Rotoped nebo elektr. simulátor běhu?

První příspěvky v diskuzi

reagovat 9.3.2004 14:50 - Petty

Chtěla bych se zeptat všech sportovců a sportovkyň, co je lepší na hubnutí a spalování energie -rotoped nebo simulátor běhu? S rotopedem zkušenosti mám, ale protože se budu stěhovat, bohužel bez rotopedu, uvažuji zda si nemám koupit raději simulátor běhu. Děkuji za všechny rady.'

reagovat 10.3.2004 10:47 - karel

rotoped je výrazně šetrnější ke kloubům na nohou. Když jseš v aerobním pásmu, tak je jedno co děláš.'

reagovat 10.3.2004 16:34 - katae

Pokud si to chceš dát domů před telku, je lepší rotoped.'

reagovat 11.3.2004 07:43 - Petty

Před televizí nejezdím, musím mít u toho puštěnou rychlou hudbu, jinak je to nuda. Myslíte si, že kdybych běhala 3x týdně 1 hodinu, tak bych si odrovnala klouby? Na rotopedu jezdím přes 2 roky a bolí mě z něj záda.'

reagovat 17.3.2004 18:05 - Katka1

Taky mě z rotopedu bolely záda a hlavně třísla. No, nastavila jsem si "řídítka" do takové pozice, že se o ně opírám lokty a v podstatě sedím vzpřímeně.Nemám je nasměrované dopředu, v podstatě jako bych seděla za stolem. Už mě nic nebolí.'

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 5.4.2004 20:54 - DyEm

taktéž doporučuji rotoped nebo spintrenažer, pokud chceš zhubnout (tuk) tak jezdit v pásmu 65-75% max. tepové frekvence , alespoň 70-90minut (na začátku samo kratší dobu), lehoučký převod, a otáčky (kadence) 90-100 minutu, nezapomenout na pití'

reagovat 27.6.2004 11:46 - martin

ctu tady o bolestech zad

chci jen pripomenout, ze jak rotoped, kolo, beh, nebo simulator behu zatezujou pohybovy aparat jednostranne - nezapomente u toho posilovat brisni svalstvo, staci normalni leh-sed, jiak se tech bolesti zad nezbavite

reagovat 10.3.2006 12:58 - PETRA

Měla bych dotaz,rotoped mám půl roku,od té doby jezdím denně 20 minut-a při konci ze mě opravdu odkapává pot.Ovšem zlepšení na své postavě nevidím.Je 20 minut denně málo?'

reagovat 10.3.2006 13:31 - verunka

při 20 minutách na kole si maximálně zlepšíš kondičku, na hubnutí jezdi cca 40-60 minut, malá zátěž, rychlá frekvence při cca 70% maximální tepové frekvence- vzorec výpočtu: 220-tvůj věk x 0,70

Prvních 20 minut totiž spaluješ glykogen, až teprve po této době se začínají spalovat tuky, takže minimum je těch 40 minut'

reagovat 21.9.2008 11:17 - jája

Snažím se trochu zhubnout na rotopedu. JENŽE - pokud zvolím lehký převod a zvýším otáčky, tak nohy začínají předbíhat šlapky (magnetického) rotopedu. No a tak se nedaří dosáhnout aerobní spalovací frekvence, rotoped je moc pomalej. Zvyšovat odpor převodu se mi nechce - mám pocit, že kyčle a kolena trochu protestují.

Co dělat, poraďte, prosím. Není lepší cyklotrenažér ( spinkolo)? Nemám s nimi zkušenosti, je nějaký rozdíl ve srovnání s rotopedem??? Dík
'

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *