Prilis velke bricho - typicky problem u muze

První příspěvky v diskuzi

reagovat 11.6.2002 20:14 - Standa

Mam takovy typicky muzsky problem stredniho veku - ac jsem stihly narostlo me docela bricho.
Je to asi zpusobene take tim, ze jsem prestal cca. pred 6 lety uplne kourit(avsak neminim zacit znovu!), no a take me docela chutna jidlo.
Ovsem myslel jsem si, ze se spravim rovnomerne po celem tele, ale ouha! :-( Nalezlo to vsechno jen do toho bricha. Navic to vypada dost hrozne - celkem stihle telo ale k tomu najednou takova vypouklina! Treba ruce mam dost stihle, takze to vypada opravdu hrozne i komicky zaroven.
Co vsak s tim? Potreboval bych to co nejdrive "shodit", rad bych totiz na dovolenou k mori ale v takovemto "stavu" to opravdu nejde!

Poradi PROSIM nekdo jake cviky (nebo metoda) jsou nejlepsi na co nejefektivnejsi a nejrychlejsi zmenseni objemu bricha? ma nekdo zkusenosti?
Diky

reagovat 12.6.2002 18:33 - Sona

Cau Stando, chlapům obvykle bříško vyroste kolem třicítky, mému příteli také roste, jenže pokud na to trpí někdo z tvých rodičů, tak to stejně zdědíš, nebo budeš muset cvičit. Napíšu Ti jak to dělal můj táta, jíst jen do 17hod, také podle toho kdy chodíš spát, a večer vždycky sklapovačky, a také je dost dobrá točna, jestli víš co to je. Zelezný kolo, na to si stoupneš, a ze strany na stranu kmitáš tělem. Dobrý to je večer u televize. Jako by to psal můj přítel. Ahoj Sona

reagovat 18.6.2002 14:31 - Dani

Ahoj Stando,
tvuj problem je problemem vice muzu,...proc ale? Je to z toho duvodu, ze to tak matka priroda zaridila. Geneticky je dane, ze se muzum ukladaji tukove bunky nejcasteji v oblasti bricha ( to vis s prirodou nic nenadelas). Zeny zase naopak maji jinak stavene tkane a tukove bunky se jim nejcasteji ukladaji v oblasti boku, zadku a stehen ( neplati pro 100% ale pro vetsinu)...s tim zeny take nic nenadelaji - ehmmm zase ta priroda. Ale....ha ted prijde tak klicova rada.
Proc se ti tukove bunky ukladaji, prave proto, jak jsi predeslal, protoze ti chutna jist - resenim pro tebe je velni tvda prace ,kde se maximalne vydas z energie,...a nebo sport ....coz je vlastne pro nase civilizovane obyvatelstvo nahrazkou za tehdejsi tvrdou praci. Na spalovani tuku, je nejlepsi klasicky sport a to beh, behej 4 krat tydne, pokud by jsi byl zacatecnik stridej 1 minutu chuze a jednu minutu behu po dobu min 40 minut - tak bych zacala na tvem miste spalovat tuk, pak bych zacala s cilenym treninkem brisnich svalu- prosim zadny sklapovacky, to je zastarala metoda cviceni, pri ktere se ukazalo mnoho nedostatku, neni pro brisni svaltvo to TOP a ,drive ci pozdeji prinasi problemy v oblastech trisel, a pri pohybu pomahaji vice stehenni svaly - takze efektivni trenink to pro bricho neni. Jak by mel tedy tvuj boj proti velkemu brichu vypadat: Prvnim ukolem je snizit prijem energie a zvysit vydej, ke spaleni jiz dosazenych tukovych zasob ti pomuze spravny vytrvalostni sport - coz je beh, pak denne 15 minut trenink brisniho svalstva ( zlepseni by se mohlo ukazat jiz za 10 - 12 tydnu - pokud tvuj sportovni programm pravidelne dodrzis). Jak spravne trenovat brisni svaltvo? Hodne davej pozor na dychani, pri praci svalu vydechnout pri uvolneni nadech, cvic pomalu a drz sval dele ve fazi napeti,pri cviceni davej pozor na to, aby jsi mel siji a ramena uvelnena ( tvuj pohled namirit smerem ke stropu - mezi prsnim svalem a bradou minimalne 1 pest odstup).
Cviky: 1.poloha v leze na zadech, nohy postavit na paty a paty maji od zadecku odstup tak 30 - 40 cm, ruce zaklesnout v tylu,lokty smerem ven. Oci zamerene na strop, ramena az po lopatky pri vydechu zdvihnout od zeme, kratky moment drzet a zase pri nadechu polozit na podlozku.
"cvik muzes provadet v nekolika pohybovych variantach, singel - jednou dolu, jednou nahoru, double- na dvakrat nahoru ( ramena) na dvakrat dolu, nebo zustat v max. nejvyssi poloze a kmitat ( velmi male pohyby) smerem vzhuru.
". Stejna poloha na zadech, nohy natazene ( v pozici svicky), zvednou smerem ke stropu, bricho pevne zatahnout a soucane zdvihat spodni cast zad a zadecek vzhuru.Pracuj silou ne svihem.
3.Vsechny dobre zacvicene rotacni pohyby v oblasti trupu, ktere jsou dlouhou dobu provadene ( napr. 1 minutu cvicit a to 3x za sebou)pomahajo formovat pas.
Nejlepsi by bylo, kdyby jsi si koupil knizku, kde popisuji cviky pro brisni svalstvo, nebo zasel do fitness, kde ti zajiste poradi. Protoze z meho popisu, bez ukazky bys mohl pri cviceni delat chyby, ktere by pri delsim provadeni mohly poskodit tvuj pohybova aparat.
Dale bych ti radila sprchovat tve bricho stridave studenou a teplou vodou, opakuj asi 3x kazdy vecer a sprchu ukonci studenou -Nemysli si, ze pricinou je to, ze jsi prestal kourit - telo ma tak o stres mene a tve zdravi bude lepe prizpusobene k tomu zacit sportovat. Nepokousej se jit proti proudu vody, muzi maji zkratka od prirody ten dar tuk ukladat v oblasti bricha,...tak se snaz ho neukladat a redukuj tvuj pohyb a stravu zaroven. Alkohol je velky pomocnik co se tyce ukladani tuku - je velmi kaloricky.
Pij radeji ovocne stavy redene vodou denne asi 3 l, zlepsi se tim tva latkova vymena. A nejez ve vecernich hodina, posledni jidlo v 17 ci 18 hodin a pak cao bambino, protoze vecer nemas uz priliz moznosti energii vydat, jdes spat, a tak telo vsechno jidlo z vecera ulozi prave do rezerv ( na horsi casy, ktere v dnesni dobe jen tak lehko nenestanou, ale to nase telo nevi). Drivejsi lide, nemeli napr. celou zimu poradne co jist, a tak to priroda vymyslela tak, ze muzeme ukladat rezervy ( tuk), no jo ale dnes je to pro nas boj, protoze mame vseho dost a v kazdem rocnim obdobi. Dnesni clovek se prejida, uz nezname to, co znamena jist tolik, kolik telo pro sve spravne fungovani opravdu potrebuje...a tak nam pak nezbyva nic jineho , nez valcit a pokusit se vyhrat.
Nejen esteticke hledisko by melo byt tvuj motiv k odbourani tuku v oblasti pricha, ale i zdravotni hledisko, tuk se uklada v oblasti bricha, coz neni daleko od srdce, a tak si clovicek pomalu, ale jiste zaklada na nejake ty budouci srdecni problemy.
Pokud budes pravidelne behat , a zaradis jeste jiny sport do programu, kolo, fitko, fotball, tenis..co ja vim co te bavi. Pak muzes pristi rok napsat sve zkusenosti o tom, jak jsi svou valku s brichem vyhral. Zeptej se sveho bricha na to kdo z vas je silnejsi, ty nebo to bricho...ja verim v to ze ty, kdyz budes opravdu a pevne chtit.

reagovat 19.6.2002 10:01 - mirka

Typický problém to tedy je,mám zkušenost s přírodními doplňky spolu se cvičením.Pokud budeš chtít,napiš na e-mail.

reagovat 6.11.2004 20:14 - Standa

A to s tim dychanim je spravne - nema to byt naopak - pri uvolneni vydechnout?......

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 22.1.2007 16:41 - platewoman

Efektivní metoda na 10 minut denně! Existuje stroj, na kterém cvičíš 10 minut denně pilatovský pozice a výsledky na sebe nenechají dlouho čekat! Já cvičím dvakrát týdně 10 minut na tomhle: http://www.sblog.cz/powerplate"email.cz Doporučuju. Vypadá to luxusně ale je to cenově srovnatelný s cenou aerobiku nebo solárka! powerplate"email.cz

reagovat 13.3.2010 22:19 - Petr

Mam takovy typicky muzsky...

Ahojte. Mám 29 let a mám problém s váhou. Při mých 174 cm vážím 83 kg. Před 5 lety jsem přestal sportovat a postupně se mi začal tuk usazovat na mém břiše. Tuk mi doslova přetéká přes opasek kalhot, které mi byly ještě před třemi roky dobré, je dnes nemohu obléct. Je pravda, že mě partnerka i maminka dobře "vykrmuje", na mém bříšku je toto opravdu znát. Také mi chutná a nejraději mám nezdravá jídla, která zvětšování břicha přispívají - např. ovárek, husička, sladké nákypy atd. Cvičení je pro mě dost namáhavé a tak se alespoň snažím dále nepřibírat. Petr.

reagovat 13.3.2010 22:59 - xy

Při 185cm vážím 100kg, jídlo miluju a k tomu velmi rád pivo a ano mám i trochu pupek ale jinak je to rozložené po celém těle, chce to posilovat, což dělám, takže to břicho neni tak vidět, protože, když jste rozložitej chlap jako já a máte i svaly, tak se vám to rozloží všude, ne jenom na břiše. Podle mě velké břicho je právě problém oněch dříve opravdu štíhlých chlapů, kteří neměli ani moc svaly a najednou v určitém období hodně přibrali, žel bohu ale jen na tom břiše, zatimco chlapum, kteří mají vyvinutou muskulaturu a nikdy "houžvičky" nebyli, se sice taky může vytvořit pivní pupek, ale neni to tak markantní, protože se jim tuk usadí i na ostatních částech těla, které jsou svalnaté, ne štíhlé a krom toho při posilování přiberou k tomu i svalovinu, takže pak vypadají akrát víc udělaně, kdežto případy popisované zde, jsou typický český fotříci čtyřicátníci, kteří ve dvaceti mohli působit hodně štíhlym dojmem, ale nyní maj k té štíhlosti i pěkně vypouklý pupek, což opravdu mnohdy působí směšně.

reagovat 25.4.2016 21:53 - f1

Ahoj Stando,
tvuj problem...

nedočetl jsem až do konce, ale běh rozhodně není dobrý na shození břicha... naopak ním kolikrát dojde k uvolnění břišního svalstva a stav se zhorší... Ale jinak mám podobný problém.. Chtěl jsem nabrat svalovou hmotu hlavně na rukách.. Posiluju celé tělo, ale roste jen břicho :-/ (kvůli zvýšenému příjmu energie)

reagovat 25.4.2016 21:55 - F1

Při 185cm vážím 100kg,...

Ty jsi chytrý... Nastuduj si něco o somatotypu.. Pokud je někdo ektomorf, těžko ze sebe udělá vazbu a bude jak ty říkaš hubený fotříček s pupkem... Ne každý se narodí jako endomorf...

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *