vysazeni antikoncepce - nedostala jsem menzes

První příspěvky v diskuzi

reagovat 13.1.2008 15:58 - Marika 20 let

ahojky, vysadila jsem antikoncepci a jeste jsem nedostala menzes - jsou to dva mesice co jsem ji nedostala. sex samozrejme byl, ale mame prerusovanou souloz a i tehotensky test byl negativni. k lekarce nejdu... mam chorobny strach z lekaru :( co s tim ? zkousel ajsem i horkou koupel a cervene vino,ale nic... je to normalni stav po vysazeni ? dekuji za odpoved Marika

reagovat 14.1.2008 08:15 -

Mariko, některý se po vysazení nedostaví MS i půl roku.

reagovat 14.1.2008 08:43 - K

Mariko, já od vysazení antikoncepce nemenstruuju už rok a půl.

reagovat 14.1.2008 09:40 -

Když půjdeš k doktorce, nejspíš ti dá injekci na vyvolání MS. Nebo můžeš zkusit nějaké bylinné preparáty - Gynex, Femigard, o těch je zde i diskuze. Nebo se zeptat v lékárně, jestli něco podobného nemají.

reagovat 14.1.2008 10:14 - hu

No stava se, ze po vysazeni HA se MS nedostaví, je treba aby se vajecniky znovu rozjeli. Jen to ukazuje, jakou paseku HA v cloveku dela. Zajimave je, ze ani spousta zen, ktere uzivaji HA, nevi, ze pri uzivani nedostavaji vubec MS, ale jen "spini". Jak by take mohli, kdyz jsou vajecniky uplne "odstaveny z provozu". Holky, zeny, prestante si nicit telo! (a to nemluve o zamoreni prirody hormony, ktere se uz zacina projevovat na rybach v rekach u COV)

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 8.12.2015 12:48 - Lucie

Dobrý den mam dotaz uz 9mesicu neberu prasky ale sex byl ale davali jsme si pozor a uz jsem
to nedostala 4mesice u gynekologa jsem byla pred 2mesicema a ten mi rekl tehotna nejsem ze pockame jestli to dostanu a furt nic

reagovat 13.12.2015 14:12 - Nikola

Mám taky problém, před 4 měsíci jsem vysadila HA a menstruace se nedostavila. Teď bych chtěla ale zase znovu začít brát HA ale kdy mám s prášky začít když nemám menstruaci..?

reagovat 13.12.2015 15:07 - Míša

Mám taky problém, před 4...

Ty máš takovéto problémy po vysazení a chceš zase začít brát? To nevidíš, jak HAK rozhodila tvůj organismus? Nechceš si ho dát raději do pořádku a zkusit třeba výše zmiňovaný Gynex? Mne pomohl se zánětem, tak věřím, že může pomoci i srovnat hormonální systém. Přečti si specifikaci na http://www.001shop.cz/p/gynex/

reagovat 8.4.2016 11:32 - Veronika

Ahoj mám dotaz v 16 sem začala brát HA a teď v ledu přestala brát takže 9 let a už to sou dva měsíce co sem nedostala ms.teda po dohrání HA jo ale prý to nejsou MS..můžu otěhotnět?

reagovat 7.5.2018 18:36 - Ivet

Dobrý den,
mám otázku brala jsem 3 měsíce v kuse antikoncepci. Potom při braní prášků jsem začala krvácet a krvácela do doby, než jsem je vysadila.Zbývalo mi tam dobrat ještě cca 10 prášku ale díky tomu krvácení jsem to musela přerušit. Pak jsem měla MS dva dny. A od té doby jsem nic nedostala. Dělala jsem si těhotenské testy a ani jeden pozitivní. Kde může být chyba? Děkuji za radu.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *