POZOR!!!

První příspěvky v diskuzi

reagovat 17.4.2003 00:24 - Lena

Milé přítelkyně hubnutí a diet atd.......Ráda bych Vám něco sdělila. To co se skutečně stalo, před pěti lety. Ještě moje míry nyní 172 cm a 59 kg a 23 let. A míry před pěti lety 172 cm a 80 kg. Moje maminka se před pěti lety přiznala, že trpí metastázemi rakoviny jater, takže jsme spolu bádaly proč se tak stalo. Byla obézní. Jedla žívočišné tuky....bůček, sádlo, škvarky, játra, žádné ryby a málokdy kuře. Já jsem vegetarián (od té doby), nechci aby mé děti viděli, to co jsem musela vidět já, umírat svojí matku. Za tu dobu jsem opravdu shodila svoje nadbytečná kila a hlavně se vůbec netrápím vysokým tlakem, cholesterolem atd...Jím pořád stejně jako předtím, ale bez masa. Nechybí!!! Dávám si pozor na tuky (jedině olivový olej), ovoce nesnáším, takže pouze (a zase ne tolik) zelenina, sojové maso, tofu, sýry všech podob. A něco pro všechny: peru to do sebe i klidně o půlnoci. Základ všeho beru zelený čaj, toho vypiji i dva litry denně. Není to návod.....jenom povzbuzení!!! Hodně štěstí všem.........a zdraví.

reagovat 17.4.2003 23:32 - Rory

Milá Leno, po pěti letech nemůžeš s jistotou říct, že ti maso nechybí-respektive tvému tělu. Je chyba cpát se tučným vepřovým a upřednostňovat salámy typu uherák, ale zároveň je chyba nejíst ryby a drůbež, i kdyby to mělo být jen jednou týdně. A tvoje nechuť k ovoci je pro mě (a asi nebudu sama) nepochopitelná. Myslím si, že z tolika druhů ovoce, které jsou dnes dostupné, si vybere každý (pokud nemá alergii na všechny druhy - ale o tom pochybuji). Musí ti chybět spousta vitamínů - tedy pokud nepolykáš různé multivitamíny, céčka apod. Nic proti nim, i já mám své (supradyn mi vyhovuje nejvíc), ale takovou službu jako čerstvé ovoce prostě neudělají. A to samé platí i pro zeleninu.
Kdo chce zhubnout, musí jíst pravidelně(min. 4x denně), menší porce, sacharidy (pečivo - i to celozrnné, těstoviny, cereálie apod.) omezovat, upřednostňovat "bílé" maso (ryby, drůbež), nízkotučné méčné výrobky, sýry s max.30% tuku v sušině (syrečky jsou nejlepší - téměř bez tuku, ale hodně bílkovin), a především nezapomínat na ovoce a zeleninu. A pít!!! Minimálně 3 litry vody(neslazeného čaje - bylinkového, ovocného) denně. Nevím ani, proč to tady píšu, všechny to známe. Jen vydržet. A někdy se odměnit i kouskem něčeho "zakázaného". Já jsem za tři měsíce zhubla tímto způsobem skoro 20 kg (nyní 169/54). A jelikož jsem měla nohu v sádře (6 týdnů!!!), sportovat jsem nemohla. A i tak jsem to dokázala. Zhubnout opravdu může každý - a každý si určitě najde způsob, který mu bude nejvíce vyhovovat.I můj "zaručený" recept nemusí pomoct každému. A věřte, že není těžké zhubnout, ale váhu si pak udržet - to je teda fuška.

reagovat 29.12.2004 12:40 - jarda

dodržování pár zásad stravování a přidat k jídlu produkt
www.webpark.cz/ddss/

reagovat 22.1.2007 16:49 - Kateřina

Souhlas, nejíst maso vůbec je blbost. Všichni vegetariáni co znám jsou při těle a mají ošklivou pleť. Já jim jenom kuře a ryby a připádá mi to mnohem lepší řešení.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 17.4.2003 00:24 - Lena

Milé přítelkyně hubnutí a diet atd.......Ráda bych Vám něco sdělila. To co se skutečně stalo, před pěti lety. Ještě moje míry nyní 172 cm a 59 kg a 23 let. A míry před pěti lety 172 cm a 80 kg. Moje maminka se před pěti lety přiznala, že trpí metastázemi rakoviny jater, takže jsme spolu bádaly proč se tak stalo. Byla obézní. Jedla žívočišné tuky....bůček, sádlo, škvarky, játra, žádné ryby a málokdy kuře. Já jsem vegetarián (od té doby), nechci aby mé děti viděli, to co jsem musela vidět já, umírat svojí matku. Za tu dobu jsem opravdu shodila svoje nadbytečná kila a hlavně se vůbec netrápím vysokým tlakem, cholesterolem atd...Jím pořád stejně jako předtím, ale bez masa. Nechybí!!! Dávám si pozor na tuky (jedině olivový olej), ovoce nesnáším, takže pouze (a zase ne tolik) zelenina, sojové maso, tofu, sýry všech podob. A něco pro všechny: peru to do sebe i klidně o půlnoci. Základ všeho beru zelený čaj, toho vypiji i dva litry denně. Není to návod.....jenom povzbuzení!!! Hodně štěstí všem.........a zdraví.

reagovat 17.4.2003 23:32 - Rory

Milá Leno, po pěti letech nemůžeš s jistotou říct, že ti maso nechybí-respektive tvému tělu. Je chyba cpát se tučným vepřovým a upřednostňovat salámy typu uherák, ale zároveň je chyba nejíst ryby a drůbež, i kdyby to mělo být jen jednou týdně. A tvoje nechuť k ovoci je pro mě (a asi nebudu sama) nepochopitelná. Myslím si, že z tolika druhů ovoce, které jsou dnes dostupné, si vybere každý (pokud nemá alergii na všechny druhy - ale o tom pochybuji). Musí ti chybět spousta vitamínů - tedy pokud nepolykáš různé multivitamíny, céčka apod. Nic proti nim, i já mám své (supradyn mi vyhovuje nejvíc), ale takovou službu jako čerstvé ovoce prostě neudělají. A to samé platí i pro zeleninu.
Kdo chce zhubnout, musí jíst pravidelně(min. 4x denně), menší porce, sacharidy (pečivo - i to celozrnné, těstoviny, cereálie apod.) omezovat, upřednostňovat "bílé" maso (ryby, drůbež), nízkotučné méčné výrobky, sýry s max.30% tuku v sušině (syrečky jsou nejlepší - téměř bez tuku, ale hodně bílkovin), a především nezapomínat na ovoce a zeleninu. A pít!!! Minimálně 3 litry vody(neslazeného čaje - bylinkového, ovocného) denně. Nevím ani, proč to tady píšu, všechny to známe. Jen vydržet. A někdy se odměnit i kouskem něčeho "zakázaného". Já jsem za tři měsíce zhubla tímto způsobem skoro 20 kg (nyní 169/54). A jelikož jsem měla nohu v sádře (6 týdnů!!!), sportovat jsem nemohla. A i tak jsem to dokázala. Zhubnout opravdu může každý - a každý si určitě najde způsob, který mu bude nejvíce vyhovovat.I můj "zaručený" recept nemusí pomoct každému. A věřte, že není těžké zhubnout, ale váhu si pak udržet - to je teda fuška.

reagovat 29.12.2004 12:40 - jarda

dodržování pár zásad stravování a přidat k jídlu produkt
www.webpark.cz/ddss/

reagovat 22.1.2007 16:49 - Kateřina

Souhlas, nejíst maso vůbec je blbost. Všichni vegetariáni co znám jsou při těle a mají ošklivou pleť. Já jim jenom kuře a ryby a připádá mi to mnohem lepší řešení.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *