Prohlá záda do zadu

První příspěvky v diskuzi

reagovat 23.7.2008 02:07 - Zachariáš

Dobrý den,mam takovej problém se zády,nebolej mě,ani mě nebolí hlava,jenom mam jakoby vystrčený břicho alopatky moc dozadu,hlavu zase dopředu,což tvoří profil písmena S ,ale mnohem víc než by mělo bejt,když chodim tak to vypadá jako bych chodil zakloněnej,je mi 17 let,měřim cca 180cm váha 66kg...myslíte že by mi pomohlo posilovat záda?hlavně adi ty dolní svaly,aby nebyli tak volný,myslim že kdybych je zpevnil tak bi se páteř trochu \"přitáhla\" dozadu,když stojim před zrcadle a jakoby se předklonim horní částí a zatáhnu dolní část tak mam záda normálně rovný...neni to sice žádnej extrém,jinak by si toho doktorka při kontrolách všimla,ale mě to vadí,když si prohlížim fotky z koupaliště a tak nevim sebe ale s prominutim nějakýho \"zevla\" v záklonu a s vystrčenou hlavou....díky za každou radu,Zachariáš

reagovat 23.7.2008 08:51 - Že by

Bechtěrovova nemoc????

reagovat 23.7.2008 15:26 - Lojza

Spíš hyperlordóza. Většinou to není nic závažnýho.

reagovat 23.7.2008 19:49 - Eli

Zachariáš

Pravděpodobně půjde jen o vadnou křivku páteře a tím i vadné držení. Jak píše Lojza, hyperlordóza /větší prohnutí dopředu/ v bederní páteři a zřejmě naopak horní hrudní páteř víc vyklenutá dozadu.

Sám píšeš, že když se postavíš a myslíš na to, je to lepší. Bylo by dobře se poradit s rehabilitačním lékařem, případně s ortopedem o vhodném cvičení /je nutné posilovat jak zádové, tak i břišní svaly a hlavně pravidelně/, všímej si, jak sedíš, chodíš i déle stojíš, zda svaly příliš "neuvolňuješ".

reagovat 23.7.2008 21:56 - Zachariáš

No,sem thaiboxer,teda teď už asi rok neboxuju,ale předtim sem jel pravidelně...břicho mam pevný dost,ale záda sem nikdy aktivně nejel...naběhnu do posilky a začnu cvičit

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 19.8.2008 00:50 - Zachariáš

No bude to tim že si tak vyrostl,kamarád m taky hrb,mě záda nikdy neboleli,nebo tak,ale prostě sem jen trochu zakloněnej,krapet se to zlepšilo,dávám si na to víc pozor,posiluju víc záda a břicho,což má i dopad na držení těla...

reagovat 19.8.2008 17:39 - marie

asi jsi rychle vyrostl a nestačily ti narůst svaly. dobře jíst, správně cvičit, posilovat břicho a nesedět moc u compu a bude to OK

reagovat 3.7.2011 14:27 - Iuča

Dobrý den,mam takovej...

Ahoj, tak jsem na vás narazila při hledání nějakého problému, kterým se mám zabývat ve své seminární práci na pilates a tohle je ideální případ...na vadné držení těla je cvičení pilates naprosto ideální. Zabývá se hlavně středem těla. Je potřeba posílit zádové a břišní svalstvo, správně dýchat, myslet na několit zásad při cvičení i v normálním životě a za pár týdnů uvidíš ty i okolí zlepšení. Zkus pár hodin pod vedením instruktora, později se dá cvičit i doma, ale zezačátku je lepší, když ti někdo bude radit a opravovat.

reagovat 19.8.2011 14:29 - karel

Když mi bylo asi 12, otec mě honil kolem bazénu a držadlem hokejky mi zlomil lopatku. Teď mi je 22 a mám s tím potíže doteď.

reagovat 19.8.2011 15:04 - Názor

Nebudou ta hrbatá záda způsobená nedostatkem vápníku? Já se začala hrbit poté, co jsem měla vápníku v krvi málo....

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *