Stravovací zásady pro štíhlou linii - komentáře

přejít na článek

První příspěvky v diskuzi

reagovat 26.3.2010 15:56 - Dita

S většinou uvedených zásad určitě souhlasím, jen si myslím, že by se mělo jíst více než třikrát denně, alespoň 5 x ale v menších dávkách. Také mi tu chybí zmínka o důležitosti snídaně, která je bezpochyby pro zdravé stravování nezbytná. Super, že se nezapomíná na vlákninu. Tu najdete například ve snídaňových cereáliích jako jsou dětské Nesquiky a podobné cereálie nebo müsli. Jinak jsou to pěkné zásady, jen mít tu vůli a dodržovat je :)

reagovat 26.3.2010 17:41 - Jitka

Nesquik bych zrovna nedoporučovala. Většina takových snídaňových lupínků je plná cukrů. Je lepší dát si kousek celozrnného pečiva a na to třeba plátek sýra a nějakou zeleninu.

reagovat 13.6.2010 09:35 - komarkova kaca

ja si dam vzdicky 10 kolecek rano kolem bitovky a 10 vecer vazila jsem 39 kg a ted 21 takze nevahejte

reagovat 24.6.2014 16:37 - STEVIT

omezte cukr a používejte stevii
www.stevit.cz

reagovat 30.6.2014 14:15 - raw-rabbit

S většinou uvedených...

"že se nezapomíná na vlákninu. Tu najdete například ve snídaňových cereáliích jako jsou dětské Nesquiky a podobné cereálie"

Nejlepší vláknina je v zelenině a ovoci, zato všechny tyhle cereálice jsou sr...y - jinak to nazvat nelze. Právě po nich lidi mají puzení se cpát něčím každé dvě tři hodiny, protože podobné skvosty jim úplně rozhodí krevní cukr. Ze stejného důvodu není vhodné ani celozrnné pečivo. Jíst třikrát denně úplně stačí, tělo taky musí někdy trávit.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 26.3.2010 15:56 - Dita

S většinou uvedených zásad určitě souhlasím, jen si myslím, že by se mělo jíst více než třikrát denně, alespoň 5 x ale v menších dávkách. Také mi tu chybí zmínka o důležitosti snídaně, která je bezpochyby pro zdravé stravování nezbytná. Super, že se nezapomíná na vlákninu. Tu najdete například ve snídaňových cereáliích jako jsou dětské Nesquiky a podobné cereálie nebo müsli. Jinak jsou to pěkné zásady, jen mít tu vůli a dodržovat je :)

reagovat 26.3.2010 17:41 - Jitka

Nesquik bych zrovna nedoporučovala. Většina takových snídaňových lupínků je plná cukrů. Je lepší dát si kousek celozrnného pečiva a na to třeba plátek sýra a nějakou zeleninu.

reagovat 13.6.2010 09:35 - komarkova kaca

ja si dam vzdicky 10 kolecek rano kolem bitovky a 10 vecer vazila jsem 39 kg a ted 21 takze nevahejte

reagovat 24.6.2014 16:37 - STEVIT

omezte cukr a používejte stevii
www.stevit.cz

reagovat 30.6.2014 14:15 - raw-rabbit

S většinou uvedených...

"že se nezapomíná na vlákninu. Tu najdete například ve snídaňových cereáliích jako jsou dětské Nesquiky a podobné cereálie"

Nejlepší vláknina je v zelenině a ovoci, zato všechny tyhle cereálice jsou sr...y - jinak to nazvat nelze. Právě po nich lidi mají puzení se cpát něčím každé dvě tři hodiny, protože podobné skvosty jim úplně rozhodí krevní cukr. Ze stejného důvodu není vhodné ani celozrnné pečivo. Jíst třikrát denně úplně stačí, tělo taky musí někdy trávit.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *