenu před vyšetřenim v tunelu. Víc jak po destiletech se mi o tom občas zdá.
28. Prosinec 2014 - 23:38

Přidat komentář

Reklama

Reklama