Přechod - jak na formování postavy

První příspěvky v diskuzi

reagovat 14.5.2008 06:43 - Eva

Ahojky. Potřebovala bych poradit, které léky na formování postavy jsou nejúčinnější. Je mi 45 let a začínám na sobě cítit každé deko. Na trhu je jich hodně. Máte někdo zkušenost???? Díky

reagovat 14.5.2008 13:02 - Pajka

Bohužel,žádné léky nepomůžou. Jen hýbat se, posilovna, kolo,.. Vlastní zkušenost.

reagovat 14.5.2008 13:11 - Hanka

Z vlastní zkušenosti vím, že na formování postavy platí hlavně pohyb. Za 2 roky, co se snažím pravidelně 4x týdně cvičit alespoň hodinu, jsem shodila 30 kg a to jím vše na co mám chuť, ale chce to pevnou vůli a vydržet.

reagovat 14.5.2008 13:17 - Pajka

Zhubnout jde pomocí prášků a dietama (s menším nebo větším úspěchem), ale zformovat postavu, aby to nebyl rozkydnutý rosol - tak to opravdu bez pohybu nejde.

reagovat 17.5.2008 12:29 -

Vůle,cvičení,stravovaní,pitný režim a něco na pomoc.

Já vyzkoušela české produkty dbající na zdravé hubnutí-Emulips kapky a Emulips slim.Investice do zdravého hubnutí.

www.okg-fit.cz/ds/ostatni.htm

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 19.5.2008 22:34 - J.

Oli, to myslíš vážně tu otázku? Stačí někde začít, a uvidíš jak se všechno začne pomalu lepšit... s chutí do toho :o)

reagovat 19.5.2008 23:11 - Honza

Zabývat se léčivými potravinami se vyplatí.

Dostat je na stůl je ještě lepší.

Kondiční chůze denně rychlosti 5-7 km/hod tak 40 minut přinese své ovoce.

Je dobré používat krokoměr a když denně ukáže více než deset tisíc kroků, tak je to spodní hranice. Také je nutné vytvořit cvičební program postupného zvyšování kroků. Kombinace vhodné stravy, chůze a cvičení, to jsou časté témata v Poradně zdraví. Něco najdete na webu www.aloe-gel.cz a něco na www.healthylearning.com

reagovat 24.9.2016 01:45 - Ina

Zabývat se léčivými...

Chůzí, ani rychlou, se nezhubne.Abys zhubla, musíš se pořádně zadýchat a zpotit se, jinak je to neúčinný. Jen se trochu rozproudí krev , roztáhneš plíce, nadýcháš se. Ale jinak je tělo stejný.

reagovat 24.9.2016 11:52 - M. 48 let

Chůzí, ani rychlou, se...

Chůze po ránu, stačí 20 minut ostré chůze, rozproudí metabolismus. A večerní hodinová procházka také prospívá.
Když jsem minulý rok zdědila pejska, chodili jsme každé ráno na 1/2 hodiny ven, večer na 1-2 hodiny a od listopadu do dubna jsem shodila 12 kg. S jedinou změnou ve stravování: po raní procházce jsem začala vydatně snídat. Před tím jsem do sebe jen hodila kávu a první jídlo jsem měla až kolem 10 hodiny, někdy až po 12 hodině...a to byla velká chyba. V mém věku už se hubne hůř, ale šlo to pouhou chůzí a snídaní.

reagovat 24.9.2016 16:47 - Ano, i vy ji můžete mít

Jíst malé porce. Poloviční, žádné sladkosti . Cvičení jen nepomůže, lepší je pravidelně chodit a po 50 hubnout nechtějte. Až budete mít rakovinu, zhubnete na kost. Važte si sebe i s nadváhou.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *