Zkrácení braní antikoncepce

První příspěvky v diskuzi

reagovat 28.12.2012 10:55 - Lillynka

Dobrý den, mám takový hloupý problém. Minulý měsíc jsem antikoncepci brala o týden déle, potřebovala jsem si to posunout. Jenomže tento měsíc jsem na to zapoměla a tímpádem jsem brala antikoncepci místo 3 týdnů, pouze 2. Bohužel mi to došlo až po 3 dnech. Menstruaci jsem normálně dostala, a prášky jsem po týdnu zase začala brát,jako každý měsíc. Od té doby už je to týden, co prášky zase beru. Může mi hrozit otěhotnění při sexu? Prosím je to docela nutné. Děkuji

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 28.12.2012 10:55 - Lillynka

Dobrý den, mám takový hloupý problém. Minulý měsíc jsem antikoncepci brala o týden déle, potřebovala jsem si to posunout. Jenomže tento měsíc jsem na to zapoměla a tímpádem jsem brala antikoncepci místo 3 týdnů, pouze 2. Bohužel mi to došlo až po 3 dnech. Menstruaci jsem normálně dostala, a prášky jsem po týdnu zase začala brát,jako každý měsíc. Od té doby už je to týden, co prášky zase beru. Může mi hrozit otěhotnění při sexu? Prosím je to docela nutné. Děkuji

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *