Uzkost

První příspěvky v diskuzi

reagovat 6.11.2003 13:09 - Alena

Prosím o radu někoho, kdo trpí stejným problémem jako já. Třetí měsíc se léčím se sinusovou tachykardií, tzn. utíkáním a bušením srdce. Lékaři konstatovali, že je to z úzkosti. Nyní beru Neurol a Grandaxin plus léky na bušení srdce. Pokud má někdo stejný problém jako já ať se mi prosím ozve a podělí se se mnou o svoje zkušenosti. Díky Alena

reagovat 6.11.2003 14:14 - jindra

Ahoj, já mám paroxysmální tachykardii jako diagnozu již 5 let, k tomu ještě ES arytmii. Bušením jsem trpěla skoro každou noc cca 3 měsíce, potom jsem užívala Lokren a nyní Sectral. Tyto léky mi na potíže s rozjížděním srdce zabírají. Úzkost tyto problémy určitě zhoršuje, zkus třeba nějakého psychologa. Ahoj. Jindra.

reagovat 7.11.2003 22:03 - JIRKA

Ahoj Aleno Před rokem jsem měl tyto problemy taky Navštiv psychyatra čím dřiv tím lepe Naordinovala mě paní doktorka 3/denně Coaxyl a při zachvatu bušení srdce Lexaurin Asi po 5 tydnech začal Coaxyl pusobit a většina problemu postupně vymizela Dnes leky beru dale ale už začnu snižovat Uvidíž bude dobře Nepropadej panice vím co to je Zatim ahoj

reagovat 8.11.2003 18:52 - Alena

Jirko,
děkuju Ti za podporu. Já už jsem také navštívila paní psychiatričku, ale zatím mi nechala jenom ten Neurol. Byla jsem u ní v době kdy už jsem se cítila celkem fit a myslela si, že to nejhorší je za mnou. Spíš jen pro jistotu jsem si brala ráno půlku Neurolu. Teď užívám Grandaxin, ten mi naordinovali v nemocnici, tak čekám kdy se vytvoří ta hladina, jak mi říkali v nemocnici. Zatím víc pociťuju Neurol. Také mi všichni doktoři řekli, že je zasažený vegetativní systém a že je to otázka roků než se to dá dohromady. Panice se snažím nepropadat mám manžela, dvě děti a to mi hodně pomáhá. Snad bude líp. Ještě jednou dík a také tobě přeju hodně úspěchu a ať už jsi bryo v cíli. Alena

reagovat 8.11.2003 18:56 - Alena

Jindro,
i Tobě děkuju za podporu. Také já teď beru Sectral, teprve desátý den, ale zatím je to O.K. Předtím jsem brala Atenolol a Lokren. Psychiatricku už jsem zkusila.Prostě to chce čas. Takže i Tobě ať se daří a ještě jednou díky. Alena

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 8.2.2016 07:40 - Alena

To přejde samo. Snaž se dělat všechno ostatní, příliš to nerozebírej, do nového vztahu se hned nežeň, věnuj se svým koníčkům a práci. Lidi se rozcházejí, to je OK.

reagovat 25.11.2017 13:41 - eva

chci se zeptat jake mate skušenosti se sektralem 400 mě je po něm na zvraceni a byvam dost často dušna a mam jakoby strašně studene nohy a někdy je mě na omdleni beru ho už měsic ale přiznky pocituji ted za posledni tyden bud je to stuhlou krčni a hrudni pateři nebo tim sektralem

reagovat 26.11.2017 00:38 - Steve

To přejde samo. Snaž se...

To samo nepřejde pokud je to hluboká bolest ... Je to asi individuální.

reagovat 26.11.2017 03:51 - Q

...jj,....dej mu facku....;to mu pomůže. ..

reagovat 20.12.2017 13:55 - Vašek

"V České republice trpí některou z úzkostných poruch nebo depresí stovky tisíc lidí, a to včetně dětí."

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *