7 komentářů / 0 nových
Poslední
Obrázek uživatele Návštěvník
Návštěvník (anonym)

45kg 171 cm.... přibírání

10. Září 2018 - 0:24

Komentáře

Obrázek uživatele Návštěvník
Kimi (anonym)
Ahoj, chtěla bych pomoct... od té doby co jsem přešla na střední školu do své třídy mezi plno dívčinek zažívám šikanu... Stále poslouchám jen ježiš ty si vychrtlá ty jít v noci vedle mě tak se tě leknu a odveze mě sanitka.. a neustále mě od sebe odhazují. Je mi 16 let a ve svých 14 letech jsem měla 51kg.. a ted ve svých 16 mám 45kg a začínám docela hubnout. Nekouřím, takže tím to asi nebude..Rodiče byly hubení když byly v mém věku ale byly tak plnoštíhle. Potřebovala bych poradit zda-li bych měla radši vyzkoušet antikoncepci Lyndinette 20 nebo se zeptat svého doktora na injekci B12.
17. Září 2014 - 8:26
Obrázek uživatele Návštěvník
Já (anonym)
Ahoj, chtěla bych pomoct......V prvé řadě si dojdi k praktickému doktorovi, aby se našla příčina tvého hubnutí. Jo a na ty debilky kašli, jsem také štíhlá, nebo spíš hubenější, prostě mám hodně pohybu a celé dětství jsem slýchávala, jak jsem hubená. Bylo zajímavé, že čím byla holka tlustější, tím více keců měla. Slýchám to občas i teď, je zajímavé, že od bab, které pořád drží nějaké diety, aby zhubly. Takže pokud jsi jinak spoko a zdravotní potíže se neprokážou, nenech se deptat a netrap se tím.
23. Září 2014 - 17:23
Obrázek uživatele Návštěvník
Petr (anonym)
Jestli tvoje hubenost není následkem nějakého onemocnění, klidně se na ty kecy vykašli. Časem tak jako tak ztloustne každá žena i muž, tak budeš mít aspoň rezervu. Pokud jde o B12, jsou doktoři dnes už opatrnější. Mojí tetě to výrazně urychlilo rakovinu a smrt.
23. Září 2014 - 17:37
Obrázek uživatele Návštěvník
Maky (anonym)
Ako pribrať... Si etomorf ? Máš problém s priberaním ? Tiež som si tým prešiel... Možno Ti pomôže tento, alebo iné články na mojom blogu: http://skolaobjemu.cz/?p=286
27. Červen 2016 - 12:40
Obrázek uživatele Návštěvník
estrella33 (anonym)
Ahoj, na svou výšku máš opravdu velmi nízkou váhu. Navíc, podle toho, co píšeš, dochází k jejímu úbytku na základě stresu ze školy a ocitáš se v začarovaném kruhu. Jak to máš s jídlem? Jíš dostatečně, nebo se omezuješ, máš z přibírání z nějakého důvodu strach? Určitě bych vyhledala pomoc psychoterapeuta, aby Ti pomohl vyrovnávat se se stresem ze školy. Pokud si nejsi jistá, jak to máš s tím jídlem, doporučuji navštívit Centrum Anabell, kde si popovídáš se sociální pracovnicí a získáš trošku přehled o problematice poruch příjmu potravy. Taky by bylo fajn nechat si u své praktické lékařky udělat kompletní odběry, aby se vidělo, jak na tom po fyzické stránce jsi. Hormonální antikoncepce není primárně určena ke zvýšení váhy a sama o sobě ji ani nezvyšuje. Držím Ti palce.
27. Listopad 2018 - 12:43
Obrázek uživatele Návštěvník
luci (anonym)
Odpověď na Ahoj, chtěla bych pomoct...
Tvůj problém je možná psychický a může vážně poškodit tvoje zdraví. Pokud šikana vyvolá zkratové jednání , nechci vůbec předjímat důsledek. Urgentně to řeš s lékařem a neotálej , je nebezpečí z prodlení.
27. Listopad 2018 - 17:06

Přidat komentář