Zuby moudrosti - trhání

Archiv příspěvků

reagovat 9.4.2010 15:54 - Petr

No měsíc, to je síla. Zubařka říkala za týden je to rozhejbaný. Už jsem si říkal, že osmičky mám za sebou a teď sanice... :) Na jiným fóru jsem četl trik s lékařskýma špachtlema, koupil jsem si je a dám si určitej počet mezi zuby a potom přidávám, tak uvidím, jak to půjde.

reagovat 13.4.2010 18:45 - Pavel

Zdravím, čeká mě totéž - obě spodní osmičky, ale jedna svine roste vodorovně, druhá šikmo na sedmičku. Neco jak je videt zde: http://www.abclinuxu.cz/images/screenshots/9/3/145239-trhani-zubu-moudrosti-aneb-na-co-se-pripravit-3652604551758911978.png

Můžete mě poradit dobrého doktora v Brně? Ale opravdu dobrého => co má zkušenosti, ne blba s vysokým sebevědomím!

reagovat 14.4.2010 02:43 - Pepča

Taaaak a mám vytrhlé poslední dvě osmičky, načež mi museli řezat dásně. Zuby moudrosti totiž nevylezly díky malé čelisti. Co k tomu říct? Samotné řezání a zašivání probíhalo v pořádku a bez bolesti jako trhání. Je sice pravda, že měl doktor problémy se spodní částí, při níž musel osmičku rozdělit na víc kusů, ale dobrý. Při umrtvení člověk necítí. Spíš se připravte na první dva dny, kdy anestezie přestane působit. To je pak bolest, ale nic k nevydržení. Může nastat i horečka, která je též zanedbatelná. Prostě z toho lidi dělají velkýho velblouda a nemusejí... Hlavně to berte pozitivně a uvidíte, že po týdnu jste jako rybičky. Dyť se jedná pouze o zuby. :-)

reagovat 20.4.2010 10:38 - Tomas K.

Ahoj, chtel sem se zeptat jestli je mozny,abych mel 4dny po vytrhnuti osmicky tu stranu celisti oteklou tak,ze ten otok je hodne tvrdej ajako by prirostlej k celisti, ale neboli, jenom lehce hnis,..nemate nekdo nejaky zkusenosti s touhle veci?diky Tomas

reagovat 20.4.2010 14:34 - ren

Ahoj, chtel sem se zeptat...

byla jsem nedávno na řezání osmiček a doktor mi řekl pokud bude otok měkký, není problém, ale pokud tvrdý ať okamžitě přijdu takže jestli můžu radit, běž k doktorovi.