urologická prohlídka

První příspěvky v diskuzi

reagovat 30.1.2005 18:35 - Marek

Je mi 35 let. Při preventivní pravidelné prohlídce mě moje obvodní lékařka doporučila na preventivní urologicko-sexuologickou prohlídku do nemocnice. Co to obnáší? Ptám se proto, že v nemocnici na urologii pracuje její kolegyně, tedy jde o to, že je to žena. Předpokládám, že člověk musí být nahý, ale když se mě bude dotýkat a při tom se bude dívat asi i sestra, obávám se trapasu s erekcí. Jsem dost citlivý a vzruším se dost snadno, co když to dojde dál...? A co obnáší ta sexuologická část?...Mluvila o nějakých testech a tak.....P.S. navíc mi při sexu praskla uzdička, tehdy jsem u lékaře nebyl, teď mi to budou prohlížet...

Díky za odpověď a případné zkušenosti jiných. Marek

reagovat 30.1.2005 21:28 - Zdenek

Ahoj, niceho se nebojte a berte zivot trochu vice s nadhledem.

Za svou kolegyni Vas zrejme poslala proto, ze je to jeji kamaradka a kamaradi si v kseftech pomahaji. Nic Vam nebrani jit na jakoukoliv jinou urologii. Ale berte to z te lepsi stranky, urolozek je sakramentsky malo, takze ja bych to povazoval treba za stastnou nahodu.

Mate po tricitce, tak se podivejte vzuru a rekne si "Jsem safra pysny, ze mi to jeste stoji, kdyz se me baba jenom dotkne". Az tomu tak nebude, budete se citit stokrat hur, nez kdyz se Vam pred doktorkou postavi. Necekejte, ze se tam budete promenadovat nahaty nebo ze Vas bude 15 minut masturbovat :-) Mrkne na tu prasklou uzdicku a mozna doporuci drobny chirurgicky zakrok, ktery je opravdu hracka a jeste se budete kamaradum chlubit, ze Vam ten zakrok udelala zenska a ne chlap.

A jestli se fakt udelate, tak jste borec a vsichni Vam to budou zavidet.

Hodne zdaru a hlavu vzuru (jo a taky neco jineho ve vhodnych chvilich :-))

reagovat 30.1.2005 21:30 - Zdenek

Hm, jeste me napadlo, ze kdyz Vas nekam posila, tam mate doporuceni - zadanku a tam bude asi napsano, co s Vami maji na te urologii provest.

reagovat 31.1.2005 07:26 - marek