Po operaci štítné žlázy

První příspěvky v diskuzi

reagovat 18.11.2004 16:23 - ila

Jsem po operčaci štítné žlázy asi 1,5 měsíce. Užívám Euthyrox a Prednison. Mám velké problémy s psychykou a hmotností atd. Dozvěděla jsem se o dalších přípravcích např. Armour Thyroid, Combithyrex, L- Thyroxin a Sveltform. Má někdo z Vás zküšenost s některým z těchto přípravků a jakou? Děkuji.'

reagovat 23.8.2007 16:41 - Jitka L.

Jsem už tři roky po operaci štítné žlázy (celé), a poslední dva až tři měsíce trpím stavami bušení srdce, dušnosti, třesem, někdy i brnění, řekli mi u doktora, že je to od štítné žlázy, kterou mám sice v pořádku, myslím ty hladiny hormonů, ale i přesto můžu mít takové stavy. Také to doléhá na psychyku. Používám prášky Letrox100,a mám stále i nadále.Četla jsem, že lidé operované na štítnou žlázu mají takové problémy, proto bych ráda i své zkušenosti někomu svěřila. Teď se tedy léčím formou uklidňovacích léků (né antidepresiv) a léků na stabilizování srdečních frekvencí, tak doufám, že budu v pohodě!!!!!! Jinak všem takovým držím palce!!!!!!'

reagovat 31.3.2008 12:25 - Jana Opl.

Mám stejné problémy. Jsem po operaci jeden rok jednoho laloku št. žlázy.Hormony vždy v pořádku, a přesto prožívám stejné problémy.Bušení srdce, hlavně vnoci, pocity až na omdlení, atd. Váha se také nebýbá.Teď mi byl snížen Euthyrox na 50 mg denně. Několikrát jsem byla na vyšetření EKG, dokonce holter, na jehož výsledky čekám. Minerály také v pořádku. Kdybych se nepročetla všemi články na internetu o št. žláze, tak snad jsem už skončila na psychiatrii.Má někdo ještě takové poznatky_ Díky za ně.'

reagovat 28.5.2008 13:07 - Hanka V.

Čeká mě taky operace štítné žlázy,aritmii,třes,dušnost mám také,myslela jsem si,že to po operaci vymizí,ale jak tak čtu,tak máte stále stéjné problémy.Tak nevím,zda ta operace je vůbec k něčemu.Aby mi více neuškodili,než pomohli.'

reagovat 28.5.2008 13:08 - Hanka V.

Čeká mě taky operace štítné žlázy,aritmii,třes,dušnost mám také,myslela jsem si,že to po operaci vymizí,ale jak tak čtu,tak máte stále stéjné problémy.Tak nevím,zda ta operace je vůbec k něčemu.Aby mi více neuškodili,než pomohli.'

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 23.4.2017 22:04 - jana

Prosim o radu v listopadu mi vzali celou stitnou zlazu vazila jse58nyni mam77 kg porad pribiram uzivam letrox 125

reagovat 13.7.2017 20:20 - Eva

Jsem dva týdny po operaci...

Dobrý den, jsem 4 měsíce po vyjmutí celé štítné žlázy, i když beru vápník a hladina parathormonu je v nejnižších přípustných normách, přetrvává u mě brnění a procukávání hlavně nohou. Máte někdo také tento problém? Vynizí tyto obtíže?

reagovat 14.8.2017 18:51 - Marie

Od listopadu jsem po odstranění celé štítné žlázy. Užívám euthyrox 112. Nemůžu spát jsem pořád unavená a hodně se potím. Prosím o radu.

reagovat 13.9.2017 17:35 - Silvie

Jsem měsic po operaci štitne žlazy jsem stale unavena nemužu spat bušeni srce mam slabe nohy rychle muvim chci se zeptat odezni to nebo to budu mit pořad mam někdo skušenost děkuji

reagovat 14.9.2017 08:45 - Pavla

Jsem měsic po operaci...

Určitě si o svých problémech promluv s endokrinologem - možná máš špatně nastavenou dávku léků a bude ji třeba upravit. Potíže by si mít neměla.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *