Uzivam antidepresiva a jsem bez emocí...

Archiv příspěvků

reagovat 21.6.2005 17:32 - Andy

Ahoj, od srpna lonskeho roku uzivam antidepresiva Citalec 20, zpocatku to bylo skvele, konecne jsem se uvolnila a zacla dokonce i chodit mezi lidi, jenze postupem casu zjistuju, ze prestavam byt empaticka a nedokaze mne ani nic dojmout, je mi to tak nejak jedno. treba vcera jsem nasemu malemu pejskovi slapla na nozicku, nechtene, a on kulhal a byl smutny a se mnou to ani nehlo, ac by melo.Nekdo v rodine umře a ja se tvařim lhostejně. Od doby co uzivam Citalec, jsem nebrecela, nejsem schopna. Mate nekdo po antidepresivech podobne zkusenosti?

reagovat 21.6.2005 18:09 - Nula

Bud rada ze nemas emoce!!!Ja beru antidepresiva taky nejake cipralex a frontin a ted (asi hodina) se semnou rozesla holka kterou silene miluji.Myslis jak mi je???Brecim jak male decko a mam 100chuti se jit zabit jen proto ze mam emoce!!!Tak si to tak neber

reagovat 21.6.2005 18:15 - eva

Ano,kdysi před deseti lety jsem měla krizi a byly mi předepsána antidepresiva/Prozac/.Užívala jsem je ani ne měsíc-po čtrnácti dnech začaly působit a měla jsem stejné problémy.Ta tupost a emocionální chlad byly pro mě víc nepříjemné,než deprese.Nemohla jsem brečet,ani se pro něco nadchnout,hrůza.Takže jsem je vyhodila a k psychiatrovi už nešla.Ten sajrajt jsem cítila v těle ještě dlouho potom,nicméně z problémů jsem se dostala časem sama.
Lepší je prožívat jakékoli,i krizové stavy,než žádné.To je můj názor.Ale chápu,že někteří lidé se bez nich neobejdou.Každopádně si myslím,že jsou lékaři hodně zneužívána a předepisována zbytečně.

Full Spectrum kurkumin

reagovat 21.6.2005 20:55 - dvid

já užívám cipralex 10 a neurol 0,25(citalec 20 jsem užíval také) a mám úplně stejné potíže,absolutní ztráta emocí včetně strachu a pocitů ale i elánu a chuti do života atd...Už dlouho si lámu hlavu čím to je a co se semnou děje vůbec jsem netušil že to může být od prášků.Přitom právě ten Citalec by měl mít opačné účinky tak to nechápu.

reagovat 21.6.2005 21:32 - Andy

Ano, taky mam ztratu strachu, tak třeba zase ten můj pes, nedavno mi ho malem přejelo auto a za normalnich okolnosti by se mi třepaly kolena a malem bych se rozbrečela a tedka ? nic, sli jsme dal...ani jsem nehla brvou, jasne ze jsem byla vyplasena, ale tak nejak jinak...tupý pocit...je to jako postupna ztráta vlastní identity, tezko se to popisuje lidem, kteri to nezazili, ale ty prasky ze mne delaji jineho cloveka.Doktorka mi rekla, ze klidne muzu delat řidičák, tak nevím, no, moc se mi do toho na antidepresivech nechce.

reagovat 21.6.2005 22:11 - eva

To vážně bez nich nemůžete žít? Je jednodušší schovat se do nepropustné skořápky před nástrahami okolí i za cenu obětování vlastní identity...

reagovat 21.6.2005 22:16 - David

Užíval jsem Citalec nebo podobné preparáty s Citalopraminem pro celkové zklidnění jako údajně "to nejlepší, co může být". Na problémy, které jsem měl, to téměr nezabíralo, ale spolehlivě to působilo sexuální problémy - nikoliv v rovině erekce (to bylo bez problémů), ale v rovině pocitů. Myslím, že je to jen jiná podoba toho, co zde uvádějí jiní (ztráta emocí). Po vysazení prášků se to během dvou až tří týdnů vrátilo do normálu a já do běžného života. Svých problémů jsem se nakonec zbavil sám - koncentroval jsem veškeré svoje síly a zaměřil se na řešení situací, které mě vyváděly z míry. Jakýmkoliv psychofarmakům se chci nadále obloukem vyhýbat.

reagovat 22.6.2005 09:50 - Lenik

Rozhodně bych nedoporučovala lidem s depresemi vysadit antidepresiva. To bohužel může napsat jen člověk, který depresí nikdy neprošel. Jakmile se AD vysadí najednou, může to mít hodně špatné následky - to jedině po dohodě s psychiatrem.
Jinak já jsem brala loni od září do letošního ledna Remeron a Frontin a byla jsem taky bez emocí. Umřel mi po 12 letech pejsek a když mi to táta přišel v noci říct, jen jsem kývla. Jakmile přestal Frontin působit, znovu jsem se složila. Prášky jsem vysazovala postupně, snižovala dávky a dneska je neužívám a je to lepší.

reagovat 22.6.2005 21:21 - dvid

pro evu:někdy jsou psychické problémy tak závažné že to bez antidepresiv nejde zvládnout zvlášť u neurologických nemocí ,člověka to zlomí ovládá jeho vůli a někdy je to jediné řešení.Bohužel jsem se sám na sobě přesvědčil, že se tyto léky dost brutálně zneužívají.Byl jsem v nemocnici na interně s prekolapsovými stavy a tam mi nasadily vysoké dávky AD(Lexaurinu a Diazepamu) já jsem ani nevěděl co je to za léky a aniž by přitom tušili co mi je.
Což pro člověka který do té doby znal jen aspirin mělo dost dramatické následky protože jsem je jako nic netušící laik po propuštění také naráz vysadil,nikdo mě ani nepoučil co a jak.

reagovat 22.6.2005 21:30 - Lenik

To je zase fakt. Dávám ti za pravdu. Taky jsem se s tím setkala. Když jsem ležela v nemocnici, cpali do mě Lexaurin a ještě něco.... jediný výsledek byl ten, že mi dali vyšší dávku a když mě vedli na EKG, omdlela jsem jim na chodbě, když mě vláčnu pustili.... ale to už je dlouho. Chce to pořádně probrat s lékařem, to je podle mě nejlepší řešení.

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *