Co se skrývá pod pojmem Křemičitá výživa s pylem ? - komentáře

přejít na článek

První příspěvky v diskuzi

reagovat 8.5.2007 00:15 - Jana

Pomohl někomu tento produkt na padání vlasů?Padají mi vlasy zhruba půl roku,jsem unavená apatická ,dělají se mi velké lupy ,svědí mi hlava. Nechalajsem sidělat krevní rozbor.byla jsem i na vyšetření štítné žkázy,nicmi nenašli

reagovat 17.5.2007 12:37 - milda

ja bych zkusila pit bylinkove caje, bud, preslicku, koprivu, briza, pak pych vyzkousela vceli pyl, denne 2 male lzicky, nechat na jazyku a poradne proslinit, a take je dobra syrovatka, i kefir je velmi dobry



je totiz nutne procistit poradne streva a take bych vzala bazovy prasek, mate prilis moc kyselin v tele

reagovat 28.4.2008 09:31 - Jana

Padání vlasů může mít různé příčiny - většinou to bývají hormony po vysazení HAK, oslabené ledviny či játra. V mém případě to byly právě játra - únava, lupy, málo energie, maštění a padání vlasů, špatná pleť apod. žádné zázračné tablety ani šampony mi vůbec nepomohly. Přestaly padat až po 2 měsíční očistné jaterní kůře (ostropestřec, lecithin apod.) a doplnění přírodních (ne chemických) vitamínů....Takže problém hledejte uvnitř.

reagovat 20.3.2009 20:00 - majka

Zkuste si v lékárně nebo ve zdravé výživě koupit sirup Ra-vit. Je to moc zdravé a pomáhá to. Užívá se jako sirup do vody.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 8.5.2007 00:15 - Jana

Pomohl někomu tento produkt na padání vlasů?Padají mi vlasy zhruba půl roku,jsem unavená apatická ,dělají se mi velké lupy ,svědí mi hlava. Nechalajsem sidělat krevní rozbor.byla jsem i na vyšetření štítné žkázy,nicmi nenašli

reagovat 17.5.2007 12:37 - milda

ja bych zkusila pit bylinkove caje, bud, preslicku, koprivu, briza, pak pych vyzkousela vceli pyl, denne 2 male lzicky, nechat na jazyku a poradne proslinit, a take je dobra syrovatka, i kefir je velmi dobry



je totiz nutne procistit poradne streva a take bych vzala bazovy prasek, mate prilis moc kyselin v tele

reagovat 28.4.2008 09:31 - Jana

Padání vlasů může mít různé příčiny - většinou to bývají hormony po vysazení HAK, oslabené ledviny či játra. V mém případě to byly právě játra - únava, lupy, málo energie, maštění a padání vlasů, špatná pleť apod. žádné zázračné tablety ani šampony mi vůbec nepomohly. Přestaly padat až po 2 měsíční očistné jaterní kůře (ostropestřec, lecithin apod.) a doplnění přírodních (ne chemických) vitamínů....Takže problém hledejte uvnitř.

reagovat 20.3.2009 20:00 - majka

Zkuste si v lékárně nebo ve zdravé výživě koupit sirup Ra-vit. Je to moc zdravé a pomáhá to. Užívá se jako sirup do vody.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *