Mirzaten

První příspěvky v diskuzi

reagovat 3.6.2006 19:26 - Ala

Prosím můžete mi poradit, jestli má někdo zkušenosti s tímto lékem? Na depresi mi napsal doktor 15 mg denně večer, beru to asi týden a jsem hrozně unavená a ospalá. Také jakoby mimo, trochu točení hlavy, závratě. Kdy to odezní? Potřebuji normálně fungovat a tohle mi v mém stavu moc nepřidá. Cítím se hůř, jakoby pořád roztřesená i úzkost cítím víc než před tím. Nechci se tím nechat odradit, protože vím, že antidepresiva zabírají později. Děkuji

reagovat 13.7.2006 08:30 - Jitka

Ahoj ÁLo, já začínám s mirtawinem dnes, tak ti dám vědět, jak působí na mě. Mám z něj dost strach. A jak tobě účinkuje s odstupem času? Pomohl nebo jsi musela změnit? Držím palce.

reagovat 13.7.2006 11:49 - radga

Mirzaten dostala nase babi od psychiatra na zlepseni nalady. Takze asi nejake ucinky ma. ale je mozne, ze nepusobi na depresi takovou i makovou. Co ja vim. ROzhodne bych to doktorovi rekla. Kdyz to jsou leky na depresi, taxe nemuzu prece citit hur. To pak takto nikam nevede!

reagovat 8.1.2007 08:35 - ewe

pro Alu.ahoj dostala jsem taky mirzaten,chtěla bych se zeptat jestli ho ještě bereš a jestli ti pomohl?Ajestli jsi po něm přibrala?Díky za odpověd.

reagovat 9.1.2007 14:24 - mirka

Protože už v lékárnách není mirtawin, dal mi lékař taté mirtazen, napište mi jak ho snášíte, docela jsem v očekávání jaký bude přechod na tento lék i když mi lékař řekl, že složení léku je stejné. Díky.M.

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 11.3.2018 16:54 - Jirka

14 dnu jsem bral mirzaten 7,5mg na nespavost a silene nechutenství a nauzeu. Vse se srovnalo. Ale treti tyden zase nechutenstvi a nauzea zkusil jsem navysit na 15mg ale zatim nic. Je mozny takový vykyv?

reagovat 17.4.2018 23:18 - Annie

Beru Mirzaten 3 roky a konečně spím.Pravda trochu jsem přibrala,ale já jsem ráda,byla jsem hrozně hubená,samozřejmě z těch stresů a nespavosti.To bylo hrozný období,všichni spali a já se jenom převalovala.Teď jsem v pohodě.Všem co nemohou spát doporučuji

reagovat 18.4.2018 15:10 - Steve

Steve, zkoušel jsi...

Mě by stejně nepomohly ... ty nic nenahradí.

reagovat 22.4.2018 15:20 - Sedmikráska

Po Mirzatenu se ukrutně přibírá! Otázkou je, co to znamená? "Pravda, trochu jsem přibrala, ale já jsem ráda, byla jsem hrozně hubená z těch stresů a nespavosti. Mnoho lidí trpí nespavostí, zažívá mnohé stresy. Přesto nejsou hrozně hubení a mají sklony ke "skokovému "přibírání na váze! Pro 60% pacientů a 90% pacientek není Mirzaten vůbec vhodný!
Samozřejmě, mám na mysli lidi, i s četnými psychickými problémy, ale jinak, s normální tělesnou hmotností!
Problémy? Kdo z nás je v dnešní době nemá! Ať už v práci, ve vztazích, zdraví, financích...

reagovat 22.4.2018 18:19 - Stela

Nespím, práci nemůžu sehnat, imunita se mi hroutí, přátelé na mě nemají čas. A přesto, Mirzaten neberu,ani brát nikdy nechci, kvůli váze! Celý den jsem unavená, mnohdy kruhy pod očima! Ale, jak říká Sedmikráska, na všechno se dá zvyknout!
Annie, běžte se proběhnout, sportujte, a přestaňte řešit hlouposti! Za tři roky už musíte být dááávno zdravá! A nebo, on ten Mirzaten je těžce návykový. Asi tak, jako všechna ta chemická svinstva! Počítaje i prášky na tlak.

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *