Příznaky předávkování vitamínem A a D - komentáře

přejít na článek

První příspěvky v diskuzi

reagovat 28.10.2008 10:25 - Dudášová

Mám 3leté dítě má rád kubíka toho hustého a miluje k snídani vajíčko se šunkou ale nejí ovoce ani zeleninu tak to řešíme kubíkem a přesnídávkami.Může se předávkovat vit.A

reagovat 8.1.2009 18:05 - marus

Dobrý den..zjistila jsem že jsem předávkovaná vitaminem A,svědčí o tom i moje skorodenní konzumace mrkve a hlavně mi v poslední době hodně padají vlasy a pokožku mám zežloutlou..prosím poraďte mi,jestli je možné užívat nějaký lék ke snížení vitaminu A.Prosím o radu.Předem děkuji.

reagovat 8.1.2009 18:30 - Micka

No, asi by to chtelo vynechat na cas tu mrkev. Nic na snížení vitaminu A neexistuje, myslím. Musí se počkat, on se vitamín A postupně odbourá.Ty vlasy a ta kůže o tom ale vážně svědčí. Moc betakarotenu. Já to měla taky, taky po mrkvi. Přestala jsem jí jíst a za 2měsíce se to úplně spravilo. A k tomu Kubíku a přesnídávkám: Nemyslím, že jeden Kubík a jedna výživa by měli vadit. Někde jsem ale četla, že Kubík není úplně vhodný. Já bych ale každopádně při jakékoliv nejistotě ohledně stravování malého dítěte vše raději konzultovala s pediatrem. Já myslím, že by bylo vhodné nedávat tolik Kubíka. Znám lidi kteří za celý život nesnědli jediný kus ovoce a jsou zdraví. Takže nedostatku vitamínu bych se nebála. Do ničeho ho nenuťte, můžete však zkusit jestli má averzi vůči všem druhům ovoce.Dnes je k dostaní snad všechno.

reagovat 13.10.2012 17:16 - hana

predavkovala jsem se vitaminovimi preparaty na streva unilakt,hliva usricna..brala jsem je kazdy den, od dr jsem dostala Omeprazol al 20,beru ho 2den JE MI ZLE NA ZVRACENI NEMUZU NIC JIST , snazim se tedy pit a i to je vysilujici, mam pocit cihli v brise co dal prosim

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 28.10.2008 10:25 - Dudášová

Mám 3leté dítě má rád kubíka toho hustého a miluje k snídani vajíčko se šunkou ale nejí ovoce ani zeleninu tak to řešíme kubíkem a přesnídávkami.Může se předávkovat vit.A

reagovat 8.1.2009 18:05 - marus

Dobrý den..zjistila jsem že jsem předávkovaná vitaminem A,svědčí o tom i moje skorodenní konzumace mrkve a hlavně mi v poslední době hodně padají vlasy a pokožku mám zežloutlou..prosím poraďte mi,jestli je možné užívat nějaký lék ke snížení vitaminu A.Prosím o radu.Předem děkuji.

reagovat 8.1.2009 18:30 - Micka

No, asi by to chtelo vynechat na cas tu mrkev. Nic na snížení vitaminu A neexistuje, myslím. Musí se počkat, on se vitamín A postupně odbourá.Ty vlasy a ta kůže o tom ale vážně svědčí. Moc betakarotenu. Já to měla taky, taky po mrkvi. Přestala jsem jí jíst a za 2měsíce se to úplně spravilo. A k tomu Kubíku a přesnídávkám: Nemyslím, že jeden Kubík a jedna výživa by měli vadit. Někde jsem ale četla, že Kubík není úplně vhodný. Já bych ale každopádně při jakékoliv nejistotě ohledně stravování malého dítěte vše raději konzultovala s pediatrem. Já myslím, že by bylo vhodné nedávat tolik Kubíka. Znám lidi kteří za celý život nesnědli jediný kus ovoce a jsou zdraví. Takže nedostatku vitamínu bych se nebála. Do ničeho ho nenuťte, můžete však zkusit jestli má averzi vůči všem druhům ovoce.Dnes je k dostaní snad všechno.

reagovat 13.10.2012 17:16 - hana

predavkovala jsem se vitaminovimi preparaty na streva unilakt,hliva usricna..brala jsem je kazdy den, od dr jsem dostala Omeprazol al 20,beru ho 2den JE MI ZLE NA ZVRACENI NEMUZU NIC JIST , snazim se tedy pit a i to je vysilujici, mam pocit cihli v brise co dal prosim

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *