Sebepoškozování

Archiv příspěvků

reagovat 5.2.2017 19:49 - SimES

Ahojte, som študentkou psychológie v Olomouci. Oslovujem vás prostredníctvom tohto príspevku z dôvodu, že *hľadám* ľudí pre svoju bakalársku prácu, ktorá je zameraná na zámerné sebapoškodzovanie. Výskum bude prebiehať formou rozhovorov (ak by niekto mal záujem sa zúčastniť, ale nechcel by osobné stretnutie, či rozhovor cez videohovor/hovor, je možná aj emailová komunikácia). Všetko bude kompletne ANONYMNÉ. Hľadám ľudí vo veku od 18 rokov, ktorí sa v minulosti či naďalej v súčasnosti sebapoškodzujú. V prípade akýchkoľvek otázok ma prosím kontaktuje prostredníctvom mailu: vyskumdsh2017@gmail.com. Ďakujem vopred.

reagovat 22.4.2017 20:39 - honza

Ahojte, som študentkou...

Ahoj rad ti o tom neco povim nebo odpovim na tvoje otazky jsem z olomouce..sebeposkozovanim trpim uz 7 let jemi 22 a nikdy stim asi neprestanu..qde voto ze zaty roky jse to vystupnuvalo.az k nenavisti sebe a svetu...honza jestly chces napis Trolking@post.cz

reagovat 11.7.2018 20:13 - -Simon

Ahojte,