Správné držení těla - komentáře

přejít na článek

První příspěvky v diskuzi

reagovat 30.3.2006 16:32 - IV

Mně se ohnul druhý prst na noze(vedle palce). Delší dobu pozoruju, že při chůzi(hlavně v nepevných botách) ohýbám prsty na nohou dolu, zdá se mi že tím lépe udržuju rovnováhu. Ale je to děsné, protože ohnutý prst bolí, udělal se na kloubu otlak.

reagovat 9.3.2007 10:03 - MICHAL ZEMAN

Mě bolí krční páteř a nevím jaké mám dělat cviky.Poradil byste mi někdo?Můj e-mail je jerry.michal"seznam.cz prosím,pište mi na e-mail.Děkuji.

reagovat 18.6.2007 16:55 - simča

Mám špatné držení těla, ale není to tím, že bych se nesnažila jít vzpříma, prostě mám krk trochu vysunutý dopředu a také se mi ramena trochu ohýbají směrem dovnitř, nedokážu je narovnat ani silou když se soustředím tak, abych je měla jako ti, kteří mají záda rovná. Máte někdo zkušenosti s takovými těmi elastickými popruhy (nebo jak to nazvat) které bývaly dřív na zadních stránkách časopisů v rámci reklamy? Když si to člověk oblékne, tak ho to asi nutí být rovně a pak si tělo zvykne. Moc by mě to zajímalo, nikde jsem omožnostech nápravy nečetla a samo cvičení nepomáhá.

reagovat 18.6.2007 18:06 - Leona

A nevypadá to jako takové tílečko bez rukávů, v béžové barvě?

reagovat 18.6.2007 19:53 - kk

Simco, zajdi si k ortopedovi, udela ti rentgen a posle na rehabilitaci, kde te nauci cvicit a posilit ty spravne svaly. Prvni vysledky ale uvidis nejdriv po pul roce, to neni zalezitost dvou tydnu a uz vubec ne nejakych gumicek. Preji pevne nervy

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 24.3.2011 07:38 - pavel

Prosím poradíte mi jaký cviky mám dělat a nebo stránku na ty cviky, když mám vystrčené lopatky? Ale jednu mám víc vystrčenou než druhou ..

reagovat 24.3.2011 10:01 - Daniel

Prosím poradíte mi jaký...

Lepší by asi bylo se nechat vyšetřit doktorem ortopedem, mohla by to být skolióza páteře. Koukni se také na web Skolio.cz.

reagovat 2.6.2012 14:32 - filip

Mě bolí krční páteř a...

nejlepe udeláš když začneš pravidelně plavat

reagovat 2.6.2012 23:45 - Helena

Třeba tady jsou dobré cviky,zabírají a je to i na ty lopatky..Chce to cvičit pravidelně. Jinak se časem usadí na vystrčeném břiše i tuk..

http://www.stripky.cz/192-drzeni-tela2.html

reagovat 8.6.2012 14:02 - Alena

nejlepe udeláš když...

Podle toho JAK plavat. Ne každý dokáže plavat prsa (nebo i na zádech) s přirozenou polohou krční páteře, většinou má člověk při stylu prsa hlavu bradou nad vodou a to ti na krční páteř nepomůže ani trochu. Spíš jsou naprosto snadné cviky na uvolňování a protahování svalů kolem krční páteře a dál to chce srovnat držení těla, tzn. protahovat prsní svaly a posilovat zádový (mezilopatkový).

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *