nehubnu-kde nechal tesař díru?

První příspěvky v diskuzi

reagovat 14.1.2008 09:02 - tesař

Cvičím,jím už tak zdravě a málo,že mám pocit,že není kde ubrat a stále nic.Už jsem z toho zoufalá.Před lety jsem shodila s mnší dřinou 20kg a dnes(čerstvých 30)s dvakrát takovým nasazením se nic neděje.Pomalu ztrácím motivaci.Váha mi strašně kolísá.Přes den skoro nic nesním a ráno mám o kilo víc než předchozí den.Včera jsem měla:ráno knackebrot se šunkou,jogurt bílý-svačina dva kusy ovoce-oběd dvě vejce-svačina jogurt-v 6 večer pár kousků hovězího dušeného bez přílohy(ani ne 100g) a večer dva pomeranče.A nic.Pořád se omezuji a dokonce snad přibírám.Piju hodně vody.Opravdu litry denně a za dva týdny ani tuk.Podotýkám že se i měřím-ani 1 cm není pryč.

reagovat 14.1.2008 13:18 - Lenka

Tesař, neblázni, váha kolísá během dne až o 2 kg. A čím jsme starší, jde hubnutí hůř. Napiš mi na pas.sun"seznam.cz a probereme konkrétní doporučení.

reagovat 14.1.2008 13:30 -

Frajerko, kde mas vlakninu a vitaminy? A neni to jen o snizovani prijmu, telo umi docela dokonale setrit. Co nejaky pohyb?

reagovat 14.1.2008 13:41 - tesař

Vlákniny mám dost.toto je můj včerejší jídelníček,kdy jsem nebyla doma a nemohla jsem si dělat salát.Jinak jím každý den cca nejméně půl kg zeleniny.Dělám si řecký salát-rajské,paprika,okurka,přihodím 5 oliv a dám trošku sýra.ovšem bez zálivky.někdy lžičku olivového oleje.To je obvykle moje večeře.samozřejmě,že k němu si nic nedávám.

Dopoledne i odpoledne mám k svačině obvykle jeden kus zeleniny nebo ovoce.

Pohyb-dopoledne hodina pilates nebo kalanetiky+různé posilovací cviky.

Večer jdu na hodku běhat,nebo jezdím na rotopedu.

reagovat 14.1.2008 13:48 - tesař

jinak za den vypiji 3 litry vody s s vymačkaným citronem.Piji i zelený čaj-samozřejmě neslazený.Snažím se moc nesolit.Nejím sladké.Ráno jsem tedy snědla čajovou lžičku merunkové marmelády,protože mě přepadla příšerná chut na sladké a hrozinky mi došly.JInak jich třeba 5 sním,když mě to popadne a mám pokoj.

Držím se toho,že dopoledne jím spíše cukry:tedy ovoce,kousek knackebrotu třeba,atd.

K obědu obměnuji kousek libového masa+zeleninová obloha,ale někdy si dám pečený brambor v alobalu s nízkotučným tvarohem.

Po poledni již sachry nejím:Takže odpo třeba bílý jogurt a rajče,drůb.šunka,sýr.

No a večer ten salát.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 25.6.2010 20:13 - Systematik

To chce zahrádku a nebo sekat dřevo

reagovat 16.2.2011 22:56 - Berenika

Ahojte,
chtěla bych se zeptat na nějakou radu. Z určitých důvodů jsem dostala před 2 lety antidepresiva. Během té doby jsem přibrala 20 kg. Normálně vážím 50kg, teď mám 70kg. Jím málo, zdravě, sportuji denně a nemám ani deko dole. Antidepresiva se mi během té doby několikrát měnily, ale s váhou prostě nejde pohnout. Upravený jídelníček i sport dodržuji 2 měsíce a prostě nic... Jsem už totálně zoufalá a nevím, co dělat...

reagovat 21.2.2011 23:31 - Janička

Dobrý den, také bych potřebovala poradit, co dělám zle. Snažím se a potřebuji zbuhnout, chodím 3x týdně cvičit do Vacushape, vysadila jsem pečivo, a omezila přísun jídla, 3x větší jídlo a 2x až 3x menší svačinku, hodně tekutiny, porce přiměřené, ale né moc tučné a žádné smažené. Mám sníženou funkci štítné žlázy a roky jsem přibírala kila ani jsem nevěděla z čeho. Nyní se mi ustálili hodnoty štítné žlázy a moje ošetřující Endokriniložka, řekla, že bych měla pomalu hubnout, ale ani přes mé úsilí se NIC neděje, cvičením mi akorád opuchávají nohy a trne mi v nich, mám je dost napuchlé! Mohli by jste mi, prosím, poradit co dělám zle a co mám přesně dělat??
Děkuji mnohokrát předem.
Pěkný den Jana

reagovat 21.4.2011 09:21 - Vypasene prase radi

Chyba muze byt i v hlave. Mam za to ze se tim mnoho lidi moc trapi. Je v poradku se trapit kdyz zeru jako kajman, protoze to musi mit nasledky. Ale kdyz jim zdrave, casto potrebuje telo jenom VIC SPANKU a cas na to zrychlit metabolismus ( prisun zeleniny 50 procent toho co celkem snite). Kdyz jsem ve STRESU, telo se prepina do "emergency modu" = to je uplne stejne jako v zivote. Taky kdyz je vam "soufl", radeji si sednete na zadek misto gruntovani kvartyru. Telo se muze chovat velice podobne. Mejte radost z toho ze nepodlehate zravce jako mnozi ostatni, klidne si pres den ve meste prohlizejte tloustiky s hamburgrem v ruce a USMIVEJTE SE jak jsou "blbi". Dejte si jeden dva tydny BEZ VAHY A MERENI. Bezte spat brzo a rano si doprejte pul hodinky lenoseni. Telo musi pochopit ze a) zasoby jsou mu ku prdu a melo by se jich zbavit. b) musi je mit cas a klid vsechny spalit. ( Kdyz male dite pobiha po hristi sem a tam, nepredstavuje si u toho bloky palici se tukove tkane. Zkuste si taky jen tak zaskotacit. :) ) A NEBERTE VSECHNO TAK VAZNE, i spekum se da zasmat. Vzdyt malo co je tak srandovni jako 150ti kilovy odbornik na dietologii :) Nase spolecnost produkuje prilis mnoho jidla a nekdo to holt sezrat musi :) ( Zabij bobra, zachranis strom. )

reagovat 21.4.2011 10:10 - Berdy

Hodně dělá genetika, kdybyste se rozkrájely, tak jestli máte rodiče při těle, nebudete hubení nikdy. Hormony jsou prevít, jestli nemáte z krve udělaný rozbor, tak vaše pokusy o hubnutí jsou jen plácnutím do vody. Chce na to jít vědecky. Osobně si myslím, když někdo chce zhubnout, tak si nebude dávat žádný svačinky, večer žádné maso, které se tráví dlouho. Večer jen salátek a jen zobnout. Naši předkové žádné svačinky také nepěstovali, jedli 3x denně a tlustí nebyli. Prostě prázdej pytel nestojí. A huntovat si klouby na rotopedu, to nemáte možnost dělat jiného? Jít se psem na ostrou procházku, dělat na zahrádce?

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *