Pharmatex-neziaduce ucinky

První příspěvky v diskuzi

reagovat 8.1.2007 10:32 - Kaja

Dobry den,
zaujimalo by ma, ci je mozne pouzitim cipkov Pharmatex vyvolat cystitidu a podrazdenie vaginalnej oblasti. Pouzila som tieto cipky pri dvoch partneroch a vzdy som dostala zapal, pritom predtym som nikdy takymto niecim netrpela. Mozem byt na tie cipky nejak alergicka? Je mozne, ze sa pri styku dostala ta chemicka latka do mocovej rury a vyvolala podrazdenie podobne zapalu? Mate nejake skusenosti s touto antikoncepciou?

reagovat 8.1.2007 16:26 - kača

ahoj - požívam občas - ale u čípku mě to někdy pak pálí, daleko lepší je krém, který mi nikdy nevadil, spíš pomohl - vyzkoušej krém a uvidíš ... sice nevím proč, když složení by mělo být zřejmě stejné, ale je to tak ... pa

reagovat 8.1.2007 16:28 - kača

jo a gynekolog mi řekl, že alergie je možná na všechny možný látky ... takže asi tak :)

reagovat 8.1.2007 16:29 - Ef

Ahoj, Pharmatex používám už přes rok a mohu potvrdit, že občas mě globule nebo krém štípal,ne vždy... Jejich složení není zcela stejné!

reagovat 8.1.2007 22:46 - Šárka

Mě globule taky někdy pálily, krém nikdy a hlavně líp voní, ty globule mají strašně chemickou vůni, ble.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 21.8.2009 10:03 - T.

Kajo, mrkni na diskuzi, která se jmenuje jen Pharmatex...tam najdeš mnoho informací.

reagovat 6.10.2010 15:56 - Teruše

Zdravim , mam nekolik...

Žádná ochrana není 100%...jen sexuální abstinence..

reagovat 15.9.2011 17:38 - Vladka

Ahoj,chtěla jsem se zeptat...je nutný výplach pochvy po použití Pharmatexu ??třeba až ráno?ale je nutný nebo ten krém vyteče sám?

reagovat 16.6.2012 15:00 - Mary

Dobry Den, mužu používat Pharamtex i s kondomem? Děkuju za odpověď.

reagovat 4.2.2015 13:25 - Juro

Ahjojte. Čipky používam už pri druhej partnerke.Čo sa týka spolahlivosti, môžem potvrdiť, že sa dá na ne spoľahnúť.Vždy som to dával aj dávam do nej. Terajšia partnerka má však po pohlavnaom stiku po krátkej dobe problém s pálením pri močení. Vyzerá to tak, že to ozaj spôsobujú čipky. Ak použije jednu, ešte je to ok, ale ak použije 2-3 pošas dvoch dní, tak sa jej to hneď silno prejavý ako pri zápale močových ciest. Budeme musieť vyskúšať gel. Ten otestovaný nemám.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *