Sortis má zřejmě více vedlejších účinků než podobné léky - komentáře

Archiv příspěvků

reagovat 23.12.2017 13:28 - Josefka

Byl mi předepsán Sortis...

Nejsem dealerka, ale vyzkoušejte Arterin. Na Max lékarně jsem si jej objednala přes net a vyšlo to levněji. Doporučila mě to má lékařka. Je to výživový doplněk a u mě zabral. Sortis je škodný, taky jsem měla problémy. Vyzkoušejte. Ještě jednou NEJSEM DEALERKA!
Taky jsem změnila stravu a snažím se o více pohybu. Arterin jsem užívala dva měsíce, už ne, protože mi doopravdy pomohl. Není ovšem na lékařský předpis.
Jsem ve vašem věku.

reagovat 25.12.2017 17:31 - Diabetik

Byl mi předepsán Sortis...

O škodlivém účinku statinů se ví již dlouho a většinou se to tutlá, avšak upozorňuje na to SÚKL:

http://www.sukl.cz/statiny-a-riziko-nove-vznikleho-diabetu

Bohužel, doktoři to předepisují i pacientům, kteří to nepotřebují, protože z toho mají různé benefity. O peníze jde až na prvním místě, zdraví pacienta není důležité.

reagovat 7.1.2018 11:02 - Pacient

O škodlivém účinku...

Dobrý den. Je mi 70 let. Asi 1 měsíc beru Sortis 10 mg, který mě v lékárně vydali místo dlouhodobě užívaného Apo Atorvastatinu 10 mg. Potíže, uváděné v několikaletých příspěvcích jsem všechny v menší míře vždy měl, ale daly se snést i při aktivitách. Co se ovšem stalo po užívání Sortisu je neskutečné a nesnesitelné. Souhlasím se všemi názory o škodlivosti Statinů a přecházím trvale na přírodní přípravky, hlídání stravy a vhodné doplňky stravy ( aloe vera a pod.), jak provedli mnozí jiní.

Koloidní stříbro

reagovat 10.10.2018 14:01 - Skopal Pavel

Beru Sortis 40mg několik let...

Vážený - potvrzuji vaše zkušenosti, nebudu je opakovat vše se
shoduje. Okamžitě se Sor. končím. Děkuji za předání zkušeností.
PS

reagovat 10.10.2018 20:06 - Josef

Chtěl bych vědět něco...

Moc všem děkuji za příspěvek a též sortis vážím do kamen.Diky

reagovat 12.10.2018 10:42 - Robredo

Beru sortis 10 let v poslední době šílené bolesti pohybového ůstrojí jako kdy vám vráí šroubovák do těla hlavně lopatky svaly na rukou nedá se ani spát. Před týdnem jsem lék vysadil za silných bolestích zatím se nic nezměnilo jsem zvědav jestli to časem přejde? Má někdo zkušenosti a poradí zda to časem odezní nebo se zase něčím léčit? Děkuji za radu

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *