Normální strava

První příspěvky v diskuzi

reagovat 5.4.2006 15:28 - Kate

Dobrý den, je mi šestnáct a dlouhou dobu jsem tak blba s jídlem, myslela jsem sei, že jsem tlustá, tak jsem nejedla, pak jsem za zjistila, že ne tak jsem jedla hrozně moc a pořád dokola. Chtěla bych se stravovat jako normální člověk, ale už vůbec nevím jak, nemohli byste mi prosím uvést nějaký optimální jídelníček, při kterém by človek nehubnul a dodal by mu všechny potřebné živiny? Děkuji'

reagovat 27.4.2007 19:50 - tereza

Myslim si,ze zadne jidlo svym zpusobem neni nezdrave, zalezi jen na mnozstvi. pro hubnuti je dulezite jist v malych davkach a 5krat az 6krat denne. rozmezi by melo byt 3 hodiny.Dale je dulezite hodne pit,nejlepe vodu a caj.A jako posledni je dulezity nejaky pohyb,nejlepe 2krat az 3krat tydne.

reagovat 28.4.2007 10:49 - katka

Já momentálně hodně pomalu hubnu. Jím hodně ráno (2-3 kuřecí párky s kečupem a chlepa s máslem a medem), dopoledne maximálně jablko, k obědu špagety, nebo chleba, šunku, sýr, vejce, trochu zeleniny, případně občas i bagetu, nebo to co zbylo od večeře z minulého dne. Odpoledne ke svačině ovoce nebo i kus sýru. večer dělám chybu že jím víc než by se mělo- doma se vždycky vaří teplá večeře, po ní si dám ještě ovoce a občas i něco sladkého. Občas samozřejmě to trochu poruším a dám si přes den něco sladkýho nebo toho sním víc. Občas taky vynechám večeři, když večer někam zajdu. myslím, že můj jídelníček asi není úplně optimálníé (hlavně to večerní jídlo), ale jím hodně ovoce a zeleniny, pečivo spíš tmavé, takže to taková katastrofa nebude.'

reagovat 28.4.2007 15:48 - Lucie

Katko, ty s tímhle jídelníčkem vážně hubneš? To teda čumím. Neběháš každý den maraton?'

reagovat 28.4.2007 17:57 - katka

co se ti na tom nelíbí konkrétně, Lucie? Ta snídaně mi pomáhá abych hned po příchodu do školy neměla hlad a aby mě to netáhlo k automatu pro bagetu ke svačině, což by bylo pak dohromady víc kalorií, než má jen moje snídaně. Takhle vydržím skoro vždycky bez svačiny. Jinak pokud jde o ten oběd, asi jsem se špatně vyjádřila, "občas i bagetu"- samozřejmě že ne s tím co jsem napsala dál, prostě jen tu, nebo jen párek v rohlíku- když nejím doma. Jinak ten chleba s něčím, nebo si uvařím ty špagety, nebo tak.

Taky se snažím jíst míň než dřív, míň příloh, když jdu do obchodu tak si nekoupím sladké, ale spíš nějaké ovoce... Myslím, že dřív jsem jedla hůř, víc, měla jsem taky o 3 kila víc. Teď jsem je hodně pomalu zhubla, skoro během jednoho roku, takže mi snad nehrzoí jojo efekt, a hodlám pokračovat. Evidentně to jak jím je přiměřený, jinak by se mi váha nedržela na stejné hodnotě, případně čas od času se trošku sníží. Cvičím tak, že jednou týdně jdu hrát volejbal a jednou jdu do podilovny, případně ještě na aquaerobik.'

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 9.7.2012 17:35 - Megi

Myslim si,ze zadne jidlo svym...

Naprosto s tím souhlasím, doma mi nutí samé dietní blafy a někdy nejím i vůbec, už ani nevím kdy jsem jedla normální rohlik se salámem.

reagovat 9.7.2012 19:23 - Normální stravu

myslím takovou na kterou dobře vidím je jasně rozpoznatelná co to je a není ponořená v sádle a v bůhvíjaké směsi "něčeho pikantního" či donce cosi semletého od někoho cizího, kde nevidím co tam dal, jen to co si sám pomelu.., víc zeleniny a ovoce, protože máme zahradu, kde utržená pažitka či salát je opravdu v čerstvosti otázka 10 min. Žádné extrémy, že někdo jí to a druhý zase tohle..Jí se všechno a komu to nechutná vezme si méně, protože nikdo nebude vyvařovat kvůli jednomu člověku, který to či ono občas nejí. V naší rodině je běžný věk 85 - 90 i více let. Salámy,uzeniny a pod se jí občas taky,ale jen ty nejkvalitnější a žádný šunkáček za 29kč/kg. Tavené sýry taky ne, jen bloček dobrých a ve více druzích, které si každý nakrájí sám,podle potřeby a účelu. Jíme v menších porcích,ale pestře a při tom i skromně. Dobře a kvalitně se dá jíst i za méně peněz, než velké množství odpadků z kaufu co se jim drze říká potraviny.

reagovat 9.7.2012 19:44 - Mary

Co je dnes normální? Není normální mít ovoce a zeleninu celý rok: to jsou chemické výpěstky, co se prodává v supermarketech: nevoní to, nechutná to, nevidělo to slunce. To,že je spousta jídla ke koupi celoročně, je ale na úkor kvality.

reagovat 15.11.2017 16:03 - sdfg

Co je dnes normální? Není...

To je pravda,vždyť je to z Holandských skleníků,taková rajčata jsou jen na váhu,podsvícena ze všech stran umělým světlem.
Podobně jsou na tom i chovy,uvnitř a je to automatizováno v dojení,zobou granule.

To ale není dle mého hlavní problém špatné stravy.

Tak stoprocentní bio tradiční stravu našich předků,asi už neseženeme aniž by jsme si vše od kuřat a sazenic sami nevypěstovali a nevykrmili.To je nereálné.

Spíš bych nesolil,vše je už slané dost,jedl pravidelně a poctivě a nestravoval se v restauračních zařízeních,kde právě mají velké piksly s různými prášky,všechny nějak konzervované a z toho pak je to jídlo.

reagovat 15.11.2017 16:16 - sdfg

To je pravda,vždyť je to z...

Kde je ten pořad s doktorkou Cajthalmelovou,jak se vyhazovala lednička plná nezdravých pochutin?!
Kečupy,zmrzliny,pikantní omáčky,hořčice,majonézy,dochucovadla,čínské polívky,buřty,párky,uzeniny,omastky,másla,ztužené tuky v potravinách,tavené sýry plné tavících solí,bílé pečivo,toustové chleby,škvarky,sádlo,vepřové maso,sacharidové výrobky,laciné náhražky plné cukru,žuža,tyčinky mars,cukernaté limonády,piva ve velkém,alkohol pravidlelně,tlačenky,jitrnice,jelita,ovary,paštiky,salámy,sekaná,vlašské a bramborové saláty,majonézové saláty ,rybý majonézové saláty,majonézové zálivky,rybí prsty,smažené řízky,smažená obalované zelenina,atd.
VŠECHNO VIZ NAHOŘE PRYČ Z LEDNIČKY DO KOŠE!

Potíž je že nemůžeme každý den jíst čerstvě udělané lečo a celozrnný chléb a to dvakrát denně,protože musíme mít teplé jídlo,aby to bylo zdravé.Nejde chroupat jen syrovou zeleninu nebo ovoce jak to dělají fruktariánky typu Kratochvílová.

Takže já to vím:).NIC se nedá dodržovat stoprocentně,ale dá se jíst pestrá strava a zařadit do každého chodu nějaký salát a to ostatní si dát,ale nastavit to něčím zdravým a vařit si ,nejíst konzervy.
Když si dělá někdo řízek,tak ho osušit v ubrousku a místo majonézy si naředit tatarku bílým jogurtem apod.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *