Nečekané krvácení

První příspěvky v diskuzi

reagovat 30.1.2008 10:45 - klara

Ahoj, chtěla sem se zeptat jestli se některé stalo, že začala během braní pilulek nečekaně krvácet. Já beru Yadine v dlouhých cyklech, obvykle těch 63 dní, ale teď sem chtěla krvácení oddálit tak sem je brala dál. Dneska ráno sem si vzala v obvyklou dobu 71.pilulku a před chvílí jsem zjistila, že sem to nečekaně dostala. Asi bych měla udělat od zítřka 7 denní pauzu. Máte s tím někdo zkušenost? Celkem mě to vyděsilo...

reagovat 30.1.2008 18:42 - Martina

Nevím čemu se divíš, snad se to u 71. pilulky dá čekat, že to nebude funfovat tak jak má.

reagovat 31.1.2008 20:19 - klara

Máš pravdu, dalo se to čekat, už to nebudu tak prodlužovat...díky za odpověď

reagovat 31.1.2008 21:07 - Lily

Mně to nefunguje ani když začnu teprve druhé plato (tj. 22 tabletku). Prostě to po 4 týdnech dostanu, i kdyby trakaře padaly... Ale pořád lepší, než v tom mít nepořádek, říkám si. :-/

reagovat 24.4.2008 20:52 - kaja

po prvnim plate sem si pauzu dala... ae pak sem si to potrebovala oddalit... a tak sem si po druhim plate vzala dalsi.. ae dva dny sem si pak prasek zapomea vzit a tak sem si ho vzala dalsi den rano co jsem si vzpomela a pak pokracovala jako obvyhle to beru v oms vecer.. a pak sem to najednou dostala... myslela jsem ze kdyz je budu brat da tak se manstruace zastavi... ae ne.... me to docela zaskocilo... da se vubec menstruace nakim zpusobem zastavit?

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 24.4.2008 20:52 - kaja

po prvnim plate sem si pauzu dala... ae pak sem si to potrebovala oddalit... a tak sem si po druhim plate vzala dalsi.. ae dva dny sem si pak prasek zapomea vzit a tak sem si ho vzala dalsi den rano co jsem si vzpomela a pak pokracovala jako obvyhle to beru v oms vecer.. a pak sem to najednou dostala... myslela jsem ze kdyz je budu brat da tak se manstruace zastavi... ae ne.... me to docela zaskocilo... da se vubec menstruace nakim zpusobem zastavit?

reagovat 30.1.2010 13:09 - veronika

užívám nuvaring v pondeli sem ho normalne nasadiila jak sem mela,ve stredu mi skoncila menstruace a dneska tedy v sobotu jsem to dostala dase ale docela i jako dost....a vubec netusim co to je a nic neberu jineho jako treba anibiotika

reagovat 2.1.2011 20:00 - Skvelaholka

Ahoooj mam otazku,prosim je to akutní,odpovězte mi někdo, co nejrychleji,diky.. Beru hormonal.antikonc. Yadine už cca rok. Beru ji pravidelně plus minus 3hodiny se liši doba brani. Mela jsem sex s kamosem,bez kondomu a udelal se do me. Pote,asi za 4dny jsem mela dalsi sex s mym klukem a tez bez kondomu a udelal se do me. Musim rici, ze ten 2.sex byl ..tvrdy'' a celkem me to bolelo. Pote jsem zacala krvacet (1-2 dny).. cim je to zpusobeno? a nejsem tehotna,ze?

reagovat 24.8.2011 09:32 - vev

Ahoooj mam otazku,prosim je...

si každopádně trubka že se takhle bojíš, když krvácíš, tak být těhotná určitě nemůžeš.

reagovat 1.6.2012 12:17 - Klára

Ahoj chtěla jsem se zeptat když mi můj kluk vyprstil a když skončil a vytáhl prsty měl je od krve. Co si mam o tom myslet?
a jeden den jsem si zapomněla vzít pilulku a vzala jsem si jí až druhej den. Stalo se něco?
Děkuju předem za odpověd.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *