SERLIFT

Archiv příspěvků

reagovat 2.10.2006 18:17 - silmarel

beru serlift 50mg tretim mesicem, ze zacatku jsem mela snad vsechny vedlejsi ucinky, ty tak po 10ti dnech presli. Potom prislo vcelku zlepseni, mam spis stavy ze se vsechny problemy nahromadi a pak pretecu. Ze zacatku zari mi doktorka dala jen pulku denne a stav se okamzite zhorsil takkze ted beru znova cely a je to lepsi

reagovat 9.10.2006 14:12 - zuzana

ahoj lidi, beru serlift par mesicu, taky jsem myslela ze umru a pomohl, ale chtela bych jej vysadit, prece jenom je to droga (i kdyz legalni:o), mate s tim nekdo zkusenost? diky

reagovat 12.10.2006 20:12 - Lenka

Ahoj, zdravím všechny. Chtěla jsem se vás zeptat,jestli nemáte někdo zkušenost s Baldracinem(jsou to bylinkový kapičky z kozlíku,máty,meduňky a chmele-na nervozitu a nespavost) v kombinaci se Serliftem. Serlift beru teprve 14 dní na panickou úzkost-čekám, až začne působit-řeknu Vám, ty stavy fakt děs ný a navíc jsem ze všeho strašně nervozní:-((....člověk by nevěřil, jak můžou zdravý mladý osobě tyhle psycho stavy rozhodit dosavadní způsob života.....už aby to bylo za mnou. Jinak díky všem za příspěvky. Je to opravdu velká pomoc, vědět, že v tom nejsem sama a že jsou lidi s podobnými problémy a že existuje řešení:-).

Manuka Doctor

reagovat 13.10.2006 01:07 - Lucka

Beru serlift skoro jeden rok a musim priznat, ze po dvouletem trapeni je to to nejlepsi, co me mohlo potkat...nejhorsi byl prvni tyden, bylo mi zle od zaludku, citila jsem se prapodivne, ani dobre ani spatne, trochu sucho v ustech,ale po tydnu jakoby mavnutim proutku vsechny tyto nezadouci ucinky zmizeli, citim se skvele, vratila se mi chut a smysl do zivota...Zadny strachy pro vsechny, kdo se trochu obavaji, ja mela ke vsem tem panickym porucham vcetne agorafobie jeste hroznou fobii z leku a to i z ibuprofenu, je mi dobre, nic me netrapi, strach je ten tam...jestli muzu poradit, zkuste serligt v kombinaci s jogou, vyborna zalezitost, nebo treba jen cvicte...Preji prijemne uzdraveni:-)))

reagovat 13.10.2006 01:11 - Lucka

Kolik ti je,Leni, jestli se muzu zeptat?Me zacal tenhle problem v 18ti letech...Vsechno bude fajn, ver mi, uvidis tak za 14 dni se to zacne zlepsovat a tak za dva mesice uz si ani nevzpomenes, ze jsi nejaky problemy mela...POZITIVNE!!!I kdyz moc dobre vim, jak tezky to je...Drzim palce

reagovat 13.10.2006 09:29 - Lenka

Ahoj Lucy, je mi 21... Nejhorší na tom je, že to přišlo z ničeho nic, bez příčiny, o prázdninách, kdy nemám žádný starosti :-( Děkuji Ti za podporu:-) Je to boj, ale snažim se. Jinak jsem se taky dala na jogu, byla jsem tam teprve 2x a moc mi to bavilo :-)

reagovat 14.10.2006 01:44 - Lucka

Tak si Leni predstav, ze me to prislo v dobe, kdy bych s tim taky nejmin pocitala a taky jsem to nechapala...Mne je 22 a nrjhorsi jsem to tenkrat mela ve skole, nemohla jsem si treba stoupnout pred tabuli a byt zkousena, nepredstavitelny muka, to ti povim, ale bude to v pohode, uvidis...Joga me taky strasne bavi:-)))Jestli se chces na cokoli zeptat, jsem tady:-)))

reagovat 16.10.2006 10:08 - Iva

ahoj,v sobotu jsem poprvé začala brát serlift, mám deprese.

teď musím sedět v práci a nemůžu ani pořádně psát, je mi zle, nemůžu jíst, celou sobotu jsem se třásla, pak jsem nemohla mluvit a ani ted nemám sílu mluvit s nikým.Všechno je hnusné, je mi ze všeho zle...v sobotu se m tak třásly ruce že jsem nemohla udržet skleničku..Jak jsem to tu tak četla, asi je to normální.musím vydržet, ale jak v práci?Já nemám sílu pracovat..chci spát, brečet, chci odvézt do nemocnice a aby tam za mnou nikoho nepouštěli..

reagovat 19.10.2006 09:35 - Romana

ahoj, jsem ráda, že je ti lépe,vše bude zase ok,jen vydrž opravdu i několik měsíců s tou udržovací dávkou,v lednu jsem byla na tom stejně, prvně jen 50mg,pak zvýšení na 100,po dvou měsících jen udržovací dávka, ale jen měsíc, takže celkem jen tři měsíce a teď se mi to opět vrátilo.Dnes vím, že asi by tam měla být minimálně doba cca 6 měsíců,třeba snížit na 50mg a pak jen 25mg,,ale vydržet to, jinak to má velkou šanci na návrat.měj se a drž se.R.

reagovat 19.10.2006 10:35 - Iva

Romči díky za odpověď!Dnes je to šestý den a už mi není tak zle, hlava se motá jen chvílema, jen nejím, není mi moc fajn od žaludku,ale je to o hodně lepší než v tu sobotu.

Tobě se to vrátilo?Už teda prášky nebereš?

a můžu se ještě zeptat..taky jsi se při začátku braní tak moc všeho bála?Já se šíleně snažímse všemu vyhýbat, když projíždí auto třeba tak se mi hned stáhne žaludek..prostě mám takový divný strach, jakoby mi všechno mohlo ublížit...

díky!

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *


Posílání novinek

Nechte si posílat novinky o dění na našem serveru.

SOLGAR
   
Kde jste: Hlavní stránka > Diskuze > Antikoncepce, hormony, léky > SERLIFT

registrace | přihlásit se