Postinor

První příspěvky v diskuzi

reagovat 16.10.2000 09:49 - Tereza

Může mít užití postinoru vedlejší účinky ? Myslím tím třeba padání vlasů atd. ?

reagovat 16.10.2000 12:50 - Eva

Postinor je jedno z nejhor&;353;&;237;ch svinstev, kter&;233; snad existuje, m&;225; kamar&;225;dka ho pou&;382;ila asi 3x, m&;283;la tot&;225;ln&;283; rozh&;225;zen&;253; cyklus asi p&;367;l roku a nyn&;237; nem&;367;&;382;e m&;237;t d&;283;ti, co&;382; si mysl&;237;m, je i jedna z p&;345;&;237;&;269;in. Tak bacha na to!

reagovat 2.3.2001 12:59 - Lenka

Ahoj Terezo, já taky občas užívám postinor. je pravda, že dvakrát jsem měla do týdne po užití Postinoru menstruaci, ale jinak né. Je jasný, že to není nejlepší ochrana. Ale myslím si, že když bych užívala každý den normální hormonální antikoncepci, tak by se množství hormonů vyrovnalo skoro stejně. Záleží to pouze na Tobě. Já ho teda užívám a nemyslím si, že na neplodnost by měl rovněž velký vliv.

reagovat 10.6.2001 11:34 - Alena

chcela som sa spytat.minuly mesiac som pouzila POstinor, a menzes som dostala v normalnom case.Lenze teraz sa mi stala zase nehoda, pouzila som postinor zase a teraz sa bojim ci nie som tehotna.Mala som vcera dostat menzes, uz som si robila dva tehotenske testy a vysli negativne.viete mi povedt aka je sanca ze som tehotna?po postinore zvykne menzes meskat?vdaka za odpoved.

reagovat 12.6.2001 20:49 - tereza

Ahoj, neužívám hormonální antikoncepci a proto s přítelem ani nemáme pohlavní styk. Sexuolog by našemu mazlení asi řekl "nekoitální prektiky." Každopádně včera jsme se mazlili, asi jsme se odvázali a teď máme strach, jestli nejsem těhotná. Proto chci jít zítra k doktorovi pro Postinor. Samozřejmě mám strach, jestli mi z toho nebude blbě a jestli proti tomu můžu něco dělat. Máte s tím někdo špatně zkušenosti? Mám z toho strach, ale přeto vím že tam zítra musím jít.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 20.3.2017 20:45 - M

Rovněž prodám postinor zakoupený v lékarně benu za 560,-. Nabízím za 300,- i s poštovným, envetuálně osobní odběr v Praze. Maka22f@seznam.cz

reagovat 11.4.2017 08:04 - Zlata

Nemohl byste mi nekdo prosim...

muzu se zeptat jak to dopadlo z tehotenstvim. dekuji

reagovat 12.4.2017 01:22 - paja

Ahoj, mam otázku, praskl nam kondom, ale ja si bohužel presne nepamatuji v jakém dni cyklu jsem, pravdepodobne bych mela krvacet do 5 dnů. Myslíte si ze ma smysl si pred použitím postinoru koupit ovulační test a pokud neovuluji, tak postinor neužívat? Bojím se jej užít, mám hyperstimulační syndrom, coz je v podstatě alergie na hormony.

reagovat 21.4.2017 10:53 - masenka30

Dobrý den, prosím o radu, prodělala jsem miniinterupci pomocí tablety mifegyne, 3. týden po se nám s přítelem stala nehoda a praskl nám kondom, cca po 16ti hodinách jsem užila postinor. O týden a pár dní na to jsem dostala "menstruaci". Trvala 3 dny a byla docela hustá a slabá. První den menstruace jsem nalepila antikoncepční náplast a do dnešního dne se cítím těhotně - bolest v podbříšku, prsou a únava. Těhotenský test byl po týdnu lehce pozitivní, ale podle mě to může být ještě s předešlého těhu. Včera jsem test zopakovala, ale večer a byl negativní. Je možné těhotenství? Nebo je to hormonami? Za pár dní test zopakuju a snad bude OK.

reagovat 14.6.2017 10:03 - Anonymek

Zdravim, s partnerkou se nám stala nehoda. Nevím přesně , zda jsem se udělal dovnitř, bylo to i ven a hodně. Ale kapka tam mohla spadnout. A ona to prý neví- nepozná. Tak po 3-4 ech hodinách vzala Postinor-2, pak za 12 hodin druhou tabletu. Mezitim ji bylo špatně a hodně prý krvácela. Druhý den mi napsala že prýž ji vyteklo vajičko (já si říkam jestli je toto vubec možné a jestli toi nebylo něco jiného). Má to znamenat to, že to učinkuje? Bojim se otěhotnění, a test může udělat za 2-3 týdny, což je naprd. Ztrácime se navzájem kvuli toho. Děkuji za případnou radu.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *