Seroquel

První příspěvky v diskuzi

reagovat 10.10.2008 14:01 - Mion

Pokud jste někdo bral léky s účinnou látkou quetiapinum (Seroquel, Kventiax) napište prosím, jestli vám pomohly, na co a v jaké dávce.



Já teď beru týden Kventiax na paranoidní psychózu a docela mi vyhovuje, zajímalo by mě, co můžu čekat do budoucna.

reagovat 12.10.2008 20:49 - Paja

Tak to bohuzel nevim,protoze nejsem vestec:-))

reagovat 12.10.2008 21:49 - kvído

seroquel je na hovno, chce to lexaurin, neurol, diazepam a oxazepam

reagovat 13.2.2009 17:27 - Irena

Užívám Seroquel asi rok pro občasné psychické problémy a jeví se mi přijatelný v minim. dávkách-25mg ráno,50mg večer-je výhodný pro ženy, protože se po něm nepřibírá na váze jako u Zyprexy, která je sice modernější a určitě lepší než to svinstvo Thioridazin, .Taky Thiapridal nedoporučuji, zvyšuje Prolaktin.

reagovat 14.2.2009 21:47 -

Irena: můžu se tě zeptat, jestli po něm nejsi ospalá, nebo jsi nebyla ze začátku? Já ho beru stejně jako ty, ale vždycky odpolende usnu. Když jsem zkoušela ráno těch 25 mg vynechat a večer jsem brala těch 50 mg, tak jsem přes den vydržela nespat. A nezvyšuje ti teda chut k jídlu nebo po něm nepřibíráš? Po Seroquelu se údajně tloustne dost, ale možná to dělaj až ty vyšší dávky. A na co ho bereš? Zabírá ti?

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 3.2.2017 22:15 - Hanka

Já nejsem psychiatr. Je to složité! Alkohol je toxický ve velkých dávkách a v při pravidelném užívání, samozřejmě!Ale pokud člověk začne abstinovat, měly by se po několika málo týdnech jaterní testy upravit. Zvýšené jaterní testy mají, podle mne, i někteří abstinenti, dokonce i děti! Určitě není na vině jenom alkohol, ale i užívané léky, případně strava.

reagovat 4.2.2017 13:24 - emilim

anafranil je podobny liek amitriptylinu, Trittico som brala 1/3 asi rok a pol, uz nikdy viac, bola som ako pod vplyvom nejakych drog, tvar som mala po nich az zvadnutu, uz nikdy viac ich nechcem

reagovat 4.2.2017 18:22 - Luboš

Já nejsem psychiatr. Je to...

Já beru Trittico spousty roků,nevím jestli mám říct doktorovi aby mě poslal na jaterní testy,když o tom tak píšete,ale byl jsem na preventivní dvouleté prohlídce a myslím si že se testy na játra dělají,doktor nic neříkal,tak si myslím že mám játra v pořádku,říkal že mám mírnou nadváhu a zvýšený cholesterol,na což mi dal prášek,což nejsem rád,protože už jich mám 13ct.Zbytek na deprese.Beru ještě čtvery doplňky stravy,omega3,ginko bilobu,kamzíka a vitamínC.

reagovat 4.2.2017 20:10 - Hanka

Luboši, nebereš toho nějak moc, těch léků? Jak si pak s tím má to tělo poradit???! Doplňky jsou OK! Omega 3 je na srdce a na cholestero, ginko biloba na prokrvení mozku a zlepšení paměti, kamzík na klouby a vitaminu C máme všichni nedostatek, zvláště nyní, v zimních měsících! Je nezbytný na imunitu! Ale tolik prášků denně brát, to je hrozná zátěž pro celý organismus, především na játra a ledviny, i na srdce!

reagovat 6.2.2017 18:34 - Luboš

Luboši, nebereš toho nějak...

Já vím Hanko že to nejni zdraví a deprese je děsná,beru maximální dávky léků,říká doktor když mu říkám jestli by ještě něco nešlo,při hospitalizaci jsem bral i 19 tabletek,ale když jsem viděl že někdo bere ráno,v poledne i večer hrst,to teda byla síla,to už bylo na tom člověku znát,ale takový případy jsou tam celoživotně a asi jsou nebezpeční,když nejsou pod lékama,Ty Hanko myslíš,že léky poškozují i srdce,někdy se mi hodně rozbuší a točí se mi hlava.Tlak mám spíše nízkej,takže infarkt snad nehrozí.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *