spondylolistéza

Archiv příspěvků

reagovat 14.11.2017 22:37 - Markét

Ahoj! Mám dysplastickou spondylolistézu a jsem rok a půl po stabilizaci. Studuji psychologii a nyní píšu diplomovou práci na téma potřeb mladých lidí se strukturálním onemocnění páteře. Myslím si totiž, že ačkoliv je to velmi náročná situace, nikdo se příliš nezabývá tím, jak toto onemocnění prožíváme. Narazila jsem na spoustu skvělých lidí, kteří mi pověděli svůj příběh a možná tím pomůžou dalším lidem, kteří operaci ještě nemají za sebou. Našla bych i tady ŽENU po stabilizaci, které není více než 35 let a která by se mnou byla ochotná udělat rozhovor? Moc děkuji a přeji hodně síly!

reagovat 24.12.2017 00:25 - Andrea Stetkova

Ahoj,pridavam svuj nazor....

Dobry den cetla jsem vas prispevek ohledne spondylolizy. Ja mam posun taky 1,5 cm. Zada mne boli 20 let ale ted 3 mesice to jde fo kohy hrozna bolest. Na operaci nechci mam jeste k tomu roztrousenou sklerozu. Tak si rikam ze to vycvicim kdyz jste to vycvicila taky. Jak je vsm dnes. ? Dekuji Andrea

reagovat 3.1.2018 10:14 - Misa

Mám spondylolistézu L4/5...

Ahoj Market, asi pisu pozde, ale jsem 8 mesicu po stabilizaci L5/S1 a letos mi bude 35 let.

Full Spectrum kurkumin

reagovat 3.1.2018 10:22 - Misa

Dobry den cetla jsem vas...

Ahoj Andrej, ja se operaci branila, nechtela jsem, cvičila jsem, teda snazila jsem se cvicit, ono to moc neslo, mela jsem neustale krece do nohou, bolesti a brneni. Pak uz jsem temer nechodila, nakonec jsem souhlasila s operaci. Musim rict, ze se mi hodne ulevilo, sice to neni 100%, ale je mi mnohem lip. Tim nechci rict, abys ses vyprdla na cvičení a sla na operaci, ale aby ses ji nebranila, kdyby to jinak neslo. Mela jsem posun L5/S1 o 12mm, byl nestabilni a hybal se i dalsich 5 mm. Hodne stesti

reagovat 20.2.2018 13:14 - Misa

Ahoj Market, asi pisu pozde, ...

Ahoj Mišo, děkuji, moc za reakci, výzkum mám už hotový. Jak se ti po zákroku daří? :-)

reagovat 11.3.2018 20:39 - Petra

Dobry den cetla jsem vas...