Mirtazapin

První příspěvky v diskuzi

reagovat 10.8.2008 16:32 - májina

Ahoj všichni lidičky

léčím se na generalizovanou úzkostnou poruchu,před týdnem mi psychiatr změnil cipralex na mirtazapin ,máte někdo zkušenosti s tímto lékem?

reagovat 20.10.2008 16:04 - Vera

Ja po nem pribrala za 14 dni 5 kg, pripadala jsem si jak Otesanek, jedla bych porad a hlavne sladke. Jinak me bylo dobre ale kvuli vaze jsem ho vysadila.

reagovat 22.11.2008 11:27 - Ivana

Mohu jen souhlasit

reagovat 22.11.2008 11:40 - Pepa

Užívám Mirtazapin cca 1 měsíc, přibrání na váze jsem nezaznamenal, protože jsem diabetik a jídlo si odvažuji. Trochu se mně zlepšil spánek, jinak zatím žádné antidepresivní účinky nepozoruji.

reagovat 12.12.2008 15:07 - Jitka

Přibrala jsem 5 kg za dva měsíce, depka pak přicházela jen z pohledu do zrcadla..nedoporučuji!

Pokračovat na prvních deset příspěvků v diskusi

Poslední příspěvky v diskuzi

reagovat 23.5.2017 16:45 - Neurol

Tak nevím, no. Ale manžel...

Neurol je návykové svinstvo,ať zkusí couvnout a zjistí, že to nelze

reagovat 4.6.2017 14:53 - léky na hlavu

Neurol je návykové...

Tak se opět vracím, radovala jsem se předčasně a zbytečně, shodou okolností si manžel najednou postavil hlavu, že už léky brát nebude, jelikož prý není žádný blázen. Léky si sám vysadil, bez jakékoliv konzultace s lékařem. Závislý asi nebyl, teď je to pár týdnů, co je nebere a zažívám peklo opět, to samé co před lety. Už to nechci znova prožívat a nevím co teď. O návštěvě lékaře nechce ani slyšet. Ničí mě, s takovou toho psychiatra budu za chvíli potřebovat i já. Nevím, co udělám, pokud s tím nezačne něco dělat, asi to nevydržím a jednou to dojde k tomu, že budu muset od něj odejít :-( Přitom léky snášel dobře, bral malé dávky už leta a dělaly mu dobře, cítil se v pohodě a sám si to pochvaloval :-( Ach jo, nemám se kde vykecat, tak jdu opět sem :-(

reagovat 4.6.2017 21:38 - Pampeliška

Tak se opět vracím,...

Tak to ale vůbec není od věci, zajít k psychiatrovi sama. Aspoň se poradit. Co můžeš udělat.
Patrně nezbude nic jiného, než odejít,pokud se to nezmění. Ale chce to také dozrát.

reagovat 8.9.2017 16:47 - Marki

Ahoj všichni lidičky

Mirtazapin mohu jen doporučit, nemohla jsem kvůli klimakterickým potížím spát a na krizovém centru mi předepsali tento lék. První 3 dny jsem brala 15MG, pak 30MG a ulevilo se mi velice rychle. Spánek se srovnal. Jediné vedlejší účinky byla velká chuť k jídlu, hlavně na sladké, ale to mi tak nevadilo. Taky mi při ležení v klidu cukaly občas končetiny,ale usnout jsem nakonec usnula, takže paráda.

reagovat 11.9.2017 18:18 - Greta

Ahojte. Mirtazapin?Mám jen negativní zkušenost. Po první 3-4 měsíce pohoda. Byla jsem nad věcí. Ale najednou z ničeho nic přišly ataky. A mám strach z věcí které mi nikdy nevadily. Nechápu. Má někdo zkušenost takovou, že po pul roce začal dělat mirtazapin v těle peklo a totální obrat?

Pokračovat na poslední stránku příspěvků v diskusi

Přidat příspěvek

 

Reaguji na komentář - nereagovat

* *