Skin-cap

Archiv příspěvků

reagovat 11.7.2012 23:50 - Helena

Mě doktorka řekla, že Skin...

Zdravím, Skin-cap i Blue-cap mají naprosto totožný obsah, jen to vyrábí jiná firma. Osobně doposud používám Skon-cap, ale distribuce či výroba končí a bude jen Blue-cap.

reagovat 31.7.2012 15:20 - Miroslav

Mě doktorka řekla, že Skin...

Vážení diskutujúci.
Blue-Cap je úplne identický zložením a taký istý ako Skin-Cap ale v inom balení a drahší. Takže prosím nezavádzajte čitateľov!

reagovat 29.1.2013 08:44 - Ony

Mažu syna Skincapem už 14 let. Díky tomu nemusel nikdy používat klasické kortikoidové masti. Skincap kdysi býval na předpis, ale na základě rozborů byl uvolněn do volného prodeje. Nevím z jakého zdroje pochází informace o obsahu kortikoidů, ale když se zamyslím nad tím jak dlouho je na trhu, připadá mi velmi nepravděpodobné, že by kortikoidy kdy obsahoval. A těch 14 let pravidelného používání snad mluví samo za sebe. Nechci nikoho přemlouvat, ale to spokojený dítě za to stojí :) . PS: Někdy dojde na začátku aplikace ke zdánlivému zhoršení. To obyčejně během dvou až tří dnů odezní a pak už je to jenom lepší.

Kolagen

reagovat 6.2.2013 21:29 - Iva

Blue cap mohu vřele doporučit, používám krém i šampon asi půl roku a funguje skvěle

reagovat 7.2.2013 12:03 - Martin2

Krem pouzivam uz nekolik let...

Bohužel musim říct, že na SkinCapu je něco opravdu divného. Nedávno jsem si po vysazení SkinCapu na cca 1 měsíc prošel peklem. Používal jsem ho občas (cca 1x týdně) na ložiska ekzému, která se občas objevila. Po měsíci úplného vysazení jsem se ale začal celý "bezdůvodně" osypávat, hlavně na obličeji, až mi jednoho dne ráno otekl obličej (a následně každé další ráno), kůže byla zarudlá, svědivá, drolivá.. Napadlo mě zda to nemůže být reakce na vysazení, tak jsem zkušebně nastříkal trochu spreje POUZE na levé předloktí, kde se udělaly zardlé svědivé oblasti. Druhý den jsem se vzbudil v CELKOVĚ lepším stavu, obličej neotekl a ačala se hojit i kůže na pravé ruce a všude jinde. Tenhle efekt si nedokážu vysvětlit jinak, než jako účinek látky, která se vstřebává kůží a působí systémově. Ať už je to kortikoid, nebo něco chemicky podobného se stejným efektem, nezdá se mi to úplně ok (z hlediska vytvořené závislosti a možných vedlejších účinků)

reagovat 7.2.2013 12:08 - Martin2

Bohužel musim říct, že na...

nutno dodat, že spray SkinCap používám také už minimálně 6-7 let, přičemž podobného efektu při vysazení jsem si všiml už dřív. Ale nevěnoval jsem tomu příliš pozornosti a nenechal jsem to zajít tak daleko. Zajímala by mě zkušenost dlouhodobých uživatelů na vysazení... zkoušeli jste to někdo? Poslední dobou mám totiž spoustu dalších zdravotních problémů - s imunitou, alergiemi, trávením, bolestmi kloubů (ve 33 letech) a začínám se zamýšlet zda k tomu nemůže přispívat dlouhodobé působení nějaké neidentifikované látky ve SkinCapu - kortikoidy, jiné steroidy, nebo prostě jen nějaká chemická alternativa s podobným účinkem a kdoví jakými side-efekty...

reagovat 24.3.2013 20:10 - hanka

Skin cap je jediny pripravek,ktery mi kdy pomohl pri lecbe lupenky,kterou mam jiz 16let. Musim rict,ze jsem mela obdobi cca 2let bez jakehokoliv projevu lupenky,tudiz jsem skin cap nepouzivala. Pote se projevy lupenky opet projevily z duvodu nadmerneho stresu ze skoly. Nyni pouzivam skin cap 2x tydne a staci to. Musim vsak upozornit ze jsem zmenila i stravovaci navyky. To ale nemocni lide s lupenkou vedi.

reagovat 7.10.2013 08:54 - Mato

Skin cap pouzivam 10 rokov na tvar, momentalne som v stadiu ked ho nemozem vysadit. Po 3 dnoch mi tvar cela ocervenie, vyhadzem sa a opuchnem. Po natreti skin capom sa to ciastocne upravi ale tvar nemam ani zdaleka dokonalu. Mate skusenosti ako sa zbavit tochto svinstva? Kolko dni (tyzdnov) po vysadeni skin-cap sa tvar dostane do normalu? Prosim piste aj na mail: drsplinter@zoznam.sk

reagovat 8.12.2013 17:18 - mato

S vysadením skin capu bude obrovský problém, je to totiž corticostereoid alebo jeho varianta s podobnými účinkami. (Aj keď kožný doktori a recenzie vám budú tvrdiť opak!!!!!). Tí ktorí si myslia že skin cap im pomáha sú na omyle a ocitli sa v začarovanom kruhu z ktorého je veľmi ťažká cesta, ale predsa je. Preštudujte si "Topical Steroid Withdrawal". Na zahraničných fórach je o tom veľa popísané. Momentálne prechádzam cez niečo podobné. Ak máte nejaké osobné skúsenosti prosím napíšte. Tý ktorý uvažujú o kúpe skin capu ako o zázračnom kréme. RÝCHLO NA TO ZABUDNITE!!! Zničí vám život!

reagovat 4.2.2014 10:04 - Monika

Doporučuji Blue cap, už půl roku mě trápí ekzém na obličeji, suché, draždivé a odlupující se pupínky, kortikoidy od kožního vážně nepomáhají, zkoušela jsem i konopný olej, ten malinko vyléčil, ale ekzém je zpět. druhý den mažu Blue Cap a už jsou výsledky vidět.

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *


Posílání novinek

Nechte si posílat novinky o dění na našem serveru.

SOLGAR
   
Kde jste: Hlavní stránka > Diskuze > Kosmetika a krása > Skin-cap

registrace | přihlásit se