Seropram

První příspěvky v diskuzi

reagovat 26.6.2006 11:56 - Hanka

26.6.2006
Prosím poraďte své zkušenosti s užíváním přípravku Seropram. Je návykový? Jak dlouho se užívá a jaké máte zkušenosti s jeho vysazováním? Hanka /41 roků/

reagovat 28.6.2006 17:56 - Lenka

Hanko, seropram je antidepresivum a ty návyková nejsou, užívají se delší dobu - než vymizí příznaky a i po tom, ale to by vám měl říct lékař který léky předepisuje.

reagovat 28.6.2006 17:58 - trs

Neboj se Hano, návykový není, dcera ho užívá asi 5 roků a je v pohodě, napřed 1 ráno, teď 1/2 a nezdá se, že by byla na něm závislá. Spíš je v pohodě.

reagovat 11.8.2006 16:24 - Renata

Vůbec neměj Hanko obavy.Mě je 30 let a beru Seropram již půl roku. Pomohl mi a psychiatr mě ujistil, že není návykový, pouze dodává mozku hormon, který mu chybí. Je to ale léčba nadlouho, mám panickou poruchu. Měla jsem hrozné problémy, hlavně fyzické problémy opravdu nepříjemného rázu. Snad to bude dobré. Myslela jsem, že jsem nějak vážně nemocná. Ulevilo se mi, když mi diagnostikovali "pouze" toto.

reagovat 24.10.2006 18:53 - jana

Taky jsem ho brala,protože jsem měla panickou poruchu, doktor mi ještě k tomu předepsal lexaurin a opravdu to zabralo, taky mi bylo řečeno,že se musi užívat déle,brala jsem ho asi půl roku a pak jsem ho musela vysadit,jelikož jsem otěhotněla a vše bylo v pohodě, jenom ted mám 3 roky po porodu a panicka porucha se vrátila,možná ,protože jsem ho vysadila moc brzy a nebyla jsem až tak vyléčena jak jsem si myslela, takže nevysazovat moc brzy a nebát se ho.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 14.1.2016 16:51 - Lada

Seropram uzivam rok,predtim Cipralex dva roky - na panickou poruchu,kterou asi trpi Boza. Nevim,proc bych psychiatrovi nemel verit. Nenapada me zadny realny duvod. Nez jsem k nemu zasel,zkousel jsem spoustu pry zarucenych technik,nak se panicke poruchy zbavit a vsechno byly neaplikovatelne nesmysly.
Na seropramu neni co by bylo navykove - pouze zaridi,ze serotonin,co vyprodukujete,zustane tam,kde ma. Nedodava vam zadne hormony,neni to zadny oblbovak. Pozvolne vysazeni je tam jenom proto,aby telo nedostavalo soky,protoze uzivani je na spoustu mesicu. A ano - leci pouze symtomy,ale kdo nekdy mel panickou ataku,tak je za to hoodne vdecny :-)

reagovat 14.1.2016 19:39 - Terra

Souhlasím. Kdo k tomu přistupuje s odporem a názorem, že všechny prášky jsou xindl, tak mu nepomůže nic. Mě AD pomáhá, mám psychosomatické potíže a už dávno bych si hodila mašli, když vás týrají bolesti nebo záchvaty z ničeho.

reagovat 15.1.2016 10:38 - věrka

Souhlasím. Kdo k tomu...

Máte pravdu,kdo to nezná,nepochopí....

reagovat 15.1.2016 11:28 - Hloupá jsi

Boža- návykovost je to v tom, že musíš dávku zvyšovat, jinak nezabírají a jsi ochotna shánět lék jakýmkoli způsobem . Jako alkohol. To u AD nehrozí.

reagovat 30.1.2016 10:59 - Veronika

Lidi, prosím, co se týče SEROPRAMU, je toto AD také na těžkou insomnii s neurastenií a úzkostí? Panickými atakami netrpím! Sociální fóbii naštěstí vůbec neznám! Až na tu nespavost! Vydržím nespat třeba celou noc! Jsem dost alternativně zaměřená. Byla jsem na vyšetření QUANTUM, což je v podstatě K.O.S, kde mi naopak vyšel serotonin v mírném až středním nadbytku. Také jedna iridoložka,dřívějším povoláním Mgr., která se také vyzná v lécích, ale u je v důchodu a ve farmacii již nepracuje, mi sama řekla, že mám nadbytek serotoninu a tudíž přeaktivovaný nervová systém. Řekli mi to i další alternativní odborníci. Obešla jsem pochopitelně i řadu lékařů. Byl i doporučen lék MIRTAZAPIN, což je v podstatě antagonista serotoninu a noradrenalinu / NASSA/. Tento lék striktně odmítám, kvůli problémům s váhou. Předtím jsem brala nějaký čas PROTHAZIN. Potom mi přestal zabírat úplně. Přibrala jsem na nehorázných 73 kilo. Pak jsem přešla na hypnotika, anxiolytika, třezalku, meduňku, bylinné očistné kúry a zpřísnila jsem stravu. Za 1 a 1/2 roku jsem krásně zhubla na ideálních 58 kilo! Nyní jsem přes zimu cca 5 kilo přibrala. Ale musím na sobě opět zapracovat, abych oblékla svou standardní velikost 38! Mluvila jsem s paní, která SEROPRAM kdysi užívala, asi půl roku Bere se ráno! Paní ho brala ráno, protože byla ospalá a hrozně unavená. Zlepšil jí náladu. Prý se po něm nepřibírá vůbec. Paní si udržovala váhu 57 kilo na 164 cm. Já jsem o malý kousek vyšší. Pro mne je ideální hmotnost 58-60 kilo. A to si ničím zkazit nenechám! Na spaní beru DIAZEPAM, zvažuji vyžádání RIVOTRILU. Když jsem chtěla něco, po čem se nepřibírá, tak to byl podle lékaře velký problém! No, co. Když mi lékař RIVOTRIL odmítne napsat, seženu si ho sama přes známou. Na závislost se vykašlu! Mluvila jsem přímo s Mgr., která má farmaceutické vzdělání, tak mi řekla , že anxiolytika se dají brát celý život! Když jsem se ptala na závislost, tak mi řekla:,,Na to se vykašlete"! Údajně by mi MIRTAZAPIN zničil postavu a zpomalil štítnou žlázu! Prý bych hodně přibrala. Mám k přibírání sklony! Nemohla bych se pak na sebe ani podívat! Při těch 73 kg jsem na sebe nemohla nic hezkého sehnat! Při těch 58 kg mi bylo fyzicky výborně. Až na tu hroznou nespavost! Neurastenií s úzkostí a těžkou insomnií trpím 3 roky! AD zcela neodmítám! Někomu opravdu pomohou a vrátí ho do života! U mne antidepresiva a antipsychotika použít ovšem nelze! Nehodlám se kvůli tomu zničit velmi přísnou dietou-hladovkou, živit se HERBALIFEM. Na to skutečně nemám povahu, ani zbytečné peníze! Za mne jedině anxiolytika! Po těch se aspoň nepřibírá! Což je pro mne úplně ze všeho nejdůležitější!!! Já připouštím, že jsou AD, po kterých se nepřibírá vůbec, třeba WELLBUTRIN, ale všechna tato AD jsou u těžké insomnie kontraindikována! Krátkodobě jsem zkoušela TRITTICO, od kámoše . Efekt na spánek byl nulový. Navíc občas trpím na tenzní bolesti hlavy a migrény A trazodon podoléhá intenzivnímu jaternímu metabolismu! Někdy to skutečně bez anxiolytik opravdu nejde, přestože jsou návyková. Návykové je v podstatě všechno! Tolik moje zkušenost. Dále je třeba dělat protiparazitární čistící kúry-pelyněk, hřebíček, ořešák. Dobře se hubne i po COLO VADA PLUS. Důležité jsou i vitamíny a minerály ve správném poměru! Hodně štěstí, zdraví a úspěchů všem přeje Verča.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *