Pendolino

První příspěvky v diskuzi

reagovat 21.1.2006 12:37 - Radek

Ahoj pratele, rad bych znal vas nazor na pendlino.Myslim, ze se moc nepovedlo.Copak taliani kdy umeli stavet vlaky..Zkratka zbytecna,zastarala hracka, kterou si CD poridili za drahe penize.

reagovat 21.1.2006 13:12 - Emil ze Slap

Jel jsem s nim několikrát,nic moc,sedí se tam dobře to ano ale jízda dnešními vagony třeba na Mnichov,nebo i do Ostravy je taky na dobré úrovni.Jel jsem ve Francii rychlovlakem a kam se hrabe Pendolíno.'

reagovat 21.1.2006 21:22 - Chlemtik

PENDOLINO? Já bych zavedl radši zpátky KOŇKU!'

reagovat 26.1.2006 17:50 - Flak

Pendolino,no nie je to skaredy vlak,ale...ja som mu osobne na chut neprisiel...ani ked som ho videl viac krat...osobne preferujem nase elektricke jednotky,560-460,teda tzv.pantografy...

reagovat 30.1.2006 21:56 - Jindra

No, rozeberme si problém:
Taliáni opravdu ty vlaky moc stavět neumí a za důkaz tomu budiž relativně nedávná dodávka českých lokomotiv řady 750 a 754 (Brejlovci), které chtěli ČD původně zrušit, do této země. Navíc žádné jiné vlaky ČD z Itálie nikdy nekoupily.
Vlaky jezdily asi rok ve zkušebním provozu na trase Praha - Děčín a všechno bylo v pořádku, sotva se dostaly do pravidelného provozu, lehly do posledního. Příčinou poruchy je závada řízení - software, tedy menší problém by mohl být fírech, kteří s tím neumějí jezdit a v zabezpečovacím zařízení českých tratí, na které není uzpůsoben. Např. k nedávnému přejetí toho dědka v Týnci nad Labem. Software jednoduše neumí identifikovat "objekt chodec". Co se týče té skutečně technické stránky (podvozky, hnací jednotka) tak zle na tom určitě nebude. I když sám z toho mám taky skepsi.
No a konec konců k čemu nám vlastně jsou? Tuto otázku si pánové položme. Jedině to klopení v obloucích, jinak není v ČR jediná trať, která by v běžném provozu umožňovala jízdu rychlostí vyšší než 160 km/h a na to stroje České dráhy mají. Teď Pinďové nejezdí a všchno (6 párů vlaků SC Pendolino) za ně tahají Banáni (151), možná rychlá ESA (362) a jízdní doby se taky kupodivu stíhají i bez Pendolína.
Teď to budou chvíli zkoušet taliáni, všechny budou krásně jezdit a až nám to po té opravě vrátí, zase všechny vechcípou a ČD nakonec nezbyde, než aby před to zapřáhli některé z výše uvedených hnacích vozidel, protože substrát (zákazníci) nic nepozná a když už za to uvalili takové love, tak to nenechají přece stát někde v depu!'

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 7.5.2017 02:20 - Steve

fíra se přeleze ale vlak...

Samozřejmě :-)

Jsou i takové spešl soupravy kde je jedna klasická elektrická lokomotiva a na konci vaonu je tzv řídící jednotka ... Ta obsluhuje lokomotivu když to couvá. Jooo, to jsou spešl soupravy.

tohleto myslím: Tady je ale double.

https://www.youtube.com/watch?v=N5ON9AWhITk

Tady je dokonce cosi nového :-D https://www.youtube.com/watch?v=1gys9j1kcp4

reagovat 7.5.2017 02:32 - Steve

Minulý víkend asi zdechlo další Pendolino ... Mělo dojet do Chebu (Fr.Lázní) nedojelo! Druhý den ráno musel jen spešl express normál souprava. Co se stalo konkrétně nevím ... hlášena pouze Výjimečná událost.

reagovat 7.5.2017 02:35 - Steve

Pind'a je blbej v tom, že je tam moc těsno :-( Pohodlí teda bída, člověk je tam jak sardinka. Jinak to nejezdí špatně, i když jsou mnohem lepší soupravy.

reagovat 7.5.2017 09:02 - Ondra Závora

Samozřejmě :-)

Jsou i...

to co popisuješ je Railjet, koupily je dráhy v Rakousku, souprava jezdí do Vídně a Grazu. Ve předu je lokomotiva a na konci vlaku řídící kabina, na cestu zpět ,,musí mašínfíra plazit pod vagony na druhou stranu" , aby to mohlo jet zpět.
proto se tomu vlaku říká podlézák jo ve vlacích se vyznám

reagovat 7.5.2017 12:50 - Hnislav Pražec

to co popisuješ je Railjet,...

Ondro každé velké nádraží by mělo mít kolejovou smyčku, kde by se vlak otočil a fíra by nemusel polézat pod vagony. Nebo točku na vlak, celý vlak by se otočil napřed kolem osy a pak by se mašínfíra mohl na skluzavce přemístit na ocas.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *