ZAVISLOST NA LAXATIVECH

První příspěvky v diskuzi

reagovat 3.10.2003 20:48 - Klara

Dobry den!
Mam takovy zapeklity problem - vzhledem k tomu, ze mam tendence zkouset vse, predevsim to, co pro mne a me telo neni dobre, vyzkousela jsem i "hubnuti s projimadlem". Problem je v tom, ze jsem se dostala do neuveritelneho kolotoce - ted uz nehubnu, ale bez prasku mi to ani "nekaka". Uz je to hrozne dlouho (strasne se stydim to dokonce i napsat)asi 5let co beru laxativa denne (Bisacodyl 5mg) a uz se opravdu hrozne bojim. Driv jsem brala i 8-10-12 tablet denne (JA VIM!!! :((( ) Nechapu, jak jsem mohla byt tak pit**a a zaplest se s necim takovym, ale stalo se. Postupne snizuji - ted jsem na 3 a take drzim dietu a snazim se vic hybat - kdyz mene jim, mohu si dat dva... a pak treba tri a pak zase dva az do okamziku, kdy tri uz jsou moc. (Takhle jsem to delala do ted). Dokazi si, jen zhruba, predstavit nasledky. Pouze jednou jsem o tom mluvila s lekarem (byl tak hodny, ze jsem se odvazila o tom zacit mluvit), rekl mi, ze to bude "beh na dlouhou trat". Kazdopadne bych chtela slyset vse, co k tomu muzete rict. Jak nasledky, tak hlavne CO S TIM???
Mnohokrat dekuji Klara

reagovat 8.10.2003 10:34 - Zuzka

Milá Klárko, nevěš hlavu, vše jde o trochu vylepšit, hlavně dostat se do rukou odborníků, lékařů, kteří nejen léčí tvé tělo a duši, ale hlavně ty kteří s tebou cítí. Strasně ráda bych ti doporučila Homeopatickou léčbu, zkus si o ní něco přečíst na internetu...
Správný homeopat tě léčín jako člověka celistvého..tělo i duši a ty jistě máš šrámy na duši, ony pouze TABLETKY sami o sobě nic neřeší.
Možná bys mi mohla napsat odkud jsi a můžem Ti pomoc najít správného Homeopata, ale nenutím Tě, je důležité si otom něco přečíst, zkus to. Jinak ti držím moc palečky..nejsi v jednoduché situaci. Vím, že se trápíš a je dobře, že s tím hceš něco dělat. zatím ahoj Zuzka

reagovat 31.10.2003 08:22 - Alena

Ahoj, neboj, nejsi v tom sama.Mam uplne stejny problem, ne-li horsi.netrva to 5,ale 7 let.Posledni dobou bych moc chtela zpatky normalni vyprazdnovani, snazim se, sec muzu,ale jde to ztezka.Jsem rada,ze v tom nejsem uplne sama.Moc rada si o tom oppovidam,muzem si treba i predat informace.budu rada za mail.Drzim palce!!!

reagovat 1.11.2003 23:23 - Simona

Já jsem na tom stejne. Již několik let beru glycerínové čípky. Moje střeva si na ně zvykla a bez čípku sa nedokážu normálně vyprázdniť. Tabletky zatím neužívam, neboť čipky zatím vždy spolehlivě zabírali. Ráda bych se ale vrátila k přirozenému vyprázdňovaní. Má někdo skušenosti s glycerínovýma čípka a může mě podadit?

reagovat 11.12.2003 16:34 - Marta

I já v tom několik let byla. Začalo to také dietou,pocity plnosti a laxativa se zdály být dobrým řešením.
Trvalo to několik let. Bála jsem se, že má střeva už se bez prášků ani nepohnou. Vysadila jsem je náhle a začala pravidelně jíst. Snažím se každé dvě hodiny něco polknout, hlavně ovocem vlakninu, zeleninu, kukuřičné a ovocné vločky.Ráno nalačno piju jednu sklenici teplé vody s olejovým olejem,je tu hruza,ale dá se to vydržet. užívám Lactobacillus a i na jogurtu sleduju jeho přítomnost:-) Když to fakt nejde, dám si sušené fíky, švestky. Pravda je , a to bude asi hlavní problém, že aby "se šlo na..., ", musí se taky jíst. Když budete málo jíst, není co... Z toho samozřejmě plyne pocit plnosti atd.Kupodivu, po letech, střeva se mi hýbou. Byla jsem z toho sama překvapena. Samozřejmě jsem přibrala asi 1 -2 kila. Dobrá je prý taky Laktulosa- poradila mi kamarídka.je volně prodejná , stačí jedna lčíce do pití, když "to" nejde. S glycerinovými čípky zkušenosti nemám, celé je to rozhodně o stravě. Hlavně hodně pít a pomáhat vlákninou, ovocema zeleninou.
Držím palce všem!!!

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 26.4.2013 12:43 - Andrea

Rychle jsi si vypěstovala...

Psychické problémy? SMím se zeptat jaké mohou z laxativ nastat psych.problémy? U psychiatra jsem již byla když jsem nejedla vůbec a nic mi neřekl.

reagovat 19.6.2014 21:03 - fller

I já v tom několik let...

dobrý den,jaky lactobacilus prosím užívate?dekuji za odpoved

reagovat 24.7.2014 10:21 - soňa

Psychické problémy? SMím...

Hele, podle toho co píšeš, to vypadá, ze jsi nikdy žádnou PPP netrpěla. Jinak by jsi věděla, ze deprese se dostaví vždycky. Člověk je v hajzlu, když mu dojde co dělá a že s tím nemůže přestat. Začne si uvědomovat jak si ubližuje a zároveň cítí skoro bezmoc protože ho PPP pohltila. Vím, o čem mluvím ;-)

reagovat 20.4.2016 11:07 - Anonym

Nechcete nekdo koupit Bisacodyl?

reagovat 20.4.2016 11:08 - Anonym

Prodam Bisacodyl.Ozvete se,mam asi 15 krabicek po babicce a nechci je vyhodit.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *