Tmavá stolice

První příspěvky v diskuzi

reagovat 2.11.2005 13:46 - Suelin

Třetí den mám tmavou až černou stolici. Neni mi špatně, nic mne nebolí. Mám z toho divný pocit, proto prosím o včechny rady a zkušenosti, než pujdu k mé doktorce. Děkuji

reagovat 2.11.2005 13:52 - Sisi

Nejedla jsi poslední dobou více masa, potravinových doplňků s obsahem železa atd.? Tmavá až černá stolice znamená, že ve stravě je více železa, nemusí to hned být žádná nemoc

reagovat 2.11.2005 14:11 - Suelin

Děkuji za vaši reakci, Vím že to nemusí být závažné onemocnění, ale vylekalo mne to. Používám 3 týdny doplněk Formule paměť, tak mne napadlo jestli by to nemohlo mít vliv.

reagovat 2.11.2005 15:15 - Sisi

Nejspíš ano, oni ty doplňky stravy a různé vitamínové přípravky na to opravdu vliv mají. Zkusila bych to na nějakou dobu vysadit, tím by se ukázalo jestli je to tím.

reagovat 16.10.2006 11:59 - kamila.z

moje maminka má bolesti v levém podbříšku, ostré pichání, k tomu černá stolice, bolest hlavy a těžké nohy.

Je to příznak nějakého střevního problému???

Děkuji za Vaši odpověď

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 11.3.2013 16:32 - zdenka

mam tmave zelenou stolici nic mne neboli ale porad se to vraci uz delsi dobu uzivam antidepresiva

reagovat 8.4.2013 15:20 -

moje maminka má bolesti v...

Lidé tady píšou, že mají tmavou a nebo zelenou stolici. Já osobně tedy mám doma bílou stolici, kterou vyřezával ještě můj děd. Je celkem letitá, ale pořád funkční. Můj děd byl zkušený truhlář. A jak píše kamila.z, že její maminka má těžké nohy...měla někdy těžkou tašku? To se mi nekolikrát stalo, když jsem šla z nákupu a to je pak něco! Takže si netěžujte a buďte rádi, že svítí konečně sluníčko! Věčně nespokojení češi, fakt...

reagovat 29.7.2013 02:05 - Gudec

Lidé tady píšou, že mají...

:-D
češi mají obavy a když už existuje internet, tak lepší se zeptat zde, než zbytečně jezdit za doktorama, ne?

reagovat 5.4.2014 22:34 - sarka

Prosím, potřebuji radu… Jsem dnes přesně 36+3 a ve středu mi gynekoložka napsala tablety na chudokrevnost – ŽELEZO… Od středy je taky beru 2× deně 1 tabletu.Ale od středy mám uplně černou stolici někdy až černo-modrou… Dnes už to mám 4 den a na velkou chodím 2× deně připadá mi to jako by mi to vyvolávalo jít na velkou a vždy mám u toho velké křeče… Už mě i pálí konečník…
Lékařka mě upozornovala, že budu mít s toho tmavší stolici ale neřekla jak dlouho by měla být..
tky se mi ty první 2 dny s toho motala hlava a bylo mi zle… to už je pryč ale ta stolice mě trápí… na prohlídku jdu zase ve středu chodím ted po týdnu tak ji to tam řeknu ale chtěla bych vědět jestli to není vážné když tak bych šla k ní hned pondělí… děkuji za info… :)

reagovat 5.4.2014 23:31 - Venca

Prosím, potřebuji radu…...

Asi máš hodně veký dávky toho železa a je to pro tělo trochu šok. Běž tam v pondělí a máš.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *