Tenoretic,Dapril a padání vlasů

První příspěvky v diskuzi

reagovat 4.2.2006 13:55 - Krampol Dušan

Dobrý den,nějakou dobu již užívám na snížení tlaku Tenoretic a Dapril všiml jsem si že se u mně výrazně zvýšilo vypadávání vlasů.Existují nějaké jiné léky na snížení tlaku které by neměly tyto vedlejší účinky.Mnohokrát děkuji za odpověd

reagovat 24.11.2007 17:41 - dušanovi

nejjednodušší by bylo, otříhat se dohola a je po problému

reagovat 24.11.2007 17:41 - dušanovi

nejjednodušší by bylo, otříhat se dohola a je po problému

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 4.2.2006 13:55 - Krampol Dušan

Dobrý den,nějakou dobu již užívám na snížení tlaku Tenoretic a Dapril všiml jsem si že se u mně výrazně zvýšilo vypadávání vlasů.Existují nějaké jiné léky na snížení tlaku které by neměly tyto vedlejší účinky.Mnohokrát děkuji za odpověd

reagovat 24.11.2007 17:41 - dušanovi

nejjednodušší by bylo, otříhat se dohola a je po problému

reagovat 24.11.2007 17:41 - dušanovi

nejjednodušší by bylo, otříhat se dohola a je po problému

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *