Utrogestan-proč v těhotenství vaginálně?

První příspěvky v diskuzi

reagovat 2.1.2008 12:52 - Janina

Dobrý den, teď- v desátém týdnu těhotenství po třech týdnech užívání tohoto léku perorálně-jsem se v letáku dočetla, že se v prvním trimestru může užívat jen vaginálně. Nevíte, proč? Může to uškodit miminku?Díky.

reagovat 3.1.2008 17:25 - Gabča

Utrogestan je možné užívat oběma způsoby v těhotenství, jen se víc doporučuje vaginálně, protože při ústním podání se velmi často objevují nevolnosti, zvracení apod. Někdo to i kombinuje.



Uškodit miminku to určitě nemůže

reagovat 3.2.2008 10:22 - Natálka

Dobrý den!Jsem nyní v 7.tt a již od zjištění těhotenství-tj.asi od 4.tt beru Utrogestan 3x denně-jsem po léčbě Clostilbegytem.Zaslechla jsem,že vlivem některých gestagenních hormonů může docházet ke zvýšenému riziku vrozených vývojových vad,které prý může tento hormon způsobovat.Je na tom alespoň něco pravdy,nebo mě uklidníte,že to je holý nesmysl?Předem děkuji za radu!N.

reagovat 5.2.2008 12:52 - Marie

Dobrý den, jsem v pátém týdnu těh. začala jsem špinit /je to tmavá krev/a mívám mírné bolesti v kříži a podbříšku.Udělali mi UZ a doporučili jen klid.Ostatní lékaři předepisují utrogestan.

Prý je lepší nechat tomu volný průběh.

Chtěla bych znát váš názor, zda-li je lepší léky brát-či ne.

Mnohokrát děkuji za odpověď.

reagovat 31.3.2008 08:56 - Lenka

Dobrý den, moc bych potřebovala poradit dokror mi předepsal UTROGESTAN 3krát 1 tabletku. Neřekl jak to mám brát - já to teda polikám,jsem v 7tt a jestli bych to teda neměla zavádět. Poraďte mi prosím děkuji.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 5.1.2015 20:24 - Denisa

Zdravím mam dotaz mam začít brát Utrogestan , ale nikdo mi neřekl jaký ma účinky . Mužů potom přibrat ?

reagovat 15.9.2015 20:09 - petra

Dobrý den, jsem v pátém...

Určitě utrogestan brát ve větší míře aspoň 3*denně.Pokud se plod bude chtít pustit stejné se pustí.Klid na lůžku a bez sexu!Já sem potratila3* teď jdu do toho po4naposledy!Hodně štěstí přeji

reagovat 30.1.2016 22:59 - Hanka

Ahojte, mám stejný problém...

Me nekdy prijde i 5.den.. A od lekare vim, ze muzu vysadit, neni nutno brat az do 10.dne..

reagovat 4.5.2016 13:46 - monika

Nelčo, ne 16. - 24. týden,...

Prosim,a to beru jen tech 10 dni a pak zase az dalsi mesic zase 10 dni? Dekuju

reagovat 18.1.2017 07:21 - Lucie

Ahoj já beru též utrogestan jsem v osmém tt. A mohu říci ,ze příznaky jsou docela nepříjemné. Motá se mi hlava beru dávky dvě ráno a dvě tablety večer a jsem dost unavená . Mam občas stavy úzkosti ,ze se manžel občas také diví ,ale hormony dělají divy. Držím všem pěstí a at to zvládneme hold ženy musí vždy více vydržet,ale za miminko to stojí . Jinak beru ústně ,jelikož zavádění do pochvy to musíte hluboko a nedej bůh si špatně umyjete ruce a můžete dostat nějakou infekci a ohrozit plod.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *