Seroquel,Quetiapin

První příspěvky v diskuzi

reagovat 21.8.2010 09:31 - Wert

Jistě někdo znáte tento lék.Beru ho už podruhe a mam velky problem s unavou,měl někdo něco podobneho a za jak dlouho jste si na něho zvykly a ta unava přesla?Beru ho cca 2 tydny a to jen 25mg večer.

reagovat 24.8.2010 21:42 - Viky

Jistě někdo znáte tento...

Já beru quetiapin taky podruhé, poprvé jsem měla brát 75 mg, ale byla jsem po tom tak ospalá a spala jsem třeba 16 hodin v kuse, tak jsem si to snížila na 50 mg a to celkem šlo. Pak mi ale byl vysazen a ted ho beru znovu - tentokrát 800 mg a brala jsem i 1000 mg a kupodivu ospalá nejsem a navíc ještě někdy nemůžu vůbec usnout, docela to nechápu, že 75 mg mě tak unavovalo a 800 mg pohoda. Zkus to nějakou dobu vydržet a třeba to přejde. Snaž se sportovat, pokud to půjde. A když jsi ho bral poprvé, taky jsi měl takovou únavu? Kolik jsi bral mg a na co ho bereš?

reagovat 8.11.2010 15:13 - Inka

Já beru quetiapin taky...

také beru Quetiapin,poté co se začalo šetřit na lécích,dříve Seroquel,který mi vyhovoval.Nyní beru Quetiapin Mylan 200 mg na noc,dříve 100 mg,spím 12 hodin a dlouho poté trvá sedace.takže po probuzení jsem ještě dlouho mimo.sledovala jsem pořad o lécích,které se vyrábějí v Číně a ti jsou schopni vyrobit cokoliv.nevím zda se tento hazard s lidkým zdravím státu vyplácí.ať dělají průmyslové zboží,ikdyž i to může být nebezpečné ale léky!???posuďte sami.

reagovat 10.3.2011 11:59 - Pavla Dobková

Jistě někdo znáte tento...

Beru Quetiapin Mylan 100 mg. a jsem po něm ospalá a unavená tak, že jsem usnula ve vlaku a mle přejela stanici cíle.
Ja siný.

reagovat 29.3.2012 19:23 - jana polackova

také beru Quetiapin,poté co...

Zdravim vsechny co maji zkusenosti s timto lekem Quetiapin mylan....nekdo me blizky vcera dostal tento lek poprve take 200 mg na noc...po polknuti do desiti minut desne byti srdce jako kdyz chce ven...,zle,unava..velke zhorseni celkove a spani 16 h...a da se spat dal....stalo se vam to take??/ Co myslite...je dobre ho brat dal???/

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 15.7.2017 16:34 - Nestranný

To je svatá pravda! Každý svého štěstí a zdraví strůjcem!

reagovat 16.7.2017 10:45 - Psychiatrická léčebna

Je nás tady plno, co?! Všichni žijeme v blázici. Svět je plnej bláznů.

reagovat 9.10.2017 17:27 - ramon

No ono se to má asi tak. že pokud někoho netrápí prkotiny, ale skutečná psychická nemoc, tak ho nezachrání nějaké povídání s psychologem, ale potřebuje léky, a nebo je možnost ho nechat tak, ať se v tom zdravě máchá. Pokud se neberou koňské dávky, tak vám těch pár mg poškodí játra asi jako 1 pivo, a během dne požijete v současné stravě mnohem víc mg mnohem škodlivějších sraček. A na pivo by měli psát, že způsobuje vylitej mozek, cirhozu a delirium, a občas smrt a taky by to byla pravda. A takové úvahy, že si někdo zkazí postavu, to už je úplně mimo, každej má snad doma váhu, a když vidím, že přibírám, tak prostě míň žeru a to je celý. Užíval jsem např. Mirzatapin 7 let, prý že se hrozně přibírá, já nepřibral ani kilo.

reagovat 19.11.2017 07:01 - Hm.

Tak to jste určitě výjimka, neboť po Mirazapinu přibere opravdu každý. Ale, budiž Vám to přáno.

reagovat 20.11.2017 11:15 - Stela

Po Mirtazapinu přibere 90% lidí, a ne málo! Bohužel, nezáleží jenom na stravě. Tyto AD zasahují značně do metabolismu i do hormonů. Ramon, buď rád, že patříš k těm šťastným 10% lidí, kteří zkrátka nepřiberou ani po tomto typu AD, jakým MIRTAZAPIN bezpochyby je, a který je notoricky známý velkým přibíráním na váze. Zřejmě patříš mezi výjimky. Gratuluji.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *