Co může v našem těle způsobovat rtuť - komentáře

přejít na článek

První příspěvky v diskuzi

reagovat 1.5.2006 15:43 - Karel Malík

V mých 16-ti létech jsem musel v učení rozebírat rtuťové usměrňovače a vybírat z nich truť. Pracovali jsme bez jakýchkoli ochranných pomůcek. Dnes mi je 55 let a řadu z příznaků pociťuji a již dříve jsem jsem pociťoval.Dá se nějak zjistit, zda příčinou mých potíží je skutečně rtuť?

reagovat 21.11.2006 21:01 - Vojta

Dá se nějak zjistit, zda je mé padání vlasů důsledkem právě zvíšené přítomnosti rtuti v těle?

reagovat 24.1.2008 22:00 - Tereza Fuxová

Nezdá se Vám to trochu přehnané, psát takové věci jako ostýchavost (obzvlášť u tennagerů), nerozhodnost, lhostejnost, strach a deprese? Je sice pravda, že chemická nerovnováha v mozku způsobuje leccos, ale podle tohoto výčtu musí nutně každý dojít k obavě, že byl otráven rtutí.

reagovat 15.7.2009 15:35 - Nikol

Dobrý den.Pane Vojto.. Je mi 11 a vypadávání vůasů může vzniknout i jinými nemocermi ale neříkám že tou rtutí to být nemůže... nashle klidně mi napište na mail Nikolinka007"email.cz....

reagovat 21.7.2009 20:58 - Ivan

Terezko, myslím, že je trochu prehnané práve Toje tvrdenie, aj keď nie tak celkom. Študenti medicíny majú bežne pocit, keď sa učia o diagnózach, že ich majú aj oni. To je ale dané tým, že neodhadli patologickú hranicu. Takže to čo sa tu opisuje ako príznaky musí mať veµmi výraznú úroveň, a to až takú, že s tým človek ide k lekárovi bez toho, že by takéto niečo čítal.

Inak podobné príznaky má kopa ďaµších intoxikácií. Ja mám chronickú otravu ortuťou starú 40 rokov, takže viem čo hovorím. Tie príznaky sú správne.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 14.1.2013 10:55 - Chemik

Literární prameny sice nejsou v kopii článku uvedeny, ale případ uváděný pod [8] je pokud si dobře vzpomínám z knihy Riedl-Vondráček: Klinická toxikologie.

reagovat 11.4.2014 18:58 - alena

chci se zeptat pracuji jiz 3roky jako obsluha solarek muzu mit v tele rtut zacali mi padat vlasy a nebo je to leky co beru TREXAN,LEFLON XERORAPID, kde je napsano ze spusobuji padani vlasu. dekuji za odpoved solariumhawai1@seznam.cz meil

reagovat 13.4.2014 09:50 - !

V solariích se se rtutí nepracuje, je plynotěsně uzavřena uvnitř výbojek. Padání vlasů by mohlo podporovat UV záření. I když na člověka nedopadne přímo, odráží se jako každé jiné světlo a může dopadat nepřímo. Je neviditelné, takže o tom člověk nemusí ani vědět.

reagovat 9.5.2014 18:28 - alena

mam k Vam dotaz pracuji jako obsluha v solariu pred rokem jsme menili trubice a vezla jsem je do zbernych surovin pri ceste mi jedna trubice v aute spadla a v aute se rozbila auto zavalil kour a neprijemny zapach tento vzduch jsem asi 50minut dychala asi po 3mesicich mi zacaly padat vlasy a padaji mi porad muze to byt od rtuti nikdo mi nepomuze alena poradte prosim

reagovat 11.5.2014 11:51 - alca

Dobrý den.Pane Vojto.. Je mi...

mohla jsem se nadychat rtuti z rozbitych solarnich trubic bylo jich asi20ks rozbily se mi za jizdy v aute asi po 2mesicich mi zacali padat vlasy

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *