Stresvit

První příspěvky v diskuzi

reagovat 21.8.2008 16:52 - Lenka

Dobrý den, trpěla jsem loni pan. úzkostí a agorafobií, 9 měsíců jsem brala Argofan, nyní mám od května 08 vysazen a Lokren 1/2 tabl. na zvýšený tlak - z nervů. Mám trochu obavy z recidivy a tak jsem hledala něco na nervy, zklidnění. Vitamíny řady B prý hodně pomáhají nervům. Poradili mi Stresvit, ale lekla jsem se vysokých dávek. Má někdo zkušenosti s tímto přípravkem, bylo někdy někomu z toho špatně? Díky Lenka

reagovat 2.3.2009 21:30 - Honza

Mám s ním velmi kladné zkušenosti. Vždycky když pomalu dostávám tik do oka, v noci nemůžu usnout a ráno se brzy budím, všechno tohle napětí opadá po použití stresvitu. Beru ho vždycky jednorázově při výskytu stresových situací. Vysoké dávky vitamínů B nevadí, vyloučí se močí. ;-)

reagovat 6.12.2010 11:57 - alena pavlasová

Dobrý den, trpěla jsem loni...

Milá Lenko,přijměte s důvěrou mou zkušenost.Léta stresu mě vycvičila ke střídmému ale efektivnímu užívání přípravků proti stresu.Nejdůležitější je vit B.Stresvit je opravdu prozatím nejlepší co existuje.Pokud jste subtilnější postavy, berte 1xza 3 dny.Pokud je stres vyšší,výborný je ještě k tomu Novopassit-obsahuje bylinky.Sama určíte,jestli musíte brát dávky doporučené,nebo stačí např.vzít kapky jen ráno nebo večer.Rozhodně,pokud prožíváte stres,něco berte.Stres ničí zdraví daleko daleko více než příp.větší dávka vit.B nebo bylinky obsažené v Novopassitu.Guajakcuran, který tam ještě je, pro váš kluid dávají těhotným ženám, pokud zvrací či jim není dobře. :-)
Přeji hodně štěstí.
Alena Pavlasová

reagovat 12.4.2012 08:12 - Nikola

Dobrý den, začala jsem užívat cca před měsícem stresvit a od té doby mám chutě na sladké a větší hlad. Má někdo podobný problém? Je možné, že jsem přibrala téměř kilo právě po stresvitu? Díky za odpověď, Nikola

reagovat 12.4.2012 13:18 - iva

Jenom kilo?Je známo,že velké dávky B vitamínů zvyšují chuť k jídlu.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 21.8.2008 16:52 - Lenka

Dobrý den, trpěla jsem loni pan. úzkostí a agorafobií, 9 měsíců jsem brala Argofan, nyní mám od května 08 vysazen a Lokren 1/2 tabl. na zvýšený tlak - z nervů. Mám trochu obavy z recidivy a tak jsem hledala něco na nervy, zklidnění. Vitamíny řady B prý hodně pomáhají nervům. Poradili mi Stresvit, ale lekla jsem se vysokých dávek. Má někdo zkušenosti s tímto přípravkem, bylo někdy někomu z toho špatně? Díky Lenka

reagovat 2.3.2009 21:30 - Honza

Mám s ním velmi kladné zkušenosti. Vždycky když pomalu dostávám tik do oka, v noci nemůžu usnout a ráno se brzy budím, všechno tohle napětí opadá po použití stresvitu. Beru ho vždycky jednorázově při výskytu stresových situací. Vysoké dávky vitamínů B nevadí, vyloučí se močí. ;-)

reagovat 6.12.2010 11:57 - alena pavlasová

Dobrý den, trpěla jsem loni...

Milá Lenko,přijměte s důvěrou mou zkušenost.Léta stresu mě vycvičila ke střídmému ale efektivnímu užívání přípravků proti stresu.Nejdůležitější je vit B.Stresvit je opravdu prozatím nejlepší co existuje.Pokud jste subtilnější postavy, berte 1xza 3 dny.Pokud je stres vyšší,výborný je ještě k tomu Novopassit-obsahuje bylinky.Sama určíte,jestli musíte brát dávky doporučené,nebo stačí např.vzít kapky jen ráno nebo večer.Rozhodně,pokud prožíváte stres,něco berte.Stres ničí zdraví daleko daleko více než příp.větší dávka vit.B nebo bylinky obsažené v Novopassitu.Guajakcuran, který tam ještě je, pro váš kluid dávají těhotným ženám, pokud zvrací či jim není dobře. :-)
Přeji hodně štěstí.
Alena Pavlasová

reagovat 12.4.2012 08:12 - Nikola

Dobrý den, začala jsem užívat cca před měsícem stresvit a od té doby mám chutě na sladké a větší hlad. Má někdo podobný problém? Je možné, že jsem přibrala téměř kilo právě po stresvitu? Díky za odpověď, Nikola

reagovat 12.4.2012 13:18 - iva

Jenom kilo?Je známo,že velké dávky B vitamínů zvyšují chuť k jídlu.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *