PANGAMIN - je mi po něm špatně...

První příspěvky v diskuzi

reagovat 5.10.2004 10:53 - Kristýna

Přečetla jsem si na internetu, jak je pangamin ( pivovarské kvasnice ) zdraví prospěšný. Koupila jsem si tedy pangamin bifi plus a začala jsem ho užívat, po necelém měsíci užívání mi začalo být divně, začalo mě bolet pod pravým žebrem, začaly mě bolet ledviny, střeva a měla jsem velkou bolest pod pravou lopatkou, jakobych tam měla vražený hřebík. Moje mamka mi řekla, že jsem si pangaminem nejspíš podráždila žlučník a ledviny, že ona pangamin také nikdy nesnesla a bylo jí po něm špatně. Hned jsem pangamin přestala užívat a už mě ledviny nebolí, jen mám velké nadýmání a rozhozená střeva, po každém jídle mi je těžko a špatně. Jak si to mám vysvětlit? Proč nesnesu pangamin? Máte někdo podobné zkušenosti?

reagovat 5.10.2004 10:59 - Iveta

Když ho nesnášíš, tak ho nejez - to je jednoduchý, nemůžeme všichni všechno. Mimochodem - ty zkoušíš všecko, o čem se někde přečteš, že je zdravý? Nejsi blázen?

reagovat 5.10.2004 11:11 - Kristýna

Ahoj Ivetko, to víš že jsem nejspíš blázen, máš pravdu.

PS: a ty jsi jistě hodně tolerantní, chápavá ženská viď

reagovat 5.10.2004 11:25 - iva

Ahoj,já Ti akorát můžu poradit vysadit,protože nejspíš nesnášíš jednu jeho složku-niancin-B3,znám to z vlastní zkušenosti.Je zvláštní,že v jiných preparátech to nedělá.Mě se z těch B vitamínů osvědčil B-komplex forte.Iva

reagovat 5.10.2004 12:18 - Iveta

No... nejsem. Nevyplácí se být tolerantní k blbosti. Ale zato jsem upřímná.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 22.1.2014 16:26 - Pavlát Miroslav

Taky mi bylo z pangaminu špatně. Je na to jediná rada, prostě ho nejíst.

reagovat 11.4.2014 12:57 - eva

pangamin obsahuje pivovarské kvasnice Saccharomyces cerevisiae, nikoli candida albicans. Dále obsahuje Lactobacily a Bifidobakterie. Pokud má někdo potíže s kvasinkami typu Candida, měl by si zajít ke gynekologovi a především hodně rychle přestat jíst veškeré cukry, které jsou pro tuto kvasinku živnou půdou!

reagovat 4.7.2014 12:42 - Petr

No... nejsem. Nevyplácí se...

jedna vec je uprimnost a druha vec je surovost. Vase jednani je pouha surovost, na kterou mate svou nejapnou vymluvu, ze jste preci uprimna. Jste obycejny neurvalec. Petr.

reagovat 23.1.2015 08:15 - Marcela

Já si myslím že taky záleží na dávkování - doporučené je 3x denně 3-4 tablety což je podle mě hodně, tak bych zkusila užívat pro začátek menší dávky a pak podle reakce přizpůsobit...

reagovat 19.3.2015 15:11 - Petra

jedna vec je uprimnost a...

Presne tak!:) lepe to rict neslo

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *