olwexya

První příspěvky v diskuzi

reagovat 11.1.2010 10:00 - ajka

Ahoj lidičky máte někdo zkušenosti s užíváním olwexya 150mg v těhotenství???
Děkuji

reagovat 3.3.2011 20:53 - Katka

Ahoj lidičky máte někdo...

užívala jsem olwexyi celé těhotenství, 75 mg, ted jsem 14 po porodu, pokud tě něco zajímá napiš mi na email: krachlee@seznam.cz

reagovat 8.7.2013 20:58 - Jaseka

Zajímalo by mne,zda je možné že z Olwexye hubnu.Po velkých stresech jsem loni v listopadu zhubla,MUDr.psychiatr mi nasadila právě tento lék a přestože normálně jím,tak má váha při výšce 178cm se pohybuje 57kg,což se mi zda velmi málo.Jsem kost a kůže a ne a ne přibrat.Krev i štítná žláza je v pořádku,cítím se dobře,aůe ta váha mne deprimuje.Psychiatr.říká,že si to jen namlouvám a ať jsem ráda,že nemám kila navíc.Moje matka,která bere Cipralex zas na váze přibrala a je z toho nešťastná.může mi nějaký odborník sdělit co mám dělat?Anebo to nechat tak? Děkuji Jana

reagovat 8.7.2013 21:21 - Pampeliška

Zajímalo by mne,zda je...

Na stejné léky každý reaguje jinak. Já jsem po Cipralexu zase naopak zhubla, ty píšeš, že mamka po nich přibrala...Ale u mě to nebylo změnou metabolizmu. Já jsem hubla, protože mi nechutnalo jíst, tak jsem jedla jen málo. Ty píšeš, že jíš stejně a co bereš Olwexyi, tak váha jde dolů. Záleží jak dlouho to bereš, a zda to tak je po celou dobu braní.
Pokud to máš pár týdnů (a jinak ti lék vyhovuje), počkala bych, a dala si spodní hranici váhy, pod kterou nechci jít. Kdyby to dále klesalo, změnila bych AD. Předpokládám ale, že Olwexya nejsou Tvé první AD (jsou dost silné na to, aby se dávaly jako lék první volby)m tak by mě zajímalo, jaké jsi měla zkušenosti s AD SSRI.

reagovat 28.4.2014 11:06 - Monís

Tak moje zkušenost s Olwaxyií je taková, že první tři měsíce stav euforie, klidu a nádherného pocitu bezstarostnosti, dále pak zvyšující se dávky kvůli snižujícímu se účinku. Za půl roku nárust hmotnosti 5 kg, za rok a půl 15 kg.Klid a bezstarostnost přetrvávala až do extrému, kdy jsem nebyla schopná, ráno včas vstát, vyřídit si své povinnosti, je jsem polehávala, bolesti které Olwax. zmírnit jsem měla stále větší, ale bylo mi to jedno. Stala se ze mě chodící loutka která dokázala dělat věci jen tady a teď. Nic jsem si nemohla naplánovat, byla jsem totálně neschopná a necítila se žensky. Konzultace s psychiatrem dopadla takto : Nesváděkte potíže na léky, z těch to mít 100% nemůžete. Je to o vaší nezodpovědnosti a lenosti, takže senaučte mít režim..... aby snížila mou neschopnost, tak mi zvýšila dávky, což bylo celkem zbytečné. nakonec jsem se rozhodla (ač to není správné ) léky vysadit. Nejprve jsem dávky na 14 dní snížila, potom úplně vysadila. A ejhle!!! Vím, že mám ráno včas vstát, že mám povinnosti, že je třeba udělat thle a tamto hned a nic neodládat kvůli spavosti a tak.... Takže mi Olwaxya na pár měsíců pomohla a pak mě odrovnala. :-/

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 11.1.2017 18:38 - Lucka

Dobry den, brala jsem Olwexya 150mg, nyni jsem snizila na 75mg a pokousim se vysadit..bohuzel vsak mi je z toho hrozne spatne. Nejhorsi jsou ty zavrate. Nevite, za jak dlouho odezni?

Moc děkuji

reagovat 12.1.2017 07:26 - Pampeliška

Dobry den, brala jsem Olwexya...

Lucko, raději bych zpomalila to vysazování. Já když jsem vysadila poslední drobek venlafaxinu, točila se mi hlava první týden nejvíce.pak to bylo mnohem lepší,ale ještě asi tři měsíce se mi to výjimečně stalo. To už ale nemuselo souviset s lékem,to nevím.
Proč to vysazujes?

reagovat 12.1.2017 09:26 - Lucie

Lucko, raději bych zpomalila...

Mam Olwexyi hlavne kvuli panicke poruse a mentalni anorexii, na kterou mi lek vubec nepomaha, navic mi zpusobil nespavost.
Chtela bych zvladnout svoje problemy bez leku.
Jak myslis pomaleji?

reagovat 21.1.2017 18:06 - Pampeliška

Mam Olwexyi hlavne kvuli...

vysazovat po menších kouscích.

reagovat 27.7.2017 08:38 - Sheeni

3 roky antidepresiva, poslední dva olwexya 150mg, přestala jsem je brát pravidelně, prostě sem tam a nakonec po poradě psychiatrem úplně. žádné abstinenční příznaky nepociťuji, už jsem třetí týden bez.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *