Prosím o rady kvůli předávkování

První příspěvky v diskuzi

reagovat 9.2.2008 21:11 - kláruš

Dobrý den, předávkovala jsem se lexaurinem 7 tablet, neurolem 14 tablet a a si 6 burfenů, je to tak vážné že mám jít k lékaři?

reagovat 10.2.2008 18:20 - Eli

aspoň se s lékařem - pohotovost - co nejdříve telefonicky poraď, záleží, v jakém časovém období jsi je vzala a na množství účinné látky, tablety mají různou sílu.

reagovat 10.2.2008 18:50 -

vzala sem to naráz a ten lexaurin v nejvyšší účinné dávce

reagovat 10.2.2008 18:55 -

A máš u sebe alespoň někoho,kdyby se ti udělalo hodně zle?

reagovat 10.2.2008 19:16 -

Kláruš, léky sis vzala včera, takže už nemá smysl vyvolávat zvracení... teď už to je přibližně 24 hodin, tak bych se buď poradila s nějakým lékařem na pohotovosti, nebo buď aspoň s někým, kdyby ses necítila dobře. Dobré by bylo sníst černé uhlí - podává se při předávkování. A hodně pij ( vodu )

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 12.12.2017 17:11 - y

Posledních 10 let před...

http://www.modralinka.cz/?page=ld

reagovat 13.12.2017 17:01 - Martina

Posledních 10 let před...

Konkrétní důvod, proč skončit s něčím tak krásným jako je život, to máte?

reagovat 14.12.2017 16:56 - František

Konkrétní důvod, proč...

Konkrétních důvodů mám více. Mám nemocné srdce a silně dilatovanou aortu. 18x jsem ležel s poruchami rytmu na různých koronárkách. Mám za sebou i klinickou smrt. Lékaři se shodují na tom, že dlouho tady již nebudu. Také mám nádor na mozku o průměru 30 mm. Prý brzy praskne a budu to mít za sebou ihned. Také mě chtějí vystěhovat z bytu. Bydlím se starou maminkou ve státním bytě. Nájemní smlouva je psaná na ní.Kdyby umřela dřív než já, dají mě prý smlouvu maximálně na dva roky. A do té doby si musím něco najít. Takové jsou dnes prasečí zákony.Každému je jedno, že v tomto bytě bydlím 65 let. Mám sice dvě děti, ale ty zavolají tak maximálně 1x za rok. Takže zůstanu sám. Invalidní důchodce a do bytu sotva vylezu. Bydlíme totiž ve 4. podlaží bez výtahu. Proto říkám, že je lepší zdechnout co nejdříve.

reagovat 14.12.2017 17:24 - Martina

Konkrétních důvodů mám...

Těch klinických smrtí mám za sebou pěknou řádku, proto na životě dost lpím. Dva roky je dlouhá doba na to, abyste si našel nový byt. Nebo zažádal na městě o výměnu za menší, až jednou maminka nebude. Co nějaké prášky na zklidnění? Jste hodně depresívní. Jinak nevím jaký máte nádor na mozku, ale normální nádor, myslím zhoubný, nepraská. Navíc nechci věřit, že by vám lékaři nenabídli léčbu.

reagovat 10.8.2018 17:24 - Kája

Dopoledne jsem se předávkovala tramalem, několik stříknutí ze 100ml lahvičky dávkovačem. K tomu v noci a pak dopoledne asi 8 hypnogenů (zolpidemů). Nějakou dobu jsem v mrákotách spala, atké okno a nyní zvracím,už nemám co. Důvod nechci studem uvádět. Mám pít vodu anebo nepít, abych dál nezvracela. Jsem při smyslech,chodím i jsem pověsila prádlo a vytřela podlahu. Je mi hrozně špatně. Může se stav ještě zhoršit? je mi 60let, váha 63kg 162cm

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *