Posilování v pubertě

První příspěvky v diskuzi

reagovat 1.5.2013 12:16 - paníS

Ahoj,třináctiletý syn začal posilovat.Měří 170 cm a váží 46 kg.Nevím,jestli to na jeho věk není trochu brzo.V minulosti měl problémy s bolestmi zad.

reagovat 1.5.2013 12:53 - Jolanan

Ahoj,třináctiletý syn...

Ne,to moc dobré není.

reagovat 1.5.2013 12:53 - Jolanana

Záleží,jak cvičí..

reagovat 6.5.2013 11:34 - Pepa

Ahoj,třináctiletý syn...

Posilovna a plavání(Né vrcholově)jsou prakticky jediné sporty které zádům nejen nevadí ale z dlouhodobého hlediska naopak prospívají. Jen musí být cviky prováděné správně. Né váha na úkor techniky! S počátku by měl raději provádět cviky s oporou zad a soustředit se přednostně na střed těla. Na netu,případně v kulturistických časopisech je informací dost. Trenér by měl taky poradit.

reagovat 6.1.2015 20:50 - michal

Ahoj,třináctiletý syn...

at cvičí s vlatsní vahou, kliky, shyby dřepy a něco na břicho

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 6.5.2013 11:34 - Pepa

Ahoj,třináctiletý syn...

Posilovna a plavání(Né vrcholově)jsou prakticky jediné sporty které zádům nejen nevadí ale z dlouhodobého hlediska naopak prospívají. Jen musí být cviky prováděné správně. Né váha na úkor techniky! S počátku by měl raději provádět cviky s oporou zad a soustředit se přednostně na střed těla. Na netu,případně v kulturistických časopisech je informací dost. Trenér by měl taky poradit.

reagovat 6.1.2015 20:50 - michal

Ahoj,třináctiletý syn...

at cvičí s vlatsní vahou, kliky, shyby dřepy a něco na břicho

reagovat 6.1.2015 20:50 - michal

Ahoj,třináctiletý syn...

at cvičí s vlatsní vahou, kliky, shyby dřepy a něco na břicho

reagovat 29.6.2018 23:47 - otazka

Jaky co nejmensi, ale zaroven aby nebyl zdravi nebezpecny, muze byt casovy rozestup mezi jednotlivymi seriemi drepu (bez zavazi, jen vlastni vaha)?
Delam jich 1000, po cca 24ti, s odestupem 1 min 30 sec.

reagovat 30.6.2018 00:33 - otazka dodatek

nevim jak moc je ten kontext dulezit, ale ted jsem si vsiml celeho nazvu diskuze, a tak bych rad rekl, ze je mi uz pres 30:)
jen k tomu odestupu, rad bych jej ztencil o par vterin, nebo mam navysit pocet opakovani? protoze mam pocit, ze uz u te tisicovky, necitim to spravne vysileni. Mozna ze ten pocet je ok, jen neni dobre rozlozen jak v onom opakovani tak i v odestupu mezi nim. Na to cislo se mi to zda trochu lehke, takze zadrhel musi byt v tom jak je rozprostreno, ne?
ps. Jinak sem tam mi vystreli mensi bolest z oblasti okolo kolene, tak si rikam, co krom rozcvicky "pred a po" drepech, by mohlo pomoci.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *