13 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

Alergie na antibiotika

10. Září 2018 - 0:13

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
JANIKA (anonym)
Potřebovala bych trošku poradit, když jsem byla malá zjistili mi alergii na antibiotika a od té doby musím název toho léku pořád všude říkat. Naposledy včera doktorka zklamaně prohlásila že to je velká skupina léků, které mi nemůže napsat. Proč skupina? Já tenkrát nesnesla tu jednu krabičku. Jmenovalo se to ""amoclen"" (možná se to píše s K nevím, tenkrát jsem byla hodně malá). Nikdy mi to ale nikdo nevysvětlil... Nenajde se tu někdo kdo by tomu trošku rozuměl? Co je to za skupinu, jak se třeba jmenuje? A vůbec, proč se v české republice nenosí zdravotnické náramky kde by se to psalo? Pro případ že se něco stane a vy v bezvědomí nemůžete říct - tohle mi nedávejte na to jsem alergická... Jesli někdo budete vědět, třeba máte stejné potíže, moc děkuju předem za odpovědi...
10. Únor 2009 - 8:55
Obrázek uživatele Návštěvník
Jana (anonym)
Amoclen patří mezi peniciliny, tudíž nesmíš žádná penicilinoví antibiotika a ani cefalosporinová (zkříženě raegují s peniciliny). Doktorka měla pravdu, jsou to nejčastěji užívané léky, mají široký účinek, takže jsi v nevýhodě. Když máš alergii na Amoclen tak je pravděpodobné, že ji budeš mít i na ostatní léky z této skupiny, nejen na jednu krabičku jak píšeš. Já jsem alergická na hodně věcí, řeším to tak, že mám v peněžence viditelně danou kartičku, kde mám zvýrazněno, na co jsem alergická, kdyby se něco stalo... A v mém okolí to všichni ví, aby v nejhorším případě mohli informovat doktory za mě, kdybych byla v bezvědomí. Alergie nezmizí nikdy, takže na to vždy upozorňuj. A víš jakou reakci jsi měla? Jestli anafylaxi nebo jen kopřivku ...? Je to taky důležité... třeba se ani o alergii nejednalo, jen si to nepamatuješ.
10. Únor 2009 - 14:24
Obrázek uživatele Návštěvník
JANIKA (anonym)
Děkuju moc za odpověď, netušila jsem že amoclen je vlastně penicilin. Nikdy jsem to moc neřešila, ale včera mě s tim svým prohlášením doktorka trošku rozhodila, tak jsem se to rozhodla zjistit. A já pořád myslela jedna krabička vem čert, a ona je to celá skupina... Ono to bude nějakých 15 let, ale táhne se to se mnou ve všech lékařských kartách už od dětské doktorky. Průběh si nepamatuju. Ale matka mi říkala že jsem se okamžitě hodně silně osypala a nemohla jsem dýchat, tak mě vezli... Také jsem alergická na spoustu věcí a od doktora jsem dostala dokonce i kartičku co mi mají dát za léky, ale to je jenom na "normální věci" potraviny a hmyzí bodnutí. Ten americký nápad s náramky se mi moc líbí, taková škoda že u nás obdoba není. Možná by to stálo za to. Zvlášť u dětí, když jsou třeba na oříšky nebo mléko. Kromě toho se tam dají napsat i jiné nemoci, třeba cukrovka, pak si ležícího člověka nikdo nesplete s opilcem a nenechá ho umřít na ulici... nebo krevní skupina, dárce orgánů, kontaktní čočky, alzheimr, telefonní číslo blízké osoby... já nevím co všechno... Určitě také chodíš někdy ven bez peněženky, třeba běhat nebo plavat, na lyže a tak... Ještě jednou děkuju za odpověď, v lécích se opravdu vyznáš, mám se ještě co učit :)
10. Únor 2009 - 18:49
Obrázek uživatele Návštěvník
Martina (anonym)
Prosim potrebuji radu mala se mi osypala po antibiotikach co mam delat
15. Březen 2009 - 16:48
Obrázek uživatele Návštěvník
Eva (anonym)
Prosím o radu, jsem alergická na všechny atb, které jsem kdy brala , penicilin,tetracylklin,biseptol, i na dnešní nová, která ani neznám. Vše co jsem dala do pusy, tak po dvou dnech jsem se silně osypala a žaludek se bouřil.Prosím o názor, jak se s tímto vypořádat, kdyby opravdu nastal, zdravotní problém? Moc děkuji Eva
8. Říjen 2009 - 19:53
Obrázek uživatele Návštěvník
majkaxp (anonym)
Prosím o radu, jsem alergická...Dobrý večer Evo, podle mého názoru je mít svůj zdravotní stav pod kontrolou, aby nebylo vůbec nutné brát antibiotika.Mohu Vám poradit, jak posílit imunitu celého organismu Více na meilu:majkaxp@centrum.cz
8. Říjen 2009 - 20:30
Obrázek uživatele Návštěvník
HELČA (anonym)
AHOJ MÁM ALERGIJI NA PENICILIN.pamatuji si že jsem upadla do šoku bylo to hrozné myslela jsem že zemřu.od te chvíle jsem si k tomu všemu vybudovala panickou poruchu.protože jsem byla pořad ve strachu.ještě ktomu všemu aby toho nebylo málo tak šíří prasečí chřipka .nedej bůh kdybych to nahodou chytla vlastně mi alergici ,tak nevím čim by nás léčili když antibiotiku nemůžem.prosím napište mi na můj mail.díky moc.helenkanatalka@seznam.cz
3. Listopad 2009 - 11:23
Obrázek uživatele Návštěvník
ajinka (anonym)
Dobry vecer vsem, muj manzel mel dnes vecer alergickou reakci na antibiotika (ketoprofene a norfloxacine), ktere mu predepsal lekar na nachlazene ledviny.tablety uzil ve stejnou chvili po jidle, do hodiny se u nej objevily prvni priznaky alergie, osypal se, zcervenal, potil se, spatne se mu dychalo, mirne mu zbelel jazyk.odmital jit na pohotovost (nechapu z jakeho duvodu) a nechtel zkusit prasky ani vyzvracet.vnutila jsem mu studenou zmrzlinu a cucat led do pusy, znama mi to poradila. alergie zacala pomalu ustupovat, presto bych se chtela zeptat, pokud se situace bude opakovat, zda existuje neco, co pomuze zpomalit ci zcela odstranit alergickou reakci, nebo alespon pomuze, nez prijede zachranna sluzba.velice dekuji. lil.alessandra@centrum.cz
22. Listopad 2009 - 0:43
Obrázek uživatele Návštěvník
Kruliš (anonym)
Lékárnice mi poradila, že mám po antibiotikách brát curenzym a taky pít odvar z dubové kůry, dvakrát denně malý hrnek asi 14 dní, aby se tělo vyčistilo
3. Srpen 2010 - 9:47
Obrázek uživatele Návštěvník
Nattaly (anonym)
Ahoj ja som tiež alergická na amoclen , aj biseptol a rulit...ked som bola mala mi to zistili a odvtedy to nemozem ...
3. Srpen 2010 - 23:25
Obrázek uživatele Návštěvník
Peter Skuhravy (anonym)
Doplněk stravy Apo-curenzym active + nattokinase uvedený do oběhu po 31. 1. 2012 MUSÍ BÝT STAŽEN z lékáren http://www.obran.cz/doplnek-stravy-apo-curenzym-active-nattokinase-uvedeny-do-obehu-po-31-1-2012-musi-byt-stazen-z-lekaren/2012/07/26/
31. Červenec 2012 - 15:53
Obrázek uživatele Návštěvník
Markéta (anonym)
Ahoj. . jsem alergická na amoksiklav a augmentin. ...vyrážku mam stále. ..litam po vyšetřeních z kožní. .ba různé rtg kde v těle je třeba zánět a co mi vyvolává tu koprivku. beru zatím bohužel kortikoidy. ..než se na to přijde a nastaví jina léčba. mate to taky tak někdo? ??
13. Září 2015 - 16:28

Přidat komentář

Reklama

Reklama