nízkotučná strava - LowFatFood

První příspěvky v diskuzi

reagovat 13.9.2008 12:10 - fatty

Ahoj všichni lehce oplácaní jako já. Potřebovala bych shodit asi 4-5 kilo, jenže jak na to? Žádnou dietu držet nebudu - už jen slovo dieta je špatně, protože je to něco, co začne a skončí...a co potom?? Kila jsou zpátky. Polykat Adipex, Lindaxu - no to ponechám těm s BMI indexem 30 a více..... A různé zázračné potravinové doplňky, požírače tuků, spalovače kalorií - safra, trochu zdravého rozumu mi zbylo, abych nevyhazovala prachy za nesmysly ( dealeři kšá kšá, zde nereagujte PROSÍM).

Takže co?? Jediné řešení je změnit stravování natrvalo, napořád, prostě nafurt, ale hlavně tak, aby to moc nebolelo!!! Na nějakou askezi já nejsem stavěná.

Proto mne zaujal koncept nízkotučného stravování, spočívající v jednoduchém principu - OMEZIT TUKY VE STRAVĚ- nafurt, navždy, po zbytek života ( samozřejmě nepříliš časté prohřešky jsou dovoleny - no nemít občas možnost si zahřešit, to by člověk ani neměl radost ze života, že...). Kdo by chtěl vědět více podrobností, vyšla např. v nakl. Ikar publikace německé autorky Harlandové LowFatFood.

Jenže zádrhel tohoto nízkotučného stravování tkví v tom, že si na to člověk musí zvyknout, a to se asi nenaučí hned. No a taky, a to hlavně - najít na trhu vhodné potraviny, které chutnají, zasytí, člověk si na nich pošmákne a jsou NÍZKOTUČNÉ.

Proto zakládám tohle téma na výměnu zkušeností o nízkotučné stravě. Abych jen neplácala, přicházím s prvním tipem:

Zdaleka nejméně tučným sýrem je OLOMOUCKÝ TVARŮŽEK neboli syreček neboli smraďoch smrdutý ( 0,6g tuku ve 100 g). Můj tip - na trhu je i Olomoucký tvarůžek speciál - a ten nesmrdí!!! Je poživatelný!!! I docela chutný, byť poměrně slaný!!!



Takže lidičky, ozve se někdo s dalšími nízkotučnými tipy? Těším se !

reagovat 15.9.2008 15:47 - Daníček

Taky takové ty základy pro různá jídla ve sklenicích mívají mi. tuku, je to většinou zelenina a rajčatový protlak, takže k tomu třeba jen brambory nebo kuřecí prsíčka. Bez dalšího tuku.

reagovat 15.9.2008 15:58 - Katka

Můj tip je musli, které sice obsahuje hodně kJ, ale zase zasytí na hodně dlouhou dobu, asi má nízký glykemický index. Jako snídaně je perfektní.



Další radou je, aby sis nastartovala pořádně metabolismus. Takže k dietě je nezbytný sport. Tělo spálí denně víc kJ na prokrvování svalové hmoty než tukové. Tedy, budeš denně, i když zrovna nesportuješ, spalovat víc energie.

reagovat 15.9.2008 18:46 - fatty

Jasně Katko, že se snažím hýbat ( kolo, rotoped), dokonce v aerobní tepové frekvenci, ale je to málo!!! Proto bych chtěla mému metabolismu zasadit další / a doufám rozhodující) úder v podobě nízkotučné stravy.

Další tip - vyzkoušeno, poživatelné!! Vajíčka upravovat v mikrovlnce, tj. ZCELA BEZ TUKU - pochopitelně se týká míchaných vajíček, zřejmě by šlo i volské oko. Vejce natvrdo v mikrovlnce nezkoušejte, to opravdu není dobrý nápad :-)))))

reagovat 15.9.2008 21:15 - Adriena

Zdá se to shodné s dietou X - diskuze v kategorii Zdravá výživa.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 29.1.2009 11:39 - Bonsai

Opravdu nekupovat- Bánovecké syrčeky "- okusil jsem 1/2 a cítil cosi, jako ředidlo...Katastrofa !!!

reagovat 29.1.2009 11:40 - Bonsai

Opravdu nekupovat- Bánovecké syrčeky "- okusil jsem 1/2 a cítil cosi, jako ředidlo...Katastrofa !!!

reagovat 23.4.2009 11:48 - adriena

ahoj Fatty, jak pokračuješ?

reagovat 2.4.2010 17:30 - Carda

Tak mám další tip -...

Jj ten je dobrýý hodně donrý :)

reagovat 12.2.2013 18:49 - Alena Rumančíková

Dobrý den. Ale podle mě je nejlepší sýr eidam ale pozor! Musíte se vždy podívat na tuk. Například jsem si koupila jeden s pažitkou a bylo to jak zmrzlá našlehaná smetana.
Děkuji Alena

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *