Opravdu zaruená dieta...zna ji někdo?

První příspěvky v diskuzi

reagovat 3.8.2004 11:17 - Martina

Znáte někdo opravdu zarucenou ditu po ktere se pomalu a efektivne hubne? Diky za radu jsem 171 cm vysoká a vázim 75 kg jak schodit behem nekola mesicu tech 10 kg nadvahy?

reagovat 3.8.2004 12:37 - slunečnice

Ano.Ráno se dobře nasnídej(ne po 9-té a ne sladké),nejvhodnější je chleba s něčím(rajčata,sýr...),v poledne oběd,většinou drůbež nebo ryba bez přílohy s dušenou zeleninou(může být následně opečena),kolem čtvrté až páté "večeře".Může být stejná jako oběd.Pak už ani Ň!K pití neslazené čaje,samozřejmě voda,minerálka.Následuje alespoň trocha pohybu za den.Jo,zapoměla jsem na polévky.Ty mohou být i k té večeři.Ale pak už nic.Pokud možno pouze vývary.Je to opravdu zaručené,ale o nervy...

reagovat 3.8.2004 12:47 - Martina

Moc ti dekuji, jojo nervy ....zavidim lidem kteri kdyzmaji problemy tak neji, ja teda kdyz mam problemy tak snim na co prijdu. Ale dekuji za radu a dam vedet jak jsemna tom,.....protoze ja opravdu dneska zacinam!!!!!! K obedu jsem si dala Lucinu linii a kedlubnu,,,,,,to je zatim asi docela uspech. Vim ze je proti diete pecivo, vim to ,,,,,,ale cim ho nahradit???

reagovat 3.8.2004 12:47 - Martina

:-)

reagovat 3.8.2004 12:51 - Simi

Zkus místo chleba třeba rýžové suchary. Stojí asi 12,- Kč.
:o)

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 22.1.2007 16:54 - platewoman

Ahoj, stoprocentně pomáhá jen cvičení a v kombinaci se stravou bohatou na proteiny s málo tuky (hlavně kuře). Existuje stroj, na kterém cvičíš 10 minut denně pilatovský pozice a výsledky na sebe nenechají dlouho čekat! Já cvičím dvakrát týdně 10 minut na tomhle: http://www.sblog.cz/powerplate"email.cz Doporučuju. Vypadá to luxusně ale je to cenově srovnatelný s cenou aerobiku nebo solárka! powerplate"email.cz

reagovat 10.5.2007 09:38 - lipka

Kdo ti řekl, že máš nadváhu a 10 kg?

reagovat 19.9.2007 19:26 -

Dieta pro hubnutí



-nejdůležitější je, aby energetický příjem byl nižší než výdej. Jen tak tělo využije i zásoby vlastního tuku a hubne.

-musí se v první řadě omezit jednoduché sacharidy: bílý cukr, sladkosti, bílé pečivo a sladké nápoje

-a zvýšit příjem nízkotučných bílkovin: drůbeží a rybí maso, nízkotučné mléčné výrobky a sýry, luštěniny a sóju

-zvýšením příjmu bílkovin se nebudou odbourávat svaly, ale tuky

-upřednostňujte rostlinné tuky a oleje

-úplně vyřaďte smažená a tučná jídla, omezte tučné sýry a tučné jogurty

-stravu si rozdělte do 4-5 dávek, abyste zabránily pocitu hladu

-po cvičení alespoň 1-1,5 hodiny nejezte, probíhá spalování tuků

-večer dávejte přednost zelenině a bílému masu, rybám, nízkotučným sýrům

-večer už nejezte pečivo, těstoviny nebo rýži

-cvičte alespoň 25minut



Doporučená sportovní aktivita



-35minut posilování s malou zátěží (20 opakování cviku, přestávka,

reagovat 15.8.2010 22:12 - wait123

Dobrý den, nabízím Adipex 100tb.originál balení s platíčkama a českým letákem a také Meridii orig.balení 98x15mg (dovoz) .
Vyzkoušeno mnou a vše v pořádku :) zasílám momentálně i na DOBÍRKU.
Jen solidní jednání, děkuji.
wait123@seznam.cz

reagovat 15.8.2010 22:16 - Dietu

stale drzet nejde.mene kaloricka jidla, mensi porce, casteji. vydrzet delsi dobu,denne cvicit.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *